Hyundai útočí. V Evropě chce být nejprodávanější asijskou značkou

Do roku 2021 chce být korejská automobilka na čele evropského trhu. Tedy co se týče prodaných automobilů. Při silné konkurenci to ale nebude snadný úkol.

U odhalování modelů i30 N a i30 Fastback se zástupci vedení Hyundai rozpovídali také o plánech do budoucnosti. Korejská automobilka se vůbec netají odvážnými ambicemi.

Do roku 2021 se chce stát nejprodávanější asijskou značkou na evropském trhu. "Naše nejnovější výrobky jsou významným motorem naší ambice vypustit na trh do roku 2021 třicet nových produktů a derivátů v celé Evropě," zní hlasy z automobilky. Klíčovým faktorem pro docílení tohoto cíle má být on-line prodejní taktika. Ta se příliš neodchyluje od toho, co Tesla dělá již několik let.

Chystá se luxusní kupé od Hyundai? Genesis si zaregistroval jméno GT90

Chystá se luxusní kupé od Hyundai? Genesis si zaregistroval jméno GT90

"S nejnovější digitální platformou jsme prodali přes 100 vozů během několika týdnů. Chceme lidem věci co nejvíce ulehčit, a proto jsme v Evropě v rámci spokojenosti zákazníků jedničkou," řekl viceprezident Thomas Schmid.

Ve své strategii na nejbližší roky se chtějí zaměřit na čtyři pilíře. Mezi ně patří řada SUV modelů, mobilita budoucnosti, rodina vozů I a sportovní N. 

Cesta vzhůru ale rozhodně nebude jednoduchá. V roce 2016 byl Hyundai až 14. nejprodávanější značkou automobilů v Evropě. Celkově se prodalo 505 396 vozů korejské automobilky. Na čele byl v minulém roce jasně Volkswagen s 1,7 milionu prodaných automobilů. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Hyundai i30 N
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků