Hyundai Tucson se už prodává, začíná na 529 990 Kč

Korejská automobilka oficiálně uvedla na český trh nový Tucson. Stejně jako jeho předchůdce ix35 se i nové SUV vyrábí v Nošovicích.
Hyundai Tucson se už prodává, začíná na 529 990 Kč

Hyundai Tucson vstupuje na český trh. Automobilka nabízí celkem osm kombinací motoru, převodovky a pohonu a k tomu tři stupně výbavy. Tu základní, pojmenovanou jednoduše Tucson, však začne dodávat až na jaře roku 2016. Nedočkaví zákazníci tak budou vybírat z úrovní Style a Premium.

Hyundai Tucson oficiálně představen. Dostane až 184 koní

Hyundai Tucson oficiálně představen. Dostane až 184 koní

Výbava Style obsahuje litá 17" kola, plnohodnotnou rezervu, chromované dekorační lišty, LED blinkry v zrcátkách, tempomat, rozpoznávání dopravních značek, hlídání mrtvých úhlů včetně ochrany při couvání, vyhřívání volantu a všech sedadel, parkovací senzory vpředu i vzadu, bezklíčové startování, zadní parkovací kameru, Bluetooth i navigaci.

Premium k tomu přidává ještě příjem digitálního rádia, automatické parkování, bezdotykové ovládání pátých dveří nebo kožené čalounění s odvětráváním sedadel.

Ceny všech kombinací nabízených na českém trhu najdete v tabulce:

Hyundai Tucson: ceny na českém trhuH\u
Motor  Výkon (kW/k)  Převodovka  Tucson Style Premium
1.6 GDi 4x2  97/132  6st. manuální  529 990 
1.6 T-GDi 4x4  130/176  6st. manuální  679 990  729 990 
1.6 T-GDi 4x4  130/176  7st. DCT*  699 990  779 990 
1.7 CRDi 4x2  85/115  6st. manuální  579 990 
2.0 CRDi 4x4  100/136  6st. manuální  749 990  799 990 
2.0 CRDi 4x4  100/136  6st. automatická  799 990  849 990 
2.0 CRDi 4x4  136/186  6st. manuální  769 990  819 990 
2.0 CRDi 4x4  136/186  6st. automatická  819 990  839 990 
Zobrazit tiskovou zprávu
Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 39 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků