Hyundai představil Tucson ve verzi N Line. Ostřejší fasádu doplňuje nový hybridní motor

Sportovní výbavu N Line už nyní Hyundai začíná nabízet také u prvního SUV. Trochu ostřejší fasádu a vnitřnosti tak nabídne i poslední Tucson.

Kromě dalších plnohodnotně sportovních modelů řady N od Hyundaie si korejská automobilka pomalu rozšiřuje i portfolio vozů s nižší sportovní výbavou N Line. S lehčími úpravami na exteriéru, ale také podvozku tak nyní přijíždí i poslední generace SUV Tucson. Společně s uvedení verze N Line pak Tucson uvádí do nabídky i další mild-hybridní diesel.

Z venku jsou změny na Tucsonu N Line zřejmé. Novinka dostala agresivněji pojatý přední nárazník, jinou mřížku chladiče s tmavě chromovaným rámečkem, přičemž tmavé jsou i vnitřní plochy světlometů a příď doplňují nová LED světla denního svícení. Z profilu vyniknou černé okenní lišty, kryty zrcátek a nakonec i černě lakovaná 19palcová kola z lehké slitiny.

Hyundai potvrdil další ostré verze. Dočká se i20 i SUV Tucson

Hyundai potvrdil další ostré verze. Dočká se i20 i SUV Tucson

V Tucsonu N Line pak bude na výběr z celkem třech motorizací. Vznětovou jednotku 2.0 CRDi spoléhající na mild-hybridní 48V techniku jsme mohli zahlédnout již ve standardním Tucsonu. I zde přitom s výkonem 136 kW (185 koní) zastává nejvýkonnější motorizaci. Pohon všech kol je samozřejmostí. Jestli bude rovněž N Line nabízet možnost manuální šestistupňové skříně, nebo dostane jakožto vrcholná verze pouze osmistupňový automat, zatím nevíme.

Tucson N Line každopádně do nabídky Hyundaie přivádí i další mild-hybridní jednotku, a to slabší vznětovou šestnáctistovku rovněž s 48V sítí, která zajistí výkon 100 kW (136 koní). Jedinou benzinovou možností N Line je pak motor 1.6 T-GDi o výkonu 130 kW (177 koní).

Hyundai odhalil všechny novinky pro rok 2019. Největší pecka zatím s otazníkem

Hyundai odhalil všechny novinky pro rok 2019. Největší pecka zatím s otazníkem

U verzí s benzinovou a nejvýkonnější naftovou motorizací je dále přenastaven elektrický posilovač řízení a lehkou úpravou prošel i podvozek, který používá pružiny tužší o 8 % vpředu a o 5 % vzadu. V interiéru se zájemci dočkají sportovních sedaček čalouněných kombinací kůže a semiše, červeného prošívání na volantu i sedačkách, hliníkových pedálů a sportovněji vypadající řadičky.  

Stejně jako všechny ostatní modely Hyundai N a N Line je i Tucson vyráběn u nás v Nošovicích. Uvedení do prodeje se určitě dočkáme již zanedlouho, oficiální ceník automobilka zatím nezveřejnila.

TEST Royal Enfield Interceptor 650 Twin: Jednou zkusíš a už musíš!

Royal Enfield Interceptor 650 Twin

Nové twiny od indického Enfieldu jsou pro svoji značku bez diskuse revolucí a po zásluze vzbudily enormní globální zájem. Efektní retro design, legendární znáček, zbrusu nový motor a více než dobrá cena jsou pádné argumenty. Dá se ale věřit radikální průlom značce, která až donedávna sveřepě bušila jediný model, vyráběný s drobnými změnami od poloviny padesátých let?

23.  6.  2019 | Petr Schnagl | 7 příspěvků
TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

19.  6.  2019 | Jan Mička | 154 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 14 příspěvků