Z venku jsou změny na Tucsonu N Line zřejmé. Novinka dostala agresivněji pojatý přední nárazník, jinou mřížku chladiče s tmavě chromovaným rámečkem...

Z venku jsou změny na Tucsonu N Line zřejmé. Novinka dostala agresivněji pojatý přední nárazník, jinou mřížku chladiče s tmavě chromovaným rámečkem...

...přičemž tmavé jsou i vnitřní plochy světlometů a příď doplňují nová LED světla denního svícení.

...přičemž tmavé jsou i vnitřní plochy světlometů a příď doplňují nová LED světla denního svícení.

Z profilu vyniknou černé okenní lišty, kryty zrcátek a nakonec i černě lakovaná 19palcová kola z lehké slitiny.

Z profilu vyniknou černé okenní lišty, kryty zrcátek a nakonec i černě lakovaná 19palcová kola z lehké slitiny.

V Tucsonu N Line pak bude na výběr z celkem třech motorizací. Vznětovou jednotku 2.0 CRDi spoléhající na mild-hybridní 48V techniku jsme mohli zahlédnout již ve standardním Tucsonu.

V Tucsonu N Line pak bude na výběr z celkem třech motorizací. Vznětovou jednotku 2.0 CRDi spoléhající na mild-hybridní 48V techniku jsme mohli zahlédnout již ve standardním Tucsonu.

I zde přitom s výkonem 136 kW (185 koní) zastává nejvýkonnější motorizaci. Pohon všech kol je samozřejmostí.

I zde přitom s výkonem 136 kW (185 koní) zastává nejvýkonnější motorizaci. Pohon všech kol je samozřejmostí.

Jestli bude rovněž N Line s tímto motorem nabízet možnost manuální šestistupňové skříně, nebo dostane jakožto vrcholná verze pouze osmistupňový automat, zatím nevíme.

Jestli bude rovněž N Line s tímto motorem nabízet možnost manuální šestistupňové skříně, nebo dostane jakožto vrcholná verze pouze osmistupňový automat, zatím nevíme.

Tucson N Line každopádně do nabídky Hyundaie přivádí i další mild-hybridní jednotku, a to slabší vznětovou šestnáctistovku rovněž s 48V sítí, která zajistí výkon 100 kW (136 koní). 

Tucson N Line každopádně do nabídky Hyundaie přivádí i další mild-hybridní jednotku, a to slabší vznětovou šestnáctistovku rovněž s 48V sítí, která zajistí výkon 100 kW (136 koní). 

Jedinou benzinovou možností N Line je pak motor 1.6 T-GDi o výkonu 130 kW (177 koní).

Jedinou benzinovou možností N Line je pak motor 1.6 T-GDi o výkonu 130 kW (177 koní).

U verzí s benzinovou a nejvýkonnější naftovou motorizací je dále přenastaven elektrický posilovač řízení a lehkou úpravou prošel i podvozek, který používá pružiny tužší o 8 % vpředu a o 5 % vzadu.

U verzí s benzinovou a nejvýkonnější naftovou motorizací je dále přenastaven elektrický posilovač řízení a lehkou úpravou prošel i podvozek, který používá pružiny tužší o 8 % vpředu a o 5 % vzadu.

V interiéru se zájemci dočkají sportovních sedaček čalouněných kombinací kůže a semiše, červeného prošívání na volantu i sedačkách, hliníkových pedálů a sportovněji vypadající řadičky.  

V interiéru se zájemci dočkají sportovních sedaček čalouněných kombinací kůže a semiše, červeného prošívání na volantu i sedačkách, hliníkových pedálů a sportovněji vypadající řadičky.  

Stejně jako všechny ostatní modely Hyundai N a N Line je i Tucson vyráběn u nás v Nošovicích. Uvedení do prodeje se určitě dočkáme již zanedlouho, oficiální ceník automobilka zatím nezveřejnila.

Stejně jako všechny ostatní modely Hyundai N a N Line je i Tucson vyráběn u nás v Nošovicích. Uvedení do prodeje se určitě dočkáme již zanedlouho, oficiální ceník automobilka zatím nezveřejnila.

Hyundai Tucson N Line Zdroj: Hyundai

Hyundai Tucson N Line | Zdroj: Hyundai

Hyundai Tucson N Line Zdroj: Hyundai

Hyundai Tucson N Line | Zdroj: Hyundai

Hyundai Tucson N Line Zdroj: Hyundai

Hyundai Tucson N Line | Zdroj: Hyundai

Hyundai Tucson N Line Zdroj: Hyundai

Hyundai Tucson N Line | Zdroj: Hyundai

Hyundai Tucson N Line Zdroj: Hyundai

Hyundai Tucson N Line | Zdroj: Hyundai

Hyundai Tucson N Line Zdroj: Hyundai

Hyundai Tucson N Line | Zdroj: Hyundai

Hyundai Tucson N Line Zdroj: Hyundai

Hyundai Tucson N Line | Zdroj: Hyundai

Hyundai Tucson N Line Zdroj: Hyundai

Hyundai Tucson N Line | Zdroj: Hyundai

Hyundai Tucson N Line Zdroj: Hyundai

Hyundai Tucson N Line | Zdroj: Hyundai

Hyundai Tucson N Line Zdroj: Hyundai

Hyundai Tucson N Line | Zdroj: Hyundai

Hyundai Tucson N Line Zdroj: Hyundai

Hyundai Tucson N Line | Zdroj: Hyundai

Hyundai Tucson N Line Zdroj: Hyundai

Hyundai Tucson N Line | Zdroj: Hyundai

Hyundai Tucson N Line Zdroj: Hyundai

Hyundai Tucson N Line | Zdroj: Hyundai

...přičemž tmavé jsou i vnitřní plochy světlometů a příď doplňují nová LED světla denního svícení.
Z profilu vyniknou černé okenní lišty, kryty zrcátek a nakonec i černě lakovaná 19palcová kola z lehké slitiny.
V Tucsonu N Line pak bude na výběr z celkem třech motorizací. Vznětovou jednotku 2.0 CRDi spoléhající na mild-hybridní 48V techniku jsme mohli zahlédnout již ve standardním Tucsonu.
I zde přitom s výkonem 136 kW (185 koní) zastává nejvýkonnější motorizaci. Pohon všech kol je samozřejmostí.
24
Fotogalerie

Nejsportovnější Hyundai Tucson dorazil do Česka. O moc dráž nevyjde

Na opravdu ostrý Hyundai Tucson, který by se mohl vyrovnat třeba Cupře Ateca, si budeme muset ještě počkat. Zákazníci, kterým jde hlavně o sportovní vzhled, už ale mohou jásat.

SUV Tucson v provedení N Line musí být pro Hyundai velice důležité. Nepředstavil jej hned, ale nejdříve lákal na snímky detailů, což není v automobilovém světě nic neobvyklého. Věci pak naštěstí nabraly rychlý spád. Oficiálně byl vůz představen ani ne před dvěma týdny a dnes už máme k dispozici české ceny.

Verze N Line doplňuje linie Tucson, Trikolor a Style. Není dostupná pro všechny motory, což navyšuje nejnižší cenu. Nečekejte atmosférickou šestnáctistovku GDI (97 kW) ani nafťák 1.6 CDRi s 85 kilowatty. Nejméně za vůz utratíte, bude-li mít pod kapotou jedna-šestku T-GDI se 130 kilowatty, přední pohon a šestistupňový manuál – stojí 749.990 Kč. Čtyřkolka je dražší o 40 tisíc, nafťák 1.6 CRDi/100 kW s pohonem 4x4 stojí 824.990 Kč, a vrcholem je verze 2.0 CRDi 4x4 (136 kW) za 849.990 Kč.

Ve všech případech se bavíme o manuální převodovce. Lze zvolit i automat, jeho typ se však liší v závislosti na motoru. Dvoulitr CRDi je párován s měničovým osmikvaltem, zatímco jedna-šestky CRDi (100 kW) a T-GDI mají sedmistupňovou dvouspojku. Cena je vždy 55.000 Kč. Výhradně pro nafťáky je určen 48voltový mild-hybridní systém za 20.000 Kč. Jeho funkci jsme již dříve popisovali v testu Kie Sportage a na základě oficiálních informací českého zastoupení značky. Hyundai.

Tucson N Line je ve všech případech o 40.000 Kč dražší než dosud nejvyšší linie Style. V základu je ultimativní sportovní vzhled zahrnující unikátní přední masku a nárazník (oficiální popis výrobce), zadní spoiler, černě lakovaná vnější zpětná zrcátka, 19palcová kola, interiér s anatomicky tvarovanými sedadly (kůže/semiš), vyhřívání volantu a předních i zadních sedadel, diodové světlomety s přepínáním dálkového a potkávacího režimu, automatická dvouzónová klimatizace, sledování slepého úhlu a navigace s 8palcovým displejem.

Vedle toho si můžete připlatit i za paket Premium (50.000 Kč), který zahrnuje elektricky nastavitelná přední sedadla, audio Krell o výkonu 360 W, panoramatický kamerový systém a střešní okno. Stejný paket Hyundai nabízí za 70.000 Kč také pro Tucson Style, avšak s tím rozdílem, že tam zahrnuje i kožené čalounění sedadel. Prosklenou střechu můžete při konfiguraci odmítnout, cenu paketu to však nesníží

Hyundai Tucson: České ceny platné k 1. dubnu 2019
Motor Cena Tucson  [Kč] Cena Trikolor [Kč] Cena Style [Kč] Cena N Line [Kč]
1.6 GDi 4x2/97 kW 549.990 604.990 - -
1.6 T-GDI 4x2/130 kW - 654.990 709.990 749.990
1.6 T-GDI 4x4/130 kW - 694.990 749.990 789.990
1.6 CRDi 4x2/85 kW 609.990 664.990 - -
1.6 CRDi 4x4/100 kW - - 784.990 824.990
2.0 CRDi 4x4/136 kW - - 809.990 849.990
Ceny se vztahují k verzím manuální převodovkou

Doporučujeme

Články odjinud