Hyundai umožní nastavit výkon elektromobilů. Snadněji už to nešlo

14 komentářů

kruta
4. června • 13:56

Docela zajímavá možnost, někdo potřebuje spíš zaměření na dojezd - mám kolegu, který jezdí elektromobilem do práce a je to cca 50 km cesta, takže u něj je priorita ekonomika využití baterií.. hlavně v zimě ;-). Naopak pro jízdy po blízkém okolí si dovedu představit prioritu na zrychlení, ať je s autem trochu zábava, nehledě na větší spotřebu energie.

dagmarrr
28. dubna • 10:50

To není špatné, ale mohlo by to být komplexní osobní nastavení včetně sedaček, zrcátek atd. Pak by dotyčný dorazil k vozu a připojením mobilu by se mu kompletně vše nastavilo podle jeho mustru. Především při častém střídání aut a řidičů by to byla ohromná úspora času a babrání s přenastavováním a nemuselo by se jednat jen o elektromobily.

...
26. dubna • 6:13

A co nato Tesla? Že mlčí. Zavolejte Kubrta! :-D:-D:-D

Phoenix
26. dubna • 8:34

Kubrt si nechával volat Staníka :-)

...
26. dubna • 8:51

Máš pravdu, paměť už mi neslouží. Dlouho jsem to neviděl.

Joe Doe
25. dubna • 22:17

Zero (elektricke motorky) to umoznuje uz roky.

Net
25. dubna • 19:28

Popravdě si myslím, že snadnější by to bylo nastavit přímo v autě...

vana
25. dubna • 20:32

Jo souhlas.
Možná jim jde spíše o přenositelnost nastavení ale praktický význam mi taky trochu uniká

Petr Vaněk
28. dubna • 11:41

U elektromobilu jde výkon regulovat snadno, stačí kdejaký 200 let starý otočný knoflík nebo páčka. Hjundaj opět nic nepředvedlo. Ale blbci co touží patlat po telefonu a nemají na internetová data nebo tinder budou nadšeni. Stejně budou mít většinu času výkon maximální a dávkovat si jej pedálem. Ale póza se musí udělat. Jen čekám kdy Hjundaj oběví toaletní papír :-D

komik
25. dubna • 22:27

Víděl bych to tak, že si svůj profil každý ponese ve svém mobilu, který se po položená na správné místo spáruje se systémem (třeba NFC/BT) a dle toho auto přenastaví. Pokud bude víc aut v rodině, každý může mít svůj profil. Pokud bude širší firemní vozový park, po usednutí se vám auto přizpůsobí..

Mirek
27. dubna • 21:26

Takto by to mohlo fungovat, ale já také zastávám názor, že by tady měla být i možnost přes nějakou předvolbu tohle udělat přímo na autě, jinak bez mobilu do auta neusedat. Já nejsem na mobilech závislý a občas si někam odskočím klidně bez něj. Technika je hezká věc, ale takto to čím dál více svazovat?

BB
26. dubna • 7:17

Já bych raději uvítal jednoduché nastavení přímo v autě podle potřeby. Třeba pro mě by se hodilo ráno 3-4km město (menší výkon) pak něco přidat, pak ještě víc (jedu v kopcích potřebuji i více brzdit takže silnější rekuperaci). Nakonec většině zjistí že ideál je nejvyšší výkon (nevím v jakém okamžiku ho budu potřebovat).

Joe Doe
26. dubna • 13:54

a) technicky vzate nie je problem spojit engine mapping/profily s geolokaciou GPS.
b) manualne by to tiez slo, zvolit vopred nastaveny profil.
c) otazka je, ci to ma zmysel v beznych spotrebnych autach, 95% ktorych je stavanych ako univerzalne auto na 95% podmienok pre 95% vodicov.

Jarmilek
25. dubna • 21:07

Význam je, dopřát mileniálům to co mají nejraději, bezúčelné patlání po telefonu.

Doporučujeme

Články odjinud