Hyundai údajně chystá přímou konkurenci pro Golf R. Jmenuje se i30 N

Hyundai údajně chystá přímou konkurenci pro Golf R. Jmenuje se i30 N

O tom, že Hyundai zakládá sportovní divizi N, jsme psali už v roce 2013, kdy korejská automobilka tuto novinku oznámila. Aktuálně to ovšem vypadá, že si brzy budeme moci prohlédnout první sériový výsledek práce tohoto oddělení. Objevují se totiž informace, podle kterých se už ve Frankfurtu představí Hyundai i30 N.

Hyundai vytáhne do boje s BMW M Performance. Chystá svou divizi N

Hyundai vytáhne do boje s BMW M Performance. Chystá svou divizi N

S takovou zprávou přišel australský magazín GoAuto, který přidal další a ještě zajímavější informace. Ono by totiž údajně nemělo jít jen o upravenou i30 Turbo, nýbrž o auto postavené na nové platformě. Neoficiální zvěsti dále slibují přítomnost pohonu všech kol a přeplňovaný dvoulitr. Ten má disponovat výkonem 221 kW (300 koní) a vrcholem točivého momentu 383 Nm.

Uvidíme, jak na tom i30 N nakonec bude. Některé jiné neoficiální zprávy pro změnu říkají, že se ve Frankfurtu objeví tahle ostrá novinka jako koncept, což se zdá být přece jen pravděpodobnější. Každopádně pokud Hyundai opravdu začne prodávat takové auto, přibude v dnes už hodně obsazené kategorii ostrých hatchbacků další zajímavá položka. 

Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon do třídních škatulí nezapadá. Na trh manažerských sedanů vstupuje jako černý kůň. Je dobré se rozhodnout právě pro tento model?

včera | Milan Lažanský | 14 příspěvků
Test: Nissan Micra zpět na vrcholu své třídy! Má ale jednu zásadní vadu

Nissan Micra

Po předchozí nevýrazné generaci je Nissan Micra zpátky v plné síle. Vyzkoušeli jsme jej s motorem 0,9 I-GT.

13.  7.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test Alfy Romeo 4C Spider: Osudová přitažlivost

Alfa Romeo 4C Spider

Alfa Romeo 4C je autem, do kterého se na první pohled zamilujete. Ale víte, jak to se vzletnými láskami bývá. Dost často z nich bývá slušná kocovina…

8.  7.  2017 | Jiří Švamberk | 9 příspěvků