Hyundai představil Tucson ve verzi N Line. Ostřejší fasádu doplňuje nový hybridní motor

Sportovní výbavu N Line už nyní Hyundai začíná nabízet také u prvního SUV. Trochu ostřejší fasádu a vnitřnosti tak nabídne i poslední Tucson.

Kromě dalších plnohodnotně sportovních modelů řady N od Hyundaie si korejská automobilka pomalu rozšiřuje i portfolio vozů s nižší sportovní výbavou N Line. S lehčími úpravami na exteriéru, ale také podvozku tak nyní přijíždí i poslední generace SUV Tucson. Společně s uvedení verze N Line pak Tucson uvádí do nabídky i další mild-hybridní diesel.

Z venku jsou změny na Tucsonu N Line zřejmé. Novinka dostala agresivněji pojatý přední nárazník, jinou mřížku chladiče s tmavě chromovaným rámečkem, přičemž tmavé jsou i vnitřní plochy světlometů a příď doplňují nová LED světla denního svícení. Z profilu vyniknou černé okenní lišty, kryty zrcátek a nakonec i černě lakovaná 19palcová kola z lehké slitiny.

Hyundai potvrdil další ostré verze. Dočká se i20 i SUV Tucson

Hyundai potvrdil další ostré verze. Dočká se i20 i SUV Tucson

V Tucsonu N Line pak bude na výběr z celkem třech motorizací. Vznětovou jednotku 2.0 CRDi spoléhající na mild-hybridní 48V techniku jsme mohli zahlédnout již ve standardním Tucsonu. I zde přitom s výkonem 136 kW (185 koní) zastává nejvýkonnější motorizaci. Pohon všech kol je samozřejmostí. Jestli bude rovněž N Line nabízet možnost manuální šestistupňové skříně, nebo dostane jakožto vrcholná verze pouze osmistupňový automat, zatím nevíme.

Tucson N Line každopádně do nabídky Hyundaie přivádí i další mild-hybridní jednotku, a to slabší vznětovou šestnáctistovku rovněž s 48V sítí, která zajistí výkon 100 kW (136 koní). Jedinou benzinovou možností N Line je pak motor 1.6 T-GDi o výkonu 130 kW (177 koní).

Hyundai odhalil všechny novinky pro rok 2019. Největší pecka zatím s otazníkem

Hyundai odhalil všechny novinky pro rok 2019. Největší pecka zatím s otazníkem

U verzí s benzinovou a nejvýkonnější naftovou motorizací je dále přenastaven elektrický posilovač řízení a lehkou úpravou prošel i podvozek, který používá pružiny tužší o 8 % vpředu a o 5 % vzadu. V interiéru se zájemci dočkají sportovních sedaček čalouněných kombinací kůže a semiše, červeného prošívání na volantu i sedačkách, hliníkových pedálů a sportovněji vypadající řadičky.  

Stejně jako všechny ostatní modely Hyundai N a N Line je i Tucson vyráběn u nás v Nošovicích. Uvedení do prodeje se určitě dočkáme již zanedlouho, oficiální ceník automobilka zatím nezveřejnila.

S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

včera | Jan Mička | 9 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 38 příspěvků