Hyundai umožní nastavit výkon elektromobilů. Snadněji už to nešlo

Net  |  25. 04. 2019 19:28

Popravdě si myslím, že snadnější by to bylo nastavit přímo v autě...

Odpovědět  |   | 
vana  |  25. 04. 2019 20:32

Jo souhlas.
Možná jim jde spíše o přenositelnost nastavení ale praktický význam mi taky trochu uniká

Odpovědět  |   | 
Jarmilek  |  25. 04. 2019 21:07

Význam je, dopřát mileniálům to co mají nejraději, bezúčelné patlání po telefonu.

Odpovědět  |   | 
komik  |  25. 04. 2019 22:27

Víděl bych to tak, že si svůj profil každý ponese ve svém mobilu, který se po položená na správné místo spáruje se systémem (třeba NFC/BT) a dle toho auto přenastaví. Pokud bude víc aut v rodině, každý může mít svůj profil. Pokud bude širší firemní vozový park, po usednutí se vám auto přizpůsobí..

Odpovědět  |   | 
BB  |  26. 04. 2019 07:17

Já bych raději uvítal jednoduché nastavení přímo v autě podle potřeby. Třeba pro mě by se hodilo ráno 3-4km město (menší výkon) pak něco přidat, pak ještě víc (jedu v kopcích potřebuji i více brzdit takže silnější rekuperaci). Nakonec většině zjistí že ideál je nejvyšší výkon (nevím v jakém okamžiku ho budu potřebovat).

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  26. 04. 2019 13:54

a) technicky vzate nie je problem spojit engine mapping/profily s geolokaciou GPS.
b) manualne by to tiez slo, zvolit vopred nastaveny profil.
c) otazka je, ci to ma zmysel v beznych spotrebnych autach, 95% ktorych je stavanych ako univerzalne auto na 95% podmienok pre 95% vodicov.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 04. 2019 21:26

Takto by to mohlo fungovat, ale já také zastávám názor, že by tady měla být i možnost přes nějakou předvolbu tohle udělat přímo na autě, jinak bez mobilu do auta neusedat. Já nejsem na mobilech závislý a občas si někam odskočím klidně bez něj. Technika je hezká věc, ale takto to čím dál více svazovat?

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  28. 04. 2019 11:41

U elektromobilu jde výkon regulovat snadno, stačí kdejaký 200 let starý otočný knoflík nebo páčka. Hjundaj opět nic nepředvedlo. Ale blbci co touží patlat po telefonu a nemají na internetová data nebo tinder budou nadšeni. Stejně budou mít většinu času výkon maximální a dávkovat si jej pedálem. Ale póza se musí udělat. Jen čekám kdy Hjundaj oběví toaletní papír

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  25. 04. 2019 22:17

Zero (elektricke motorky) to umoznuje uz roky.

Odpovědět  |   | 
...  |  26. 04. 2019 06:13

A co nato Tesla? Že mlčí. Zavolejte Kubrta!

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  26. 04. 2019 08:34

Kubrt si nechával volat Staníka

Odpovědět  |   | 
...  |  26. 04. 2019 08:51

Máš pravdu, paměť už mi neslouží. Dlouho jsem to neviděl.

Odpovědět  |   | 
dagmarrr  |  28. 04. 2019 10:50

To není špatné, ale mohlo by to být komplexní osobní nastavení včetně sedaček, zrcátek atd. Pak by dotyčný dorazil k vozu a připojením mobilu by se mu kompletně vše nastavilo podle jeho mustru. Především při častém střídání aut a řidičů by to byla ohromná úspora času a babrání s přenastavováním a nemuselo by se jednat jen o elektromobily.

Odpovědět  |   | 
kruta  |  04. 06. 2019 13:56

Docela zajímavá možnost, někdo potřebuje spíš zaměření na dojezd - mám kolegu, který jezdí elektromobilem do práce a je to cca 50 km cesta, takže u něj je priorita ekonomika využití baterií.. hlavně v zimě . Naopak pro jízdy po blízkém okolí si dovedu představit prioritu na zrychlení, ať je s autem trochu zábava, nehledě na větší spotřebu energie.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

včera | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A