Docela zajímavá možnost, někdo potřebuje spíš zaměření na dojezd - mám kolegu, který jezdí elektromobilem do práce a je to cca 50 km cesta, takže u něj je priorita ekonomika využití baterií.. hlavně v zimě ;-). Naopak pro jízdy po blízkém okolí si dovedu představit prioritu na zrychlení, ať je s autem trochu zábava, nehledě na větší spotřebu energie.
To není špatné, ale mohlo by to být komplexní osobní nastavení včetně sedaček, zrcátek atd. Pak by dotyčný dorazil k vozu a připojením mobilu by se mu kompletně vše nastavilo podle jeho mustru. Především při častém střídání aut a řidičů by to byla ohromná úspora času a babrání s přenastavováním a nemuselo by se jednat jen o elektromobily.
A co nato Tesla? Že mlčí. Zavolejte Kubrta! :-D:-D:-D
Kubrt si nechával volat Staníka :-)
Máš pravdu, paměť už mi neslouží. Dlouho jsem to neviděl.
Zero (elektricke motorky) to umoznuje uz roky.
Popravdě si myslím, že snadnější by to bylo nastavit přímo v autě...
Jo souhlas. Možná jim jde spíše o přenositelnost nastavení ale praktický význam mi taky trochu uniká
U elektromobilu jde výkon regulovat snadno, stačí kdejaký 200 let starý otočný knoflík nebo páčka. Hjundaj opět nic nepředvedlo. Ale blbci co touží patlat po telefonu a nemají na internetová data nebo tinder budou nadšeni. Stejně budou mít většinu času výkon maximální a dávkovat si jej pedálem. Ale póza se musí udělat. Jen čekám kdy Hjundaj oběví toaletní papír :-D
Víděl bych to tak, že si svůj profil každý ponese ve svém mobilu, který se po položená na správné místo spáruje se systémem (třeba NFC/BT) a dle toho auto přenastaví. Pokud bude víc aut v rodině, každý může mít svůj profil. Pokud bude širší firemní vozový park, po usednutí se vám auto přizpůsobí..
Takto by to mohlo fungovat, ale já také zastávám názor, že by tady měla být i možnost přes nějakou předvolbu tohle udělat přímo na autě, jinak bez mobilu do auta neusedat. Já nejsem na mobilech závislý a občas si někam odskočím klidně bez něj. Technika je hezká věc, ale takto to čím dál více svazovat?
Já bych raději uvítal jednoduché nastavení přímo v autě podle potřeby. Třeba pro mě by se hodilo ráno 3-4km město (menší výkon) pak něco přidat, pak ještě víc (jedu v kopcích potřebuji i více brzdit takže silnější rekuperaci). Nakonec většině zjistí že ideál je nejvyšší výkon (nevím v jakém okamžiku ho budu potřebovat).
a) technicky vzate nie je problem spojit engine mapping/profily s geolokaciou GPS.b) manualne by to tiez slo, zvolit vopred nastaveny profil.c) otazka je, ci to ma zmysel v beznych spotrebnych autach, 95% ktorych je stavanych ako univerzalne auto na 95% podmienok pre 95% vodicov.
Význam je, dopřát mileniálům to co mají nejraději, bezúčelné patlání po telefonu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.