Nejsportovnější Hyundai Tucson dorazil do Česka. O moc dráž nevyjde

Na opravdu ostrý Hyundai Tucson, který by se mohl vyrovnat třeba Cupře Ateca, si budeme muset ještě počkat. Zákazníci, kterým jde hlavně o sportovní vzhled, už ale mohou jásat.

SUV Tucson v provedení N Line musí být pro Hyundai velice důležité. Nepředstavil jej hned, ale nejdříve lákal na snímky detailů, což není v automobilovém světě nic neobvyklého. Věci pak naštěstí nabraly rychlý spád. Oficiálně byl vůz představen ani ne před dvěma týdny a dnes už máme k dispozici české ceny.

Hyundai představil Tucson ve verzi N Line. Ostřejší fasádu doplňuje nový hybridní motor

Hyundai představil Tucson ve verzi N Line. Ostřejší fasádu doplňuje nový hybridní motor

Verze N Line doplňuje linie Tucson, Trikolor a Style. Není dostupná pro všechny motory, což navyšuje nejnižší cenu. Nečekejte atmosférickou šestnáctistovku GDI (97 kW) ani nafťák 1.6 CDRi s 85 kilowatty. Nejméně za vůz utratíte, bude-li mít pod kapotou jedna-šestku T-GDI se 130 kilowatty, přední pohon a šestistupňový manuál – stojí 749.990 Kč. Čtyřkolka je dražší o 40 tisíc, nafťák 1.6 CRDi/100 kW s pohonem 4x4 stojí 824.990 Kč, a vrcholem je verze 2.0 CRDi 4x4 (136 kW) za 849.990 Kč.

Už i i30 Fastback může být sportovní jen naoko. Hyundai představuje N Line

Už i i30 Fastback může být sportovní jen naoko. Hyundai představuje N Line

Ve všech případech se bavíme o manuální převodovce. Lze zvolit i automat, jeho typ se však liší v závislosti na motoru. Dvoulitr CRDi je párován s měničovým osmikvaltem, zatímco jedna-šestky CRDi (100 kW) a T-GDI mají sedmistupňovou dvouspojku. Cena je vždy 55.000 Kč. Výhradně pro nafťáky je určen 48voltový mild-hybridní systém za 20.000 Kč. Jeho funkci jsme již dříve popisovali v testu Kie Sportage a na základě oficiálních informací českého zastoupení značky. Hyundai.

Hyundai i30 jako první přináší verzi N Line. Ostře už jen vypadá

Hyundai i30 jako první přináší verzi N Line. Ostře už jen vypadá

Tucson N Line je ve všech případech o 40.000 Kč dražší než dosud nejvyšší linie Style. V základu je ultimativní sportovní vzhled zahrnující unikátní přední masku a nárazník (oficiální popis výrobce), zadní spoiler, černě lakovaná vnější zpětná zrcátka, 19palcová kola, interiér s anatomicky tvarovanými sedadly (kůže/semiš), vyhřívání volantu a předních i zadních sedadel, diodové světlomety s přepínáním dálkového a potkávacího režimu, automatická dvouzónová klimatizace, sledování slepého úhlu a navigace s 8palcovým displejem.

Řídili jsme Hyundai i30 N Fastback: Největší překvapení roku? Dost možná!

Řídili jsme Hyundai i30 N Fastback: Největší překvapení roku? Dost možná!

Vedle toho si můžete připlatit i za paket Premium (50.000 Kč), který zahrnuje elektricky nastavitelná přední sedadla, audio Krell o výkonu 360 W, panoramatický kamerový systém a střešní okno. Stejný paket Hyundai nabízí za 70.000 Kč také pro Tucson Style, avšak s tím rozdílem, že tam zahrnuje i kožené čalounění sedadel. Prosklenou střechu můžete při konfiguraci odmítnout, cenu paketu to však nesníží

Hyundai Tucson: České ceny platné k 1. dubnu 2019
Motor Cena Tucson  [Kč] Cena Trikolor [Kč] Cena Style [Kč] Cena N Line [Kč]
1.6 GDi 4x2/97 kW 549.990 604.990 - -
1.6 T-GDI 4x2/130 kW - 654.990 709.990 749.990
1.6 T-GDI 4x4/130 kW - 694.990 749.990 789.990
1.6 CRDi 4x2/85 kW 609.990 664.990 - -
1.6 CRDi 4x4/100 kW - - 784.990 824.990
2.0 CRDi 4x4/136 kW - - 809.990 849.990
Ceny se vztahují k verzím manuální převodovkou
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

včera | Vladimír Kadera | 150 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků