Hyundai útočí. V Evropě chce být nejprodávanější asijskou značkou

Do roku 2021 chce být korejská automobilka na čele evropského trhu. Tedy co se týče prodaných automobilů. Při silné konkurenci to ale nebude snadný úkol.

U odhalování modelů i30 N a i30 Fastback se zástupci vedení Hyundai rozpovídali také o plánech do budoucnosti. Korejská automobilka se vůbec netají odvážnými ambicemi.

Do roku 2021 se chce stát nejprodávanější asijskou značkou na evropském trhu. "Naše nejnovější výrobky jsou významným motorem naší ambice vypustit na trh do roku 2021 třicet nových produktů a derivátů v celé Evropě," zní hlasy z automobilky. Klíčovým faktorem pro docílení tohoto cíle má být on-line prodejní taktika. Ta se příliš neodchyluje od toho, co Tesla dělá již několik let.

Chystá se luxusní kupé od Hyundai? Genesis si zaregistroval jméno GT90

Chystá se luxusní kupé od Hyundai? Genesis si zaregistroval jméno GT90

"S nejnovější digitální platformou jsme prodali přes 100 vozů během několika týdnů. Chceme lidem věci co nejvíce ulehčit, a proto jsme v Evropě v rámci spokojenosti zákazníků jedničkou," řekl viceprezident Thomas Schmid.

Ve své strategii na nejbližší roky se chtějí zaměřit na čtyři pilíře. Mezi ně patří řada SUV modelů, mobilita budoucnosti, rodina vozů I a sportovní N. 

Cesta vzhůru ale rozhodně nebude jednoduchá. V roce 2016 byl Hyundai až 14. nejprodávanější značkou automobilů v Evropě. Celkově se prodalo 505 396 vozů korejské automobilky. Na čele byl v minulém roce jasně Volkswagen s 1,7 milionu prodaných automobilů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai i30 N
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků