Hyundai Tucson PHEV detailně: Nabídne 265 koní, na elektřinu ujede přes 50 km

39 komentářů

lokol
9. prosince • 7:24

Divím se, že v titulku nezní, že Ovce RS v benzínu je ve všem lepší. To je přeci tradiční přirovnání tohoto webu.

Komik
8. prosince • 21:28

Pluginy začínaly na 5kwh baterkach, před 2 roky bylo standardních 7-8, letos 10 a v tusonu už 13. Takže za 2 roky se dostaneme na 20kwh, což pokryje většinu běžných jízd a k tomu bude stačit 20kw generátor na dobíjení na delší trasy.. Pak se zjistí, že generátor to jen prodražuje a je těžký, tak bude v autě příprava a generátory se budou prodávat zvlášť nebo jen půjčovat na dovolenou ;)

iPace
9. prosince • 10:36

v premiovejsich vodach ty baterie plug-in hybridu jiz davno 20kWh prekrocili, hybridni BMW X5 ma vyuzitelnou 21.6kWh a hybridni Mercedes GLE 350e ma tusim 31.2kWh, v mensich modelech nabizi tedy mensi kapacity baterii okolo 13-15kWh, ale ono to casem povede prave k tomu, ze zacnou s facelifty a dalsima generacema montovat ty baterie kapacitnejsito s generatorem je vesmes nesmysl a ukazal to nezajem treba u BMW v modelu i3, zpocatku prodavane a pak pro nezajem zrusene, s vyvojem baterii to vesmes straci smysl a misto toho aby tam byl generator za 15 tisic eur tak je rovnou lepsi tam dat proste kapacitnejsi baterii, zakaznici si ted "elektromobilitu" houfne ozkousi prave na plug-in hybridech a v pristi nebo prespristi generaci si poridit elektromobil, da se ocekavat ze i velka a tezka auta jako jsou luxusnejsi mid-size SUV budou za nejakych 8-10 let mit pohodlne baterie treba 180-200kWh a realny dojezd 700-800km, ten vyvoj v teto oblasti je neskutecne rychly

Michal2
8. prosince • 22:31

Kam ten generátor dáš když pojedeš na dovolenou?na vozík nejspíš páč kufr je plný.Je to plugin a má asi nádrž na palivo.Ještě těch 13kw má i Škoda a až poslední Hyundai.

YANR
8. prosince • 21:43

Takže 20kW baterie pokryje nároky na běžné ježdění.
Super.
Tesla má nejmenší 50 a pokrývá to prd.
Komik,to by souhlasilo.

Libor K.
8. prosince • 18:36

Naprosto perfektní auto s ještě lepším designem. Od hjondé se mohou ostatní automobilky učit. Hlavně ty evropské, které na něj nemají. Německé absolutně.

YANR
9. prosince • 0:25

A víte kam umístili indikátory směru jízdy vzadu ?
To je mistrovské dílo hodno obdivu.
Takhle debilni může být opravdu jen revoluční Hnujdaj

rosik2606
9. prosince • 8:50

Nevím o kterém autě píšeš, to je nová značka, nebo Toyota má nový model. Ale to bych Toyotu urazil. To bude nedostatečná z ČJ, nebo těžký mindrák.

Libor K.
9. prosince • 19:47

Ano, měl by se z toho těžkého mindráku léčit. A pokud se vyléčí, což vylučuji, tak mu stejně zbyde ohromná frustrace, kterou nezvládne a bude nás dál zásobovat jeho debilitami.

YANR
9. prosince • 20:19

Dalsi nekdo,co ani nevi co OSLAVUJE. Bude to asi ve stylu Rostislava ,ktery likviduje ,co jen lze,okrade,co jen lze a jeste bude hrat chytraka. Mozna jste vy dva dokonce pribuzni. Tolik ignorantu ,nezavazne na sobe ,totiz existovat nemuze.
A prestante me sledovat , dokazu byt mnohem jiny. Rexia,Septa ,Dn .
Okrast a jeste hrat chytraky .
Konecna vystupovat ,To Vam rikam naposled.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
rosik2606
11. prosince • 9:44

Budu rád, když přijdeš osobně a můžeme podiskutovat o tom co jsi napsal.

Spei
10. prosince • 16:34

no doufám, že nemáte děti....

Rosik2606
8. prosince • 20:21

Libore souhlasím s vámi, že je to hezké auto, ale evropská auta mají taky své přednosti a navíc to auto je z dílny evropských designérů.

YANR
8. prosince • 19:02

Bravo pane.
Mohl by jste se teda podelit o sve zkusenosti s nama ostatnima,kdyz tenhle vehikl tak dobre znate.
Dekujeme

kolkyno
8. prosince • 15:53

zaujimave auto z vonku, pekna je i nova i20, i ked som ju videl nazivo len s popolnikmi vpredu, dizajnovo podarene auta s Tucsonom :)

ZD
8. prosince • 18:34

Jj, i20 se opravdu povedla. Bude to pekne porovnani az bude nova Fabia.

kolkyno
9. prosince • 9:53

osobne sa na to porovnanie tesim, pre mna su to sice male auta, kedze mam rodinu a sme 4. mam kombika velkeho... ale ked mam hodnotit "krasu" tak ten dizajn je vcelku pekny, moderny, hranaty ale uhladeny. no pocuvam na to aj hlasy ze sa to podoba na novu fabiu. co ja viem, fabia este vonku nie je, takze by to skor malo byt opacne... v kazdom pripade dalsie zaujimave auto v kategorii malych vozidiel. celkom je z coho vyberat, uz len aby to motoricky daval zmysel.

YANR
8. prosince • 19:05

Ano,to bude soused z Boleslavi koukat

Driver
9. prosince • 19:36

No jistě! Soused z Boleslavi je totiž škodovka, a ta taky bude koukat na i20, která bude o několik levelů výš nad Fabií.

ZD
8. prosince • 14:21

Skoda, ze tento model Tucsonu trochu kopiruje "auta pro duchodce" jedne nejmenovane japonske znacky s elipsami ve znaku.

Rosik2606
8. prosince • 20:12

Toyotu si kupuje široké spektrum lidí od nejmladších po nejstarší. Důchodce v CHR je celkem vzácností ale proč ne, jsou to hezké a spolehlivé auta.

YANR
8. prosince • 14:45

Vy jste se pane asi zblaznil,
jak muzete revolucni desing hnujdaje srovnavat s nejakymi vsednimi auty.
Tak za tohle pujdete do pekla. Tohle jsem si nedovolil ani ja,prirovnat revolucni desing hnujdaje k necemu tak vsednimu jako elipsy ve znaku.
Mate muj obdiv pane

Peter(Charouz)
8. prosince • 14:44

Nejdříve si zjisti věkový průměr těch, co si to auto s elipsami kupují. Sekl ses tak o 15-20 let.

Kundaj & Hovnaj
8. prosince • 13:31

Vídíte vidíte, my vám to říkali. V kontextu Kojoty HAF4 plug-in za 1,6 mega jste nahraní a naše Kundaje a Hovnaje za 1,1 mega vám ještě budou dobré.

Spei
10. prosince • 16:36

Kdyby jste ze sebe vyjadřováním nedělal totálního debila, tak bych s Vámi i souhlasil

Rosik2606
8. prosince • 12:51

Zajímavé auto, asi bych ho chtěl vyzkoušet, určitě to není všední auto stejně jako Toyota CHR.

YANR
8. prosince • 13:03

Prepsat si nick nepomuze a hnujdaj se opravdu vsednimu autu rovnat nemuze.
Ale budoucnost ukaze ,pokud hnujdaj nebude muset zavrit,ponevadz se naj vali hruza za hruzou,jen v USA ma platit okolo pul miliardy dolaru pokuty.
Ted ty motory,ke kterym se konecne priznal ho vzaly zpatky okolo 7 miliard .
Takze at pocitam jak pocitam ,hnujdaj to ma asi spocitano.
Ale jak jsem jiz predeslal,nechme planych reci a pockejme,co budoucnost prinese.

Rosik2606
8. prosince • 13:10

Nauč se psát nicku

YANR
8. prosince • 11:21

Pohleď celý světe širý na revoluci v designu automobilů.
A 1.6 motor jeden z nejhorších Ti dávám do vínku,aby se dařilo a mohli jsme vozit zpět neprodané vozy ze zahraničí zpět do České kotliny, poněvadž v ní je dostatek hlupců,pardon, kupců.
Hezký den všem.

ZD
8. prosince • 14:16

Preji taky hezky den a at si pristup na internet plne vychutnate. Nezapomente vsak take pustit na net kolegy z vedlejsiho pavilonu, at je to fer.

YANR
8. prosince • 15:02

Trochu jsem premyslel,co odepsat na vasi pripominku a bohuzel,nic mi na mysl neprislo
Snad jen ,ze se Vam moje oda na hnujdaj nelibila
Ale i tak porad hlubokosklon ,za prirovnani posledniho tucu od hnujdaj k autum '' pro duchodce'' a jeste castecne okopirovany.
Klobouk dolu majstro.

Spei
10. prosince • 16:38

se ani nedivím, že vám na mysl nic nepřišlo, hlavně se tím ale prosím nechlubte

YANR
10. prosince • 17:23

Já se nechlubim,pouze konstatuji.
Váš žere vaše hloupost,co.

Ondra
8. prosince • 11:28

Obchodníci s hrnci pro důchodce a přepisem elektřiny jsou tady. :-O Plečku Hiunday už nééé:-D

Pikus
8. prosince • 11:28

ty elektro kone na papire dobry, ale v realu pak takovy lemry ... zrychleni dobry nekde na krizovatce, ale pripojnej pruh a nebo na dalnici nic extra. Navi malo kdy odpovida tem konum maximalka.V Tusconu mi asi nejlip vychazi ta 1.6T s 132kw ...

Peter(Charouz)
8. prosince • 13:07

Už jsi s tím nejezdil aspoň 1000 km, nebo jedna paní povídala?

10w60
8. prosince • 13:23

Ani jeden km. Přece kdo si koupí Hyundaie, nadosmrti k*nda je. :-D

.
8. prosince • 17:50

V tom případě máš nejméně dva.

W. Burnitz
8. prosince • 16:48

Á, tak pátá třída zvláštní školy se ozvala...

Doporučujeme

Články odjinud