Hyundai ukáže na SEMA drsný Tucson

Hyundai ukáže na SEMA drsný Tucson

S blížícím se datem dalšího tuningového veletrhu SEMA v Las Vegas se objevují také první informace o exponátech, na nichž automobilky spolupracují s věhlasnými ladičskými firmami. Vedle tradičních amerických výrobců nechce zůstat stranou ani Hyundai. Na SEMA přiveze drsnou terénní verzi kompaktního SUV Tucson, připravenou ve spolupráci s Rockstar Performance Garage.

Klepněte pro větší obrázek
Kromě terénního podvozku a pneumatik má tento Tucson také modifikované nárazníky a přídavné LED osvětlení

Patřičně robustní vzhled dává autu zvýšený offroad podvozek a 17" kola s terénními pneumatikami Mickey Thompson MTZ P3. Oproti sériovému Tucsonu je vůz zvýšený o 15 cm. Motor 1.6 T-GDI dostal upravené sání a výfuk Magnaflow. Prostřednictvím dvouspojkové převodovky pohání všechna čtyři kola.

Hyundai chce letos v ČR prodat téměř 3000 ix35 a nových Tucsconů

Hyundai chce letos v ČR prodat téměř 3000 ix35 a nových Tucsconů

Auto bude odhaleno 3. listopadu. Jedná se o show car, který vznikne v jediném exempláři.

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků