Hyundai představil Tucson ve verzi N Line. Ostřejší fasádu doplňuje nový hybridní motor

Sportovní výbavu N Line už nyní Hyundai začíná nabízet také u prvního SUV. Trochu ostřejší fasádu a vnitřnosti tak nabídne i poslední Tucson.

Kromě dalších plnohodnotně sportovních modelů řady N od Hyundaie si korejská automobilka pomalu rozšiřuje i portfolio vozů s nižší sportovní výbavou N Line. S lehčími úpravami na exteriéru, ale také podvozku tak nyní přijíždí i poslední generace SUV Tucson. Společně s uvedení verze N Line pak Tucson uvádí do nabídky i další mild-hybridní diesel.

Z venku jsou změny na Tucsonu N Line zřejmé. Novinka dostala agresivněji pojatý přední nárazník, jinou mřížku chladiče s tmavě chromovaným rámečkem, přičemž tmavé jsou i vnitřní plochy světlometů a příď doplňují nová LED světla denního svícení. Z profilu vyniknou černé okenní lišty, kryty zrcátek a nakonec i černě lakovaná 19palcová kola z lehké slitiny.

Hyundai potvrdil další ostré verze. Dočká se i20 i SUV Tucson

Hyundai potvrdil další ostré verze. Dočká se i20 i SUV Tucson

V Tucsonu N Line pak bude na výběr z celkem třech motorizací. Vznětovou jednotku 2.0 CRDi spoléhající na mild-hybridní 48V techniku jsme mohli zahlédnout již ve standardním Tucsonu. I zde přitom s výkonem 136 kW (185 koní) zastává nejvýkonnější motorizaci. Pohon všech kol je samozřejmostí. Jestli bude rovněž N Line nabízet možnost manuální šestistupňové skříně, nebo dostane jakožto vrcholná verze pouze osmistupňový automat, zatím nevíme.

Tucson N Line každopádně do nabídky Hyundaie přivádí i další mild-hybridní jednotku, a to slabší vznětovou šestnáctistovku rovněž s 48V sítí, která zajistí výkon 100 kW (136 koní). Jedinou benzinovou možností N Line je pak motor 1.6 T-GDi o výkonu 130 kW (177 koní).

Hyundai odhalil všechny novinky pro rok 2019. Největší pecka zatím s otazníkem

Hyundai odhalil všechny novinky pro rok 2019. Největší pecka zatím s otazníkem

U verzí s benzinovou a nejvýkonnější naftovou motorizací je dále přenastaven elektrický posilovač řízení a lehkou úpravou prošel i podvozek, který používá pružiny tužší o 8 % vpředu a o 5 % vzadu. V interiéru se zájemci dočkají sportovních sedaček čalouněných kombinací kůže a semiše, červeného prošívání na volantu i sedačkách, hliníkových pedálů a sportovněji vypadající řadičky.  

Stejně jako všechny ostatní modely Hyundai N a N Line je i Tucson vyráběn u nás v Nošovicích. Uvedení do prodeje se určitě dočkáme již zanedlouho, oficiální ceník automobilka zatím nezveřejnila.

TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

dnes | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 104 příspěvků
Minitest Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid: Víme, že má duši!

Toyota Corolla HB 1.8 Hybrid

Nová Corolla je pohled na segment C po Japonsku. Mazdě to vyšlo, Toyota má v rukávu hybridní trumfy.

10.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků