Hyundai Tucson N Line má české ceny. Motorů má habaděj, vybere si každý

Říznější vzhled i chování si Tucson nenechává výhradně pro ty nejsilnější motorizace.

Sportovně laděná výbava Tucsonu již oficiální míří do prodeje v Česku. Jak už jsme se dozvěděli během premiéry, N Line nepřidává SUV jen agresivnější vzezření nebo sportovnější atmosféru v interiéru, ale v případě zvolení elektronicky řízeného odpružení ECS nabídne i ostřeji naladěný podvozek.  

Hyundai pomalu odhaluje pick-up Santa Cruz. Mezi pracanty na farmu ale nemíří

Hyundai pomalu odhaluje pick-up Santa Cruz. Mezi pracanty na farmu ale nemíří

Variabilita specifikace Tucsonu N Line je podobně jako u standardní varianty rozsáhlá. Zaprvé, model je nabízen ve dvou úrovních N Line a N Line Style. Zadruhé, z dostupných motorizací si vybere snad každý zájemce. Benzín nebo nafta, pohon dvou nebo všech kol, bez elektrifikace, jako mild-hybrid a taky jako full-hybrid. Nakonec novinka spadá do jarní akce, která cenovku verze N Line plošně zvýhodňuje o 70.000 Kč.

Na kompletní nabídku motorizací se podívejte níže v tabulce. Každopádně ale Tucson N Line začíná od akčních 669.990 Kč s klasickým benzinovým čtyřválcem 1,6 T-GDI (110 kW/150 k), manuálním šestikvaltem a pohonem předních kol. Na druhé straně je full-hybrid 1,6 T-GDI HEV (169 kW/230 k) s šestistupňovým automatem a pohonem 4x4 od akčních 889.990 Kč.

Hyundai pokračuje v odhalování nového MPV Staria. Dnešní téma: design a interiér

Hyundai pokračuje v odhalování nového MPV Staria. Dnešní téma: design a interiér

Standardní úroveň N Line zajišťuje 19palcová litá kola, full LED přední světlomety, asistenta udržování jízdy v pruhu, sledovaní mrtvého úhlu, varování pro bezpečné opuštění vozidla, tempomat s inteligentním omezovačem, sportovní volant a sedačky, vyhřívání volantu a předních sedaček, samostmívací vnitřní zpětné zrcátko, dvouzónovou automatickou klimatizaci, 10,25palcový infotainment s navigací nebo přední a zadní parkovací senzory (s kamerou vzadu).

Vyšší úroveň N Line Style přidává od 729.990 Kč (1,6 T-GDI, 110 kW/150 k, 6M, 4x2) navíc třeba varování před čelní srážkou při odbočování, upozornění na cestující vzadu, vyhřívání zadních sedadel, elektricky a bezdotykově ovládané páté dveře, třízónovou automatickou klimatizaci s výdechy vzadu, inteligentní adaptivní tempomat (pouze pro motory s DCT nebo HEV) a mimo jiné i prémiový audiosystém Krell s osmi reproduktory.

TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

TEST Hyundai Tucson 1.6 CRDi MHEV 4x4: Nové pořádky bez prokletí

S full-hybridní motorizací a pohonem 4x4 tak může Tucson N Line Style začínat i od 949.990 Kč, přičemž cenovku může v této úrovni výbavy rozšířit i příplatkový paket Premium za 60.000 Kč. Právě tady se již výhradně součástí paketu objevuje i zmíněný elektronicky řízení podvozek ECS, nicméně pouze pro mild- či full-hybridní motorizace. Součástí paketu jsou poté bez ohledu na motorizaci rovněž elektricky nastavitelná přední sedadla s ventilací, kamerový systém s rozsahem 360 stupňů nebo kamerové sledování mrtvého úhlu.

Hyundai Tucson N Line: Akční ceny motorizací a výbav v ČR
N Line Akční cena [Kč]
1,6 T-GDI (110 kW/6M/4x2) 669.990
1,6 T-GDI (110 kW/6M/4x4) 719.990
1,6 T-GDI MHEV (110 kW/7A/4x2) 739.990
1,6 T-GDI MHEV (132 kW/6M/4x2) 709.990
1,6 T-GDI MHEV (132 kW/7A/4x4) 809.990
1,6 CRDi MHEV (100 kW/6M/4x2) 779.990
1,6 CRDi MHEV (100 kW/7A/4x2) 829.990
1,6 CRDi MHEV (100 kW/7A/4x4) 879.990
1,6 T-GDI HEV (169 kW/6A/4x2) 839.990
1,6 T-GDI HEV (169 kW/6A/4x4) 889.990
N Line Style  
1,6 T-GDI (110 kW/6M/4x2) 729.990
1,6 T-GDI (110 kW/6M/4x4) 779.990
1,6 T-GDI MHEV (110 kW/7A/4x2) 799.990
1,6 T-GDI MHEV (132 kW/6M/4x2) 769.990
1,6 T-GDI MHEV (132 kW/7A/4x4) 869.990
1,6 CRDi MHEV (100 kW/6M/4x2) 839.990
1,6 CRDi MHEV (100 kW/7A/4x2) 889.990
1,6 CRDi MHEV (100 kW/7A/4x4) 939.990
1,6 T-GDI HEV (169 kW/6A/4x2) 899.990
1,6 T-GDI HEV (169 kW/6A/4x4) 949.990

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Ford Explorer 3.0 V6 EcoBoost Hybrid: Obr se bez zásuvky neobejde

Ford Explorer 3.0 V6 EcoBoost

Je vám Ford Galaxy malý? Chcete plnotučné SUV s výkonem Mustangu? Milujete ticho? Pokud jste odpověděli třikrát ano, vlajková loď americké značky na českém trhu může být to pravé.

včera | Richard Herbich
TEST SsangYong Korando 1.5 T-GDI 4x4: Vše, co potřebujete. Za míň, než čekáte

SsangYong Korando 1.5 TGDI

SsangYong Korando se hlásí v redakční garáží počtvrté. Tentokrát v plné náloži jako borec se čtyřkolkou a automatem.

16.  4.  2021 | Vladimír Kadera | 1 příspěvek
TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

14.  4.  2021 | Jan Mička