Hyundai Tucson se už prodává, začíná na 529 990 Kč

Korejská automobilka oficiálně uvedla na český trh nový Tucson. Stejně jako jeho předchůdce ix35 se i nové SUV vyrábí v Nošovicích.
Hyundai Tucson se už prodává, začíná na 529 990 Kč

Hyundai Tucson vstupuje na český trh. Automobilka nabízí celkem osm kombinací motoru, převodovky a pohonu a k tomu tři stupně výbavy. Tu základní, pojmenovanou jednoduše Tucson, však začne dodávat až na jaře roku 2016. Nedočkaví zákazníci tak budou vybírat z úrovní Style a Premium.

Hyundai Tucson oficiálně představen. Dostane až 184 koní

Hyundai Tucson oficiálně představen. Dostane až 184 koní

Výbava Style obsahuje litá 17" kola, plnohodnotnou rezervu, chromované dekorační lišty, LED blinkry v zrcátkách, tempomat, rozpoznávání dopravních značek, hlídání mrtvých úhlů včetně ochrany při couvání, vyhřívání volantu a všech sedadel, parkovací senzory vpředu i vzadu, bezklíčové startování, zadní parkovací kameru, Bluetooth i navigaci.

Premium k tomu přidává ještě příjem digitálního rádia, automatické parkování, bezdotykové ovládání pátých dveří nebo kožené čalounění s odvětráváním sedadel.

Ceny všech kombinací nabízených na českém trhu najdete v tabulce:

Hyundai Tucson: ceny na českém trhuH\u
Motor  Výkon (kW/k)  Převodovka  Tucson Style Premium
1.6 GDi 4x2  97/132  6st. manuální  529 990 
1.6 T-GDi 4x4  130/176  6st. manuální  679 990  729 990 
1.6 T-GDi 4x4  130/176  7st. DCT*  699 990  779 990 
1.7 CRDi 4x2  85/115  6st. manuální  579 990 
2.0 CRDi 4x4  100/136  6st. manuální  749 990  799 990 
2.0 CRDi 4x4  100/136  6st. automatická  799 990  849 990 
2.0 CRDi 4x4  136/186  6st. manuální  769 990  819 990 
2.0 CRDi 4x4  136/186  6st. automatická  819 990  839 990 
Zobrazit tiskovou zprávu
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 4 příspěvky
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků