Hyundai Tucson Plug-in Hybrid má české ceny. 265 koní v akci tlačí pod 900.000 Kč

Nový Hyundai Tucson krátce po svém představení na českém trhu doslova zaplavil naše silnice. Svou již tak bohatou nabídku teď ještě rozšířil o očekávaný plug-in hybrid.

První tucson do zásuvky kombinuje přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,6 litru s elektromotorem o výkonu 66,9 kW (91 koní) a 6stupňovou automatickou převodovku. Výsledkem spolupráce motorů je kombinovaný výkon 195 kW (265 koní) a 350 N.m točivého momentu. To z něj dělá nejvýkonnější verzi v nabídce. Na jedno nabití má pak novinka ujet až 50 km, a to díky 13,8kW akumulátoru.

Hyundai Santa Cruz oficiálně: Pick-up pro mileniály je praktický, má až 275 koní

Hyundai Santa Cruz oficiálně: Pick-up pro mileniály je praktický, má až 275 koní

Nejvýkonnější však v tomto případě znamená i nejdražší. Motorizace Plug-in Hybrid je dostupná od druhé výbavy Comfort za minimálně 899.990 Kč. V případě vyšší výbavy Smart pak vyjde na 959.990 Kč. Bez jarní prémie 70.000 Kč už by tedy stál přes milion. Nejvyšší výbava Style už se s tímto motorem přes milion dostala, stojí 1.049.990 Kč. Je tedy přesně o 200.000 Kč levnější než model Santa Fe Plug-in Hybrid.

Zástavba plug-in hybridního ústrojí některým uživatelům sice ušetří dost paliva, ale ubere trochu na praktičnosti. Základní zavazadlový prostor se zmenší z 620 na 558 litrů. Po sklopení druhé řady sedadel pak dělá prostor 1737 litrů oproti původním 1799. O zas tak velké omezení tedy nejde.

Hyundai Tucson N Line má české ceny. Motorů má habaděj, vybere si každý

Hyundai Tucson N Line má české ceny. Motorů má habaděj, vybere si každý

O výbavách jsme se rozepsali už zde. Pro varianty PHEV jsou standardem 19palcová kola. S příplatkem Premium u výbavy Style dostanou motorizace HEV a PHEV vedle řady dalších položek i adaptivní odpružení ECS a dálkově ovládaný autonomní parkovací asistent. Balíček stojí 60.000 Kč.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI (147 kW) DSG: Palba z černé pistole

Volkswagen Golf GTD

Po testech Volkswagenů Golf GTE a GTI tady máme tu zřejmě nejméně sportovní variantu GTD. Ačkoliv to není sporťák, svůj smysl v nabídce rozhodně má.

14.  5.  2021 | Richard Herbich | 10 příspěvků
Řídili jsme nové Porsche Taycan Cross Turismo: Letí na silnici, dovádí v terénu!

Porsche Taycan Cross Turismo

Dostali jsme příležitost vyzkoušet nový přírůstek do elektrické rodiny Porsche Taycan. Je praktičtější a neztratí se ani mimo zpevněné cesty.

12.  5.  2021 | Stanislav Kolman | 5 příspěvků
TEST Subaru Forester 2.0ie-S ES Sport: Pozor, vezu rybičky!

Subaru Forester ES Sport

Subaru Forester se nyní prodává i ve verzi Sport. Nečekejte ale žádné turbohrátky, tohle je hraní si s barvičkami.

9.  5.  2021 | Vladimír Kadera | 2 příspěvky