Hyundai představil Tucson ve verzi N Line. Ostřejší fasádu doplňuje nový hybridní motor

Sportovní výbavu N Line už nyní Hyundai začíná nabízet také u prvního SUV. Trochu ostřejší fasádu a vnitřnosti tak nabídne i poslední Tucson.

Kromě dalších plnohodnotně sportovních modelů řady N od Hyundaie si korejská automobilka pomalu rozšiřuje i portfolio vozů s nižší sportovní výbavou N Line. S lehčími úpravami na exteriéru, ale také podvozku tak nyní přijíždí i poslední generace SUV Tucson. Společně s uvedení verze N Line pak Tucson uvádí do nabídky i další mild-hybridní diesel.

Z venku jsou změny na Tucsonu N Line zřejmé. Novinka dostala agresivněji pojatý přední nárazník, jinou mřížku chladiče s tmavě chromovaným rámečkem, přičemž tmavé jsou i vnitřní plochy světlometů a příď doplňují nová LED světla denního svícení. Z profilu vyniknou černé okenní lišty, kryty zrcátek a nakonec i černě lakovaná 19palcová kola z lehké slitiny.

Hyundai potvrdil další ostré verze. Dočká se i20 i SUV Tucson

Hyundai potvrdil další ostré verze. Dočká se i20 i SUV Tucson

V Tucsonu N Line pak bude na výběr z celkem třech motorizací. Vznětovou jednotku 2.0 CRDi spoléhající na mild-hybridní 48V techniku jsme mohli zahlédnout již ve standardním Tucsonu. I zde přitom s výkonem 136 kW (185 koní) zastává nejvýkonnější motorizaci. Pohon všech kol je samozřejmostí. Jestli bude rovněž N Line nabízet možnost manuální šestistupňové skříně, nebo dostane jakožto vrcholná verze pouze osmistupňový automat, zatím nevíme.

Tucson N Line každopádně do nabídky Hyundaie přivádí i další mild-hybridní jednotku, a to slabší vznětovou šestnáctistovku rovněž s 48V sítí, která zajistí výkon 100 kW (136 koní). Jedinou benzinovou možností N Line je pak motor 1.6 T-GDi o výkonu 130 kW (177 koní).

Hyundai odhalil všechny novinky pro rok 2019. Největší pecka zatím s otazníkem

Hyundai odhalil všechny novinky pro rok 2019. Největší pecka zatím s otazníkem

U verzí s benzinovou a nejvýkonnější naftovou motorizací je dále přenastaven elektrický posilovač řízení a lehkou úpravou prošel i podvozek, který používá pružiny tužší o 8 % vpředu a o 5 % vzadu. V interiéru se zájemci dočkají sportovních sedaček čalouněných kombinací kůže a semiše, červeného prošívání na volantu i sedačkách, hliníkových pedálů a sportovněji vypadající řadičky.  

Stejně jako všechny ostatní modely Hyundai N a N Line je i Tucson vyráběn u nás v Nošovicích. Uvedení do prodeje se určitě dočkáme již zanedlouho, oficiální ceník automobilka zatím nezveřejnila.

TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

včera | Petr Schnagl | 5 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 67 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků