Hyundai umožní nastavit výkon elektromobilů. Snadněji už to nešlo

Net  |  25. 04. 2019 19:28

Popravdě si myslím, že snadnější by to bylo nastavit přímo v autě...

Odpovědět  |   | 
vana  |  25. 04. 2019 20:32

Jo souhlas.
Možná jim jde spíše o přenositelnost nastavení ale praktický význam mi taky trochu uniká

Odpovědět  |   | 
Jarmilek  |  25. 04. 2019 21:07

Význam je, dopřát mileniálům to co mají nejraději, bezúčelné patlání po telefonu.

Odpovědět  |   | 
komik  |  25. 04. 2019 22:27

Víděl bych to tak, že si svůj profil každý ponese ve svém mobilu, který se po položená na správné místo spáruje se systémem (třeba NFC/BT) a dle toho auto přenastaví. Pokud bude víc aut v rodině, každý může mít svůj profil. Pokud bude širší firemní vozový park, po usednutí se vám auto přizpůsobí..

Odpovědět  |   | 
BB  |  26. 04. 2019 07:17

Já bych raději uvítal jednoduché nastavení přímo v autě podle potřeby. Třeba pro mě by se hodilo ráno 3-4km město (menší výkon) pak něco přidat, pak ještě víc (jedu v kopcích potřebuji i více brzdit takže silnější rekuperaci). Nakonec většině zjistí že ideál je nejvyšší výkon (nevím v jakém okamžiku ho budu potřebovat).

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  26. 04. 2019 13:54

a) technicky vzate nie je problem spojit engine mapping/profily s geolokaciou GPS.
b) manualne by to tiez slo, zvolit vopred nastaveny profil.
c) otazka je, ci to ma zmysel v beznych spotrebnych autach, 95% ktorych je stavanych ako univerzalne auto na 95% podmienok pre 95% vodicov.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 04. 2019 21:26

Takto by to mohlo fungovat, ale já také zastávám názor, že by tady měla být i možnost přes nějakou předvolbu tohle udělat přímo na autě, jinak bez mobilu do auta neusedat. Já nejsem na mobilech závislý a občas si někam odskočím klidně bez něj. Technika je hezká věc, ale takto to čím dál více svazovat?

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  28. 04. 2019 11:41

U elektromobilu jde výkon regulovat snadno, stačí kdejaký 200 let starý otočný knoflík nebo páčka. Hjundaj opět nic nepředvedlo. Ale blbci co touží patlat po telefonu a nemají na internetová data nebo tinder budou nadšeni. Stejně budou mít většinu času výkon maximální a dávkovat si jej pedálem. Ale póza se musí udělat. Jen čekám kdy Hjundaj oběví toaletní papír

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 04. 2019 22:17

Zero (elektricke motorky) to umoznuje uz roky.

Odpovědět  |   | 
...  |  26. 04. 2019 06:13

A co nato Tesla? Že mlčí. Zavolejte Kubrta!

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  26. 04. 2019 08:34

Kubrt si nechával volat Staníka

Odpovědět  |   | 
...  |  26. 04. 2019 08:51

Máš pravdu, paměť už mi neslouží. Dlouho jsem to neviděl.

Odpovědět  |   | 
dagmarrr  |  28. 04. 2019 10:50

To není špatné, ale mohlo by to být komplexní osobní nastavení včetně sedaček, zrcátek atd. Pak by dotyčný dorazil k vozu a připojením mobilu by se mu kompletně vše nastavilo podle jeho mustru. Především při častém střídání aut a řidičů by to byla ohromná úspora času a babrání s přenastavováním a nemuselo by se jednat jen o elektromobily.

Odpovědět  |   | 
kruta  |  04. 06. 2019 13:56

Docela zajímavá možnost, někdo potřebuje spíš zaměření na dojezd - mám kolegu, který jezdí elektromobilem do práce a je to cca 50 km cesta, takže u něj je priorita ekonomika využití baterií.. hlavně v zimě . Naopak pro jízdy po blízkém okolí si dovedu představit prioritu na zrychlení, ať je s autem trochu zábava, nehledě na větší spotřebu energie.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

včera | Petr Schnagl | 6 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A