Hyundai útočí. V Evropě chce být nejprodávanější asijskou značkou

Do roku 2021 chce být korejská automobilka na čele evropského trhu. Tedy co se týče prodaných automobilů. Při silné konkurenci to ale nebude snadný úkol.

U odhalování modelů i30 N a i30 Fastback se zástupci vedení Hyundai rozpovídali také o plánech do budoucnosti. Korejská automobilka se vůbec netají odvážnými ambicemi.

Do roku 2021 se chce stát nejprodávanější asijskou značkou na evropském trhu. "Naše nejnovější výrobky jsou významným motorem naší ambice vypustit na trh do roku 2021 třicet nových produktů a derivátů v celé Evropě," zní hlasy z automobilky. Klíčovým faktorem pro docílení tohoto cíle má být on-line prodejní taktika. Ta se příliš neodchyluje od toho, co Tesla dělá již několik let.

Chystá se luxusní kupé od Hyundai? Genesis si zaregistroval jméno GT90

Chystá se luxusní kupé od Hyundai? Genesis si zaregistroval jméno GT90

"S nejnovější digitální platformou jsme prodali přes 100 vozů během několika týdnů. Chceme lidem věci co nejvíce ulehčit, a proto jsme v Evropě v rámci spokojenosti zákazníků jedničkou," řekl viceprezident Thomas Schmid.

Ve své strategii na nejbližší roky se chtějí zaměřit na čtyři pilíře. Mezi ně patří řada SUV modelů, mobilita budoucnosti, rodina vozů I a sportovní N. 

Cesta vzhůru ale rozhodně nebude jednoduchá. V roce 2016 byl Hyundai až 14. nejprodávanější značkou automobilů v Evropě. Celkově se prodalo 505 396 vozů korejské automobilky. Na čele byl v minulém roce jasně Volkswagen s 1,7 milionu prodaných automobilů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai i30 N
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Kde je problém?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

dnes | Milan Lažanský
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků