Hyundai umožní nastavit výkon elektromobilů. Snadněji už to nešlo

Net  |  25. 04. 2019 19:28

Popravdě si myslím, že snadnější by to bylo nastavit přímo v autě...

Odpovědět  |   | 
vana  |  25. 04. 2019 20:32

Jo souhlas.
Možná jim jde spíše o přenositelnost nastavení ale praktický význam mi taky trochu uniká

Odpovědět  |   | 
Jarmilek  |  25. 04. 2019 21:07

Význam je, dopřát mileniálům to co mají nejraději, bezúčelné patlání po telefonu.

Odpovědět  |   | 
komik  |  25. 04. 2019 22:27

Víděl bych to tak, že si svůj profil každý ponese ve svém mobilu, který se po položená na správné místo spáruje se systémem (třeba NFC/BT) a dle toho auto přenastaví. Pokud bude víc aut v rodině, každý může mít svůj profil. Pokud bude širší firemní vozový park, po usednutí se vám auto přizpůsobí..

Odpovědět  |   | 
BB  |  26. 04. 2019 07:17

Já bych raději uvítal jednoduché nastavení přímo v autě podle potřeby. Třeba pro mě by se hodilo ráno 3-4km město (menší výkon) pak něco přidat, pak ještě víc (jedu v kopcích potřebuji i více brzdit takže silnější rekuperaci). Nakonec většině zjistí že ideál je nejvyšší výkon (nevím v jakém okamžiku ho budu potřebovat).

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  26. 04. 2019 13:54

a) technicky vzate nie je problem spojit engine mapping/profily s geolokaciou GPS.
b) manualne by to tiez slo, zvolit vopred nastaveny profil.
c) otazka je, ci to ma zmysel v beznych spotrebnych autach, 95% ktorych je stavanych ako univerzalne auto na 95% podmienok pre 95% vodicov.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 04. 2019 21:26

Takto by to mohlo fungovat, ale já také zastávám názor, že by tady měla být i možnost přes nějakou předvolbu tohle udělat přímo na autě, jinak bez mobilu do auta neusedat. Já nejsem na mobilech závislý a občas si někam odskočím klidně bez něj. Technika je hezká věc, ale takto to čím dál více svazovat?

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  28. 04. 2019 11:41

U elektromobilu jde výkon regulovat snadno, stačí kdejaký 200 let starý otočný knoflík nebo páčka. Hjundaj opět nic nepředvedlo. Ale blbci co touží patlat po telefonu a nemají na internetová data nebo tinder budou nadšeni. Stejně budou mít většinu času výkon maximální a dávkovat si jej pedálem. Ale póza se musí udělat. Jen čekám kdy Hjundaj oběví toaletní papír

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 04. 2019 22:17

Zero (elektricke motorky) to umoznuje uz roky.

Odpovědět  |   | 
...  |  26. 04. 2019 06:13

A co nato Tesla? Že mlčí. Zavolejte Kubrta!

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  26. 04. 2019 08:34

Kubrt si nechával volat Staníka

Odpovědět  |   | 
...  |  26. 04. 2019 08:51

Máš pravdu, paměť už mi neslouží. Dlouho jsem to neviděl.

Odpovědět  |   | 
dagmarrr  |  28. 04. 2019 10:50

To není špatné, ale mohlo by to být komplexní osobní nastavení včetně sedaček, zrcátek atd. Pak by dotyčný dorazil k vozu a připojením mobilu by se mu kompletně vše nastavilo podle jeho mustru. Především při častém střídání aut a řidičů by to byla ohromná úspora času a babrání s přenastavováním a nemuselo by se jednat jen o elektromobily.

Odpovědět  |   | 
kruta  |  04. 06. 2019 13:56

Docela zajímavá možnost, někdo potřebuje spíš zaměření na dojezd - mám kolegu, který jezdí elektromobilem do práce a je to cca 50 km cesta, takže u něj je priorita ekonomika využití baterií.. hlavně v zimě . Naopak pro jízdy po blízkém okolí si dovedu představit prioritu na zrychlení, ať je s autem trochu zábava, nehledě na větší spotřebu energie.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 69 příspěvků
Minitest Lexus RC 300h F Sport: Mohl být skvělý, ale doplatil na zvrácenost doby

Lexus RC 300h F Sport

Nejkratší cesta do srdce chlapa nevede mezi žebry, ale skrze krásné auto. A tohle si vás prostě získá!

11.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 147 příspěvků

Nejčtenější články

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S lepším řešením přichází luxusní Lincoln

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S …

K vyhřívaným sedadlům, volantu či zadnímu oknu se nyní připojují i stěrače předního okna.

23.  12.  2019 | | 109 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
VW Golf je na Slovensku překvapivě levný. Má však i velice bohatou výbavu

VW Golf je na Slovensku překvapivě levný. M…

Ještě než se dočkáme oficiálních českých cen nové generace Golfu, podívali jsme se na cenovky u sousedů na Slovensku.

21.  12.  2019 | | 130 N/A