Hyundai údajně chystá přímou konkurenci pro Golf R. Jmenuje se i30 N

Hyundai údajně chystá přímou konkurenci pro Golf R. Jmenuje se i30 N

O tom, že Hyundai zakládá sportovní divizi N, jsme psali už v roce 2013, kdy korejská automobilka tuto novinku oznámila. Aktuálně to ovšem vypadá, že si brzy budeme moci prohlédnout první sériový výsledek práce tohoto oddělení. Objevují se totiž informace, podle kterých se už ve Frankfurtu představí Hyundai i30 N.

Hyundai vytáhne do boje s BMW M Performance. Chystá svou divizi N

Hyundai vytáhne do boje s BMW M Performance. Chystá svou divizi N

S takovou zprávou přišel australský magazín GoAuto, který přidal další a ještě zajímavější informace. Ono by totiž údajně nemělo jít jen o upravenou i30 Turbo, nýbrž o auto postavené na nové platformě. Neoficiální zvěsti dále slibují přítomnost pohonu všech kol a přeplňovaný dvoulitr. Ten má disponovat výkonem 221 kW (300 koní) a vrcholem točivého momentu 383 Nm.

Uvidíme, jak na tom i30 N nakonec bude. Některé jiné neoficiální zprávy pro změnu říkají, že se ve Frankfurtu objeví tahle ostrá novinka jako koncept, což se zdá být přece jen pravděpodobnější. Každopádně pokud Hyundai opravdu začne prodávat takové auto, přibude v dnes už hodně obsazené kategorii ostrých hatchbacků další zajímavá položka. 

TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

včera | Jan Mička | 62 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků