Hyundai útočí. V Evropě chce být nejprodávanější asijskou značkou

19 komentářů

Petr Vaněk, HMMC
20. července • 8:51

OPRAVA!!!
Při odhalení vozů Hyundai i30 N a i30 Fastback uvedl T. Schmid, že Hyundai chce do roku 2021 být nejprodávanější ASIJSKOU značkou v Evropě, tj. dostat se před Toyotu a Nissan, které jsou aktuálně před ním. V tom Düsseldorfu jsem minulý týden byl osobně, takže jsem to slyšel na vlastní uši.
Hyundai si vždy kladl ambiciozní, ale současně realistické cíle - informace o plánech na celkové prvenství v Evropě do roku 2021 je výsledek nepozornosti redaktora, event. jeho zlého úmyslu, rozhodně je to naprostý nesmysl. Petr Vaněk
Ředitel PR
HMMC

Kuk Vykuk
22. července • 4:12

Redaktoři a novináři už dávno neexistujou. Jsou jen špatný překladatelé a pisálkové.

DDT
22. července • 0:12

pan.Schmid chtít může, ovšem patrně opoměl na čínu, která veškerou asijskou produkci během pár let vytlačí na okraj...

DDT
20. července • 1:21

kucí, jste normální? tady ve středu evropy se fanaticky zastávat laciné asijské spotřební automobilky? to tak nenávidíte tu přiblblou škodovku?

Patrik
19. července • 12:53

Qwertz hned zaútočil, naklikal si plusy,to musí být velký mindrák,když jeho šádovka je sotva pětinová oproti Hyundai.

Smith
19. července • 18:48

Co pětinová, jen osminová! Značka (koncern) Hyundai vlastní automobilku KIA a Genesis. Šádovka nemá nic. Ta je naopak ve vlastnictví jiné značky. Zkrátka nevýznamný trpajzlík.

Saman
19. července • 11:05

opet straceno v prekladu, ze si to autor nechal prelozit pomoci Google translate ktery v dane rozhodujici vete uplne ignoruje slovicko "Asian" ? :-D ,aneb puvodni zneni totiz je ze se chteji stat v Evrope Asijskou jednickou co se prodeju tyce, ne absolutni jednickou ;-)aneb puvodni veta "To become number one Asian automotive brand in Europe by 2021, we have defined four strategic cornerstones, each grounded on our customers’ needs and expectations"

qwertz
19. července • 13:47

facepalm :-D

Mirek
20. července • 6:03

Placené Autorevue upravilo obsah, aby se placený qwertz tady mohl okamžitě vyblít. Nemáš náhodou ihned osypky, když vidíš napsáno Hyundai? :-D

Homer
19. července • 10:51

Tak pokud by řekli, že budou nejprodávanější mimoevropskou značkou, tak bych tomu i věřil, protože před nimi je jenom Toyota a Nissan. Ale tohle je naprostá utopie.

qwertz
19. července • 9:04

Tak to zvolili skvělou taktiku. Soudní spory s autosalony vlastní značky a dělání debilů z potenciálních zákazníků je ta nejrychlejší cesta k tomuto cíli. :-D

Petr Vaněk, HMMC
20. července • 8:52

Řeč je o Evropě, ne o ČR, která představuje cca 5 % evropského trhu vozů Hyundai..

Pepa
19. července • 21:20

Debily se zákazníky dělá spíše VW, podrazy,falšování. Jedině že by se Hyundai učil od nich.
http://byznys.lidovky.cz/umele-vylepsovani-prodejn... ...
http://www.forbes.cz/potvrzeno-volkswagen-je-n... ...
A soudy s dealery také,např v rámci dieselgate v USA,Audi v Číně i Škoda měla spory s místními dealery v ČR.:-D

Patrik
19. července • 10:19

Evropa má půl miliardy obyvatel, to že ty nekoupíš Hyundai jim asi plány moc nenaruší.

qwertz
19. července • 13:43

Zatím není hujdaj ani v top10, takže klidně blouzněte dál.

LOL2000
19. července • 9:26

Nazdar šuline,:-D jako myslíš si, že prodeje v ČR budou rozdilové, aby H/K byli nejlepší v Evropě? :-P

Někdojiný
19. července • 9:24

Nerad to sem tahám, ale přesně to samé sem si říkal o Zemanovi a jeho kandidatuře na hrad..... :-D:-D:-D

qwertz
19. července • 13:46

Jenže v té době byl ten alkoholik už 10 let uklizen někde v lese na vysočině, a lidi mají krátkou pamět. Teď po 5 letech co je ten dobytek v přímém přenosu se uvidí. :-D

Kuk Vykuk
21. července • 16:38

Z Hradu udělal lihovar a pomocnou školu, chová tam ovci, blije na českou korunu a ani si neumí ohlídat vlajku. 3-[B-]

Doporučujeme

Články odjinud