Hyundai představil Tucson ve verzi N Line. Ostřejší fasádu doplňuje nový hybridní motor

Sportovní výbavu N Line už nyní Hyundai začíná nabízet také u prvního SUV. Trochu ostřejší fasádu a vnitřnosti tak nabídne i poslední Tucson.

Kromě dalších plnohodnotně sportovních modelů řady N od Hyundaie si korejská automobilka pomalu rozšiřuje i portfolio vozů s nižší sportovní výbavou N Line. S lehčími úpravami na exteriéru, ale také podvozku tak nyní přijíždí i poslední generace SUV Tucson. Společně s uvedení verze N Line pak Tucson uvádí do nabídky i další mild-hybridní diesel.

Z venku jsou změny na Tucsonu N Line zřejmé. Novinka dostala agresivněji pojatý přední nárazník, jinou mřížku chladiče s tmavě chromovaným rámečkem, přičemž tmavé jsou i vnitřní plochy světlometů a příď doplňují nová LED světla denního svícení. Z profilu vyniknou černé okenní lišty, kryty zrcátek a nakonec i černě lakovaná 19palcová kola z lehké slitiny.

Hyundai potvrdil další ostré verze. Dočká se i20 i SUV Tucson

Hyundai potvrdil další ostré verze. Dočká se i20 i SUV Tucson

V Tucsonu N Line pak bude na výběr z celkem třech motorizací. Vznětovou jednotku 2.0 CRDi spoléhající na mild-hybridní 48V techniku jsme mohli zahlédnout již ve standardním Tucsonu. I zde přitom s výkonem 136 kW (185 koní) zastává nejvýkonnější motorizaci. Pohon všech kol je samozřejmostí. Jestli bude rovněž N Line nabízet možnost manuální šestistupňové skříně, nebo dostane jakožto vrcholná verze pouze osmistupňový automat, zatím nevíme.

Tucson N Line každopádně do nabídky Hyundaie přivádí i další mild-hybridní jednotku, a to slabší vznětovou šestnáctistovku rovněž s 48V sítí, která zajistí výkon 100 kW (136 koní). Jedinou benzinovou možností N Line je pak motor 1.6 T-GDi o výkonu 130 kW (177 koní).

Hyundai odhalil všechny novinky pro rok 2019. Největší pecka zatím s otazníkem

Hyundai odhalil všechny novinky pro rok 2019. Největší pecka zatím s otazníkem

U verzí s benzinovou a nejvýkonnější naftovou motorizací je dále přenastaven elektrický posilovač řízení a lehkou úpravou prošel i podvozek, který používá pružiny tužší o 8 % vpředu a o 5 % vzadu. V interiéru se zájemci dočkají sportovních sedaček čalouněných kombinací kůže a semiše, červeného prošívání na volantu i sedačkách, hliníkových pedálů a sportovněji vypadající řadičky.  

Stejně jako všechny ostatní modely Hyundai N a N Line je i Tucson vyráběn u nás v Nošovicích. Uvedení do prodeje se určitě dočkáme již zanedlouho, oficiální ceník automobilka zatím nezveřejnila.

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

včera | Michal Dokoupil | 51 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků