První jízda s novým Hyundaiem Tucson: V Nošovicích mají být nač hrdí!

153 komentářů

Karel
4. dubna • 0:36

Nemaj penízky tak závidí.hiundai je technologicky úplně jinde kokoti.

Jakub
19. prosince • 19:30

Povedené auto, jako každé od této značky poslední dobou. Přeji jim úspěch 👍

David
19. prosince • 20:25

Škoda,že se nejmenuje Hnuson🤣🤣🤣to se hodí víc, to je dobrej hnus 🤮🤮🤮

Tekmot
21. prosince • 8:30

Píše pablb, co vyšel z 5.B

24. prosince • 8:06

Potrefena husa se ozvala, hrdý majitel této značky,nebo spíše sracky 🤣🤣🤣

Nissan GTR
3. ledna • 10:27

Ale uvedomujes si, ze jsi tu vsem pro smich?

Max
16. prosince • 21:30

To auto vypada zajimave, pomer cena vykon super. Ale vykon zcela neodpovida dynamice...

David
16. prosince • 21:24

Tak to je dobrej Hnus není to spíš Hnujdaj Hnuson🤣🤣🤣

Kundaj & Hovnaj
15. prosince • 19:37

Takže milánkové, kdo nemáte 1,6 mega na Kojotu HAF4 PLUG-IN hybrid, buďte rádi, že jsme tu my, kteří to s vámi myslíme dobře a náš PLUG-IN HYBRID o 265 koních vám nabídneme v bezkonkurenční kvalitě a ceně. Těšíte se? No to byste tedy měli!

007
15. prosince • 20:37

Jako recese ok.
Realita = nesmysl
Okopirovana technologie a technika nebude fungovat .
Ikdyz to stahli o cca 15 procent na vykonu ,porad nemaji anung,jak to funguje .
Krast se nema . BMW pozadalo a dostalo pristup k technologii i k technice. Ale neco za neco. Motory diesel pro evropske Toyoty - blbost trvala jen par let.
Posledni BMW vypadaji trochu jako LEXUSY- zadni partie na 100 procent

.
15. prosince • 12:05

Další nebezpečné auto z hlediska ovládání hlavně přes displej, např. klimy. Trefit se do červené nebo modré šipky není zase takový problém, ale v tu chvíli se nedívám na silnici. A to už problém je. Navíc je to hodně dole. Za tuhle "ergonomii" by výrobcům měli strhávat hvězdičky.

Abc
15. prosince • 17:31

Když pan Mička hledal chyby jak píše, tak nechápu jak tohle může přehlédnout. Nemá na místě redaktora co dělat. Tohle praští do očí každého řidiče s praxí.

petr r. (petrumr)
15. prosince • 18:35

asi ta klima běží po hyundaisticky a nemusíš pořád něco štelovat,já třeba v citroenu taky neštěluji, prostě automatika běží pořád. Jak jsem měl škodovku, tam to bylo blbé, tam jsem tu teplotu musel štelovat a když si vezmeš, že hyundai má hlídání rosení, tak jsi za vodou. Prostě redaktor přesedl ze škodovky o třídu výše, bych to srovnal jak by přesedl ze škodovky do audi.

Selo
15. prosince • 21:37

Neviem, ale automatická klimatizácia sa postará o všetko. Ale nový Tucson ju nemá v základnej výbave.

007
15. prosince • 21:55

no to je ono
pohled na zakladni verzi toho paskvilu jim vezme par let zivota.
Zadni svetla hnus
Predni svetla hnus
Interier ala DACIA
To bude prdel pro Hnujdajofily.
LOW-COST HYUNDAI

.
15. prosince • 18:58

hlídání rosení u Hjundaj funguje jen v ceniku. jinak nefunguje

Nissan GTR
3. ledna • 10:24

Hlidani roseni fungovalo spolehlive uz u i30 II. Tak co tam mas dal?

Selo
15. prosince • 21:40

Vlastním Tucson rv 2020, automatická klíma a žiadny problém s rosením.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
007
15. prosince • 21:51

= filtry jsou nove

.
15. prosince • 19:05

A jak by to mělo fungovat? Autom. zapnutím klimy? Moje auto se nerosí, ale jak to dělá nevím.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
15. prosince • 20:30

Pokud jsou ciste filtry ,klima funkcni , nema se co rosit a nejaky system proti roseni je kurva vymysl umrda a Hjundaj.

petr r. (petrumr)
17. prosince • 20:37

haha, stoupni si ráno k cestě a uvidíš škodovky jak jsou orosený a zamlžený.

.
17. prosince • 20:58

Spousta lidi to neumi pouzivat,vypnou klimu a hotovo. I moje zenska to delala,nez jsem provedl nazornou ukazku a je klid.
Takze brzdi kone ,umrde.
Nektere auta automaticky zapinaji klimu pri zapnuti ofuku predniho okna . Tak neser tady moudra a uklidne se ty systeme roseni.

.
15. prosince • 18:44

Jak tvůj Citroen pozbá, že zrovna sedíš v bundě nebo v tričku? Tak to teda moje auto neumí.

petr r. (petrumr)
17. prosince • 20:35

nevím, asi mám kvalitní bundu. Podle obsazení sedaček upraví množství vzduchu. Jak jsem přesedl z klimatronicu tak fakty změna a nedá se to srovnat. U citroena to upravuje i vůči rychlosti atd.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
17. prosince • 21:00

Ty jsi opravdu magor umrde.
Klima se upravuje vzhledem k rychlosti.
Boze,ze te nestrikl fotr pod jahody

€¥$¢
15. prosince • 17:48

Peníze jsou peníze
Když test není test.
Reklama je reklama

.
15. prosince • 18:13

Auto zdarma na rok .
Normalni praxe.

Jezdec
15. prosince • 12:02

Úroveň diskuse je zde nevídaně nízko. Chtělo by to ty bludy promazat.

Nieto
15. prosince • 11:30

Hnus velebnosti, viděl jsem už na živo a jak se mi libil předcházející, tak toto je experiment :-(:-/

kari
15. prosince • 11:40

Hňupe, já nemám ani hovno a ty říkáš hnus?

WW
15. prosince • 11:19

Luboš Srb
12. 10. 2020
diskuze
Hyundai celosvětově svolává 77 tisíc vozů Kona Electric, kvůli
riziku požáru elektromobilu
Další hřebík do rakve Hyundai Kia.

Daniel
15. prosince • 11:14

Technicky dobré, ale interiér je bohužel hrozivě levný, fotografie snesou vše, silueta Toyoty ok ... ale nešlo to jinak? Jízdní vlastnosti nejsou etalon, ale jsou dobré. Plasty jsou bohužel stále asijské, volant je ovšem skvělý. Ten předek bude stárnout nejrychleji na celém autě. Vypadá zepředu trochu jako n....ý boruk pytlík. Cenově je to příznivá volba, navíc plně vybavené auto.

Selo
15. prosince • 12:32

Design volantu je zastaralý a nesedí k interiéru.

sk
15. prosince • 11:06

Dôvodom boli astronomické náklady spojené so zvolávacou akciou súvisiacou s rizikom požiaru motorov viacerých modelov. Tie Hyundai odhaduje na 1,5 miliardy eur. „Úprimne sa ospravedlňujeme našim akcionárom a investorom za to, že boli už trikrát od roku 2018 opakovane konfrontovaní s nákladmi spojenými s kvalitatívnymi nedostatkami,“ zaznelo zo strany jedného z manažérov firmy pri prezentácii výsledkov za posledný štvrťrok. Celkový účet za doterajšiu problémy pritom dosiahol už 4,2 miliardy eur.

Petr
15. prosince • 10:21

Gratuluji Hyundai, tohle se opravdu povedlo. Krasne, technicky vyspele auto, ktere skvele jezdi. A cechackum curackum praskaji zilky, jak je videt z teto diskuse.Ten zakomplexovany sulinek yanr postuje pod nekolika ruznymi nicky, i kdyz podle stylu psani je na prvni pohled videt, ze topise jeden a ten samy clovek.Bravo Hyundai...

David
16. prosince • 21:41

Myslíš tu sracku Hnusona ta se fakt povedla 🤣🤣🤣

...
15. prosince • 16:34

Vladimír Pikora: Kdo samostatně myslí, je dezinformátor aneb Doba mediálních lynčů bez argumentů

Tomasz
15. prosince • 16:31

Jeste jsem tu ja a po 18 mesicni zivotni chybe muzu rici, ze Hyundai uz nikdy ani za 10% ceny. Radeji kontejner z ulice a do nej motor z vrakace.

.
15. prosince • 17:07

Můžeš to rozepsat? Ne, že bych ti nevěřil, ale takhle je to jenom plácnutí.

*
15. prosince • 10:33

Upřímně se omlouváme našim akcionářům a investorům za to, že byli už třikrát od roku 2018 opakovaně konfrontováni s náklady spojenými s kvalitativními nedostatky,” zaznělo ze strany jednoho z manažerů firmy při prezentaci výsledků za poslední čtvrtletí. Celkový účet za dosavadní patálie dosáhl už 116 miliard Kč.

JK
15. prosince • 9:51

Zvenčí je to pro mě ve výsledku docela zklamání, ale architektura interiéru rozseká nejednu prémii. "Hey Mercedes - mrkni jak elegantně může být zabudován displey".;-)

LumírTGA
15. prosince • 23:27

Vono je to zklamání docela celé :-/ Jen jestli ten plynový Duster 4x2 1.0 nebude fakt lepší.

_
15. prosince • 10:02

Kdo by snad čekal, že zadní partie nového Tucsonu budou překvapovat nějakým netradičním řešením sdružených světel, bude hodně zklamán. Přes celou záď se sice táhne červená LED linka, ale jinak jsou světla strašná nuda. Nejen, že chybí i tzv. dynamické blinkry, ale jsou dokonce umístěmy ve spodní části zadního nárazníku, stejně jako tomu kdysi v pravěku

.
15. prosince • 11:14

Osobně nemám dynamické blinkry rád. Je to kolotočářské a v záplavě brzdových světel i nepřehledné. Pro řidiče za tebou je daleko jasnější jednodušší a příjemnější na vjem klasické blikání.

Jezdec
15. prosince • 12:00

Přesně tak. Ta dynamická blikátka mne dost štvou. Je to velmi nepříjemné. Originalita za každou cenu.

1-9
16. prosince • 0:41

NEBOJ NEGRAMOTO UBOHA
DACIA JE MA V PLANU
POZNAS I MODERNU
HYUNDAJ SI TO NEMUZE DOVOLIT,JE TO JESTE PATENTOVE CHRANENO
HJUNDAJ POUZE KRADE ALE TOHLE BY OPRAVDU NEOKECAL

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tekmot
21. prosince • 7:51

Píše negramotný a ulhaný 1-9, který neumí správně napsat ani jednoduchý text.
Hyundai by si mohl koupit jakoukoli licenci. Mohl by si koupit celou automobilkou Dacia, ale proč by to dělal? Ledaže by jí zrušil, zboural a na jejím místě si sám vlastní stavební divizí postavil vlastní robotickou fabriku. Ale ani to ne, protože by v ní makali místní Rumuni, kteří nikdy neuměli pořádně udělat žádné auto a to platí dodnes, a to bude platit vždycky. Mohli by tam akorát tak mačkat tlačítka, nic víc totiž nezvládají.

kari
15. prosince • 12:06

Nepříjemné je být nula jako já a závistivě útočit za každou cenu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Hyundai YES!👍
18. prosince • 19:59

Na dynamických blinkrech není nic hodnotného, převratného. Není na ní co závidět. Naopak, technologicky je to absolutně triviální blbůstka, která nejenže působí hodně lacině, ale laciná je i na výrobu. Dokáže jí za pár kaček zbastlit kdejaký garážový kutil. No prostě z
ní kolotočářská lacinost jen srší.

law
18. prosince • 23:20

Hyundai si je nemuze dovolit,platil by patent a na ten nema penize. Krade napady,kde se jen da,ale tohle by neokecal,ze to je napad a vyroba Hyundai.
Proto ubohe zarovky dole v narazniku jako v roce 1985 u Pajera

Hyundai YES!👍
20. prosince • 8:54

To jsou skutečné dementní hlody, co tu v diskusi předvádíš... Blbosti a lži. Na nic jiného nemáš. Jsi ubožák, nic víc.

Nieto
15. prosince • 11:32

Mám stejný názor, hlavně,když svítí slunce nejsou dynamické blinkry tak výrazné jako klasické!!!!

neodborník
15. prosince • 11:55

Ze začátku se mi to zdálo jako dobrej nápad. Před pár lety jsem si toho poprvé všimnul u nějaké Audiny když jsem jel na kole. Tenkrát jsem si řeknul, jo, je to dobrý, zase o trošku lepší, prostě Audi má novinku-y dřív. Ale potom, když se na to dívám v provozu stále častěji a přemýšlím, tak už mi to dochází o trošku víc. Jenom to zdržuje a ztrácí se čas při rozhodnutí, na kterou stranu to světlo a auto vlastně pojede.Lepší je klasické bliknutí, vím to teď a hned. Nepotřebuju v tomto případě vodit oči jak mrkev osla. Tohleto je ta pravá nepraktická samoúčelnost, pane Vaculík a spol. !

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
1-9
16. prosince • 0:38

NEMAS NA TO A JSI OPRAVDU CHUDAK.
TVE NAZORY = ODPAD

David
17. prosince • 18:28

Je vidět,že asi nejezdís autem.Dole v nárazníku kde jsou normálně mlhovky nebo max.couvacky! Dát tam Blinkr může jen dement! Není vůbec vidět Hnujdaj Kuna to má no hnus

skuby
15. prosince • 15:03

Souhlas: smrt pouťovým blinkrům! Co bude dál, brzdový kolotoč?
Ty neustále omílaný "neviditelný" světla: jako na DRL ok, ale hlavní pak dole v nárazníku? To se mi hnusí, začal s tím Citrón (C4 Picasso Mk2), má to Kamýq, ekl Kona i toto zde...
Co se mi naopak líbí moc, je zadní stěrač nahoře pod spoilerem - má to i Sorento, pak už snad jen RR.

David
16. prosince • 21:39

Přesně tak Blinkr dole v nárazníku to může vymyslet jen Hnujdaj zakázat to tu prodávat!!!!

.
15. prosince • 16:15

Rolls Royce

skuby
16. prosince • 8:51

Sorry, Rance Rovery jsem myslel :-D

neodborník
15. prosince • 10:14

Těm dynamickým blinkrům by se spíš mělo říkat pouťově - cirkusové. K čemu je to dobré, na rozdíl od dopravního značení ?

kari
15. prosince • 10:20

revoluce indikace se nekona - bum
uboha Hjundaj nema penize

15. prosince • 9:18

Veřejný prostor, média a sociální sítě jsou plné reklamních sdělení a snaha upoutat na svůj produkt mezi mnoha ostatními konkurenty mnohdy vyžaduje inovativní přístupy, originální obsah i specifický způsob sdělování reklamní kampaně. To vše přitom podléhá právní regulaci, se kterou je třeba počítat, aby se subjekt podílející se na tvorbě reklamy vyvaroval vzniku odpovědnosti za nezákonný obsah reklamy nebo její nezákonný způsob šíření. Tento článek se věnuje v obecné rovině problematice regulace reklamy, resp. otázkám odpovědnosti za reklamu podle zvláštního zákona o regulaci reklamy.advokátní kancelář

neodborník
15. prosince • 9:35

Tak už nám tu píšou roboti, nebo jenom v rozčilení chybně překládají a samostatná formulace jim úplně nejde ?

kari
15. prosince • 9:53

Roboti a závistivci jako já. Ani tak nevím jestli žiju. Vypil bych i krígl žumpy a svůj obstarožní vrak svrhl do rokle pro jediný den bez své závistivé malomyslnosti:-(

15. prosince • 9:38

Za třetí letošní kvartál, kdy omezení ve větší nebo menší míře pominula ve většině světa a byla realizována alespoň část prodejů odložených v první polovině roku, tedy analytici očekávali, že Hyundai vykáže čtvrtletní zisk 1,2 bilionu wonů, asi 24,5 miliardy Kč. To by bylo velmi slušné, jenže nic takového se nestalo, ani zdaleka.Jako studená sprcha přišlo ohlášení kvartální ztráty 336 miliard wonů, tedy bezmála 7 miliard Kč. Důvodem ale není to, že by se firmě přestalo dařit obchodně, dostihly ji problémy s kvalitou jejích motorů, které Hyundai trápí už nějaký ten pátek. Očekávané náklady na svolávací akce a odškodnění za prodej motorů, které ve výsledkům hrozí i riziko požáru, vzrostly o dalších 43 miliard Kč a firmu poslaly do minusu.

neodborník
15. prosince • 9:12

Zatím chválí. Bouře teprve přijde, jako vždycky. Vždycky se najde nějaký "odborník" a jeho nepříjemné pocity nejdůležitější na celém autě a světě.

15. prosince • 10:09

Zdravím Vás.Zakoupil jsem si novou Hyundai 40.Po 2 měsících mi u auta přestaly fungovat senzory parkování.Do týdne bylo opraveno,ale už mi neseděly správně nárazníky.Za 2 měsíce byly vybité torzní tyče.Prý kudy jezdím?Tak jsem jim řekl že jezdim za barákem po poli.Samozřejmě jezdím z Č.Budějovic do Muenchenu,opraveno za týden.Za další 3 měsíce se mi vydrolily u zadních tlumičů gumy v miskách.Opět opraveno za týden,ale uz mi nepřidělalivýfuk,což jsem si doma dodělal.Poté přestala fungovat zpětná kamera.Neopravili.Žralo to olej 1L za měsíc a mechanici hyundai Fischer mi řekli,že je to normální,1L=650 Kč.Poté se mi auto v německu na dálnici zastavilo,-zadřené na klice.Promińte,ale pokud chcete vyhodit prachy,tak si to kupte.Po dvou letech jsem propásnul garanci o 2a půl mesíce jelikož jsem se nedostal domů z práce.U dealera hyundai fischer České Budějovice mi řekly že záruka se již nevztahuje a motor se zadřel kvůli tomu, že jsem do roka neudělal garanci a to jsem neměl kilometry přejeté.Motor se prý neopravuje,ale vyměnuje a výměna stojí přes 200 000 Kč.Opravu jsem nechal udělat u jiné firmy a vyšla mě na necelých 50 000 Kč.Motor je rychlokvaška a bylo mi doporučeno at se auta rychle zbavím.A znám lidi kteří mněly podobné problémy s modelem i30.Je to super studna na prachy.Opravdu měli pravdu. PS.PŘEMÝŠLEJTE NEŽ ZAKOUPÍTE RYCHLOKVAŠKU

Nissan GTR
3. ledna • 10:16

Tak zase moje zkusenost 5 let i30 kombi II, 1.6 GDI. Autu jsem po zabehu cca 2000km daval celkem pekne pokourit, motor 1.6 gdi ma vykonovou spicku kolem 5000 ot, tedy je nutne motor tocit, coz na nej klade zatez. Abych to zkratil, auto uplne bez problemu, 5 let zadna zavada, navic bych vyzdvihl vytecny brzdny system (33m) stopping power bez konkurence v segmentu ve sve dobe. Tichy kultivovany projev a za tu cenu vyborna vybava ve sve tride.
Kdyz jsem jej prodaval, technik co auto prochazel uznale pokyvoval, v jak skvelem stavu auto je. Holt se clovek musi k autu chovat dobre a ne jako c urak. Tot vse.

David
16. prosince • 21:31

Konečně tady někdo napsal pravdu!!!! Hnujdaj je sracka

petr r. (petrumr)
15. prosince • 17:23

napiš VINko my se podíváme na to, ale jak píšeš nám napiš kolikrát za týden vidíš oběd doma. Tuším, že už ti hrabe a v noci vidíš ty čáry na silnici, jedno je jistý kdo nehlídá stav oleje, přejíždí výměny je debil a tuším, že to máš ztoho, že nemáš pravidelnou stravu.

kari
15. prosince • 19:01

debil jsi ty umrde

LumírTGA
15. prosince • 23:25

Petře, už vám běží v TV Grandtour. Máte mít otevřenou pálenku, škrábat se s kolegou na pytlíku, krkat a prdět a krásně si to užívat. Tak šup šup, ať Vám nic neuteče.

Tomasz
15. prosince • 16:27

Kdo si koupi Hundaje, nadosmrti ku.n.da je ! Diky

David
16. prosince • 21:25

Přesně tak Hnujdaj se nekupuje, ten se vyhrává v tombole🤣🤣🤣

JaneK
15. prosince • 10:28

No vidis a my u 2 Hyundaiu nemame problem absolutne s nicim, naprosta spokojenost. Ale pokud jezdis do Hyundai v CB, tak se ani nedivim. Byl jsem tam 2x po nekolika letech a uz jen arogance mistniho prodejce vozu (takovej priblblej plesoun) je do nebe volajici. Celej Hyundai CB je proste divnej a nekoupil bych si tam nic a auto na opravu bych tam taky nedal, neverim jim.

Tomáš Holický
15. prosince • 10:26

Dobrý den,Případ, který popisujete v systému neevidujeme. Jste si jistý, že jste servisoval u nás?Tomáš Holický
Vedoucí servisu

David
17. prosince • 17:47

No to je jasný přece se k tomu nepriznate,to je u Hnujdaje normální, ale i tak je to pro vás super reklama🤣🤣🤣

#
15. prosince • 19:49

Arogance Hyundai service = jistota
Lhani Hyundai service = jistota
Neuznat chybu,pochybeni u Hyundai = jistota
Zaruka u Hyundai = fikce

TomasP
15. prosince • 18:22

Ja jsem taky Tomas :-) ale o autech toho moc nevis. Jinak bys nebyl skvadra u Hovnaju. Vase praktiky zname. Ojebat, rozbit, zbastlit udelat z lidi blazny. Dekuji a na neshledanou.

Vóša
15. prosince • 13:38

To je určitě nějaký Škodomilský provokatér, tak bych se s tím ani nezabýval, je to verbež.

David
17. prosince • 18:15

Ze jsou Hnujdajari verbes to je pravda🤣🤣🤣

-
15. prosince • 10:38

To je podobná pohádka pro hejly jako když Renaultáři tvrdí, že jejich znak není ku--a ale diamant

.
15. prosince • 13:58

Nepochopil.
Hjundaj je lotr a krade .
Mlyny melou a kruh se zavira

Petr
15. prosince • 10:18

:-D:-D:-D A ted tu o karkulce...

007
15. prosince • 20:18

jak je Petr rentier a velmi bohaty

007
15. prosince • 20:21

Pravda je takova,ze maka ve skladu nahradnich dilu '' HJUNDAJ - KIJA'' a o prestavce se debilne predvadi na diskuznim foru z mobilu znacky ''H''

#
15. prosince • 9:33

Do modulu elektronické stabilizace ESC, který zahrnuje i protiblokovací brzdový systém ABS může proniknout vlhkost, takže hrozí zkrat a následný požár. To je důvod velké svolávací akce automobilek Kia a Hyundai, kterou vyhlásili pro některé modely. Celosvětově musí do servisu zhruba 835 tisíc aut . Mimo České republiky, utajená skutečnost.
Korejská skupina

Roura
15. prosince • 18:30

A co ty ostatní svolavacky? Třeba VW,BMW atd. Důležité je, že se vše opraví,ne?

#
15. prosince • 19:46

mrtvy brouk - nezajem
A proto bude platit = skoro bankrot, za ty roky nehorazna raketa

Pilot
18. prosince • 18:55

Ha ha ha. To by se vám Hyundaiofóbům hodilo do krámu...
Jenže si uvědomte, že pro jednu z největších firem světa - Hyundai, dokonce daleko větších než třeba váš zbožňovaný VW a další, jsou tyto náklady na svolávačky absolutně nicotné. A kdybychom připustili možnost krachu nějakého jejich podniku, tak je to pro tak ohromnou společnost, jakou Hyundai je, marginální záležitost. Peníze se přerozdělí v rámci korporace, a jede se dál. Spol. Hyundai vydělává ohromné peníze snad ve všech oblastech. Stačí se podívat jen na jejich část:
www.hyundaicorpcatalogue.com
Doporučuji projít dopodrobna.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
PRAVDA O HYUNDAI
18. prosince • 20:08

no,ty jsi dobry debil ,kamarade.
Hyundai je nic v globalnim meritku je hovno a nema zadne zakazky z duvodu nekvality,podvodu a korupce.
Vsak sam poznas , ty magore
Skoro 10 let zhaneli penize na pokuty,ale nemaji je odkud vzit ,
Vydelavaji sotva tak na provoz.
Samsung jim bere jednu zakazku za druhou v Korei.
Mimo Koreu uz davno je nic,nikdo,
Jejich reditel odsouzen za korupci.
Ubozi najezdnici,kteri si mysli,ze dobUdou svet.
Bez sance a brzo je ceka zatraceni v propadlisti dejin
A ty padelane webove stranky jsou take jejich specialitou.
Jsou na pokraji bankrotu uz nekolik let,pouze prezivaji a veri v zazrak

Hyundai YES!👍
18. prosince • 21:53

Skutečnost:
https://interbrand.com/best-global-brands/...
Hyundai letos zlepšil pozici v automotive o jednu příčku před Ford. Je pátou nejhodnotnější globální značkou aut. Za ním jsou značky jako Tesla, Ford, Audi, Volkswagen, Porsche, Nissan, Ferrari a ostatní bezvýznamné.Interbrand vydává žebříček nejhodnotnějších značek světa již přes 20 let. Sestavován je na základě tří hodnotových kritérií značky: zohledněny jsou finanční výsledky produktu či služby dané značky, role, kterou značka hraje v ovlivňování nákupního rozhodnutí, a síla, s jakou si značka udržuje loajalitu a zajišťuje zisk.

Law
18. prosince • 23:51
Jiří K.
19. prosince • 12:22

Vůbec žádná oficiální statistika - tabulka - neexistuje. Natož tato nerespektovaná.

law
18. prosince • 23:17

Za tyhle a podobne podvodne informace uz byla spolecnost nekolikrat souzena.
Korupcni jednani je ji vlastni stejne jako podvody v kvalite materialu pri vyrobe .
Nebudu se hadat
Hyundai je nic a nema se ani vyznam o nem bavit.
Jeden podvod za druhym a vyrocni zprava za automotive hovori jasne - prodelek skoro 5 miliard euro.
poserte se idioti,ale tohle je jedina prava overena informace.
vase hoaxy jsou jen zboznym pranim.
pokud umite trochu anglicky,podivejte se na ekonomicke zpravy z Korei.
Mejte se naivky
A dik za pobaveni. Uz dlouho jsem se tak nezasmal,jako pri tech vasich detskych pokusech SPAM a HOAX = HYUNDAI . Nic pravdiveho od nich nikdy neuslysis
Dobrou noc

Jiří K.
19. prosince • 12:18

Očividně jste, pane, padlý na hlavu a máte se značkou Hyundai osobní problém. S chápáním souvislostí také. Jste fanatik.
Obviňovat nejrespektovanější poradenskou společnost Interbrand z nadržování Hyundai a podvodů, je nehoráznost nejvyššího kalibru.
Metody společnosti Interbrand v oceňování značek jsou certifikovány podle Mezinárodní organizace pro standardy (ISO) 10668: 2010, což z ní dělá první značku poradenství na světě, která dosáhla certifikace ISO 10668.
"Společnost Interbrand, která byla založena v roce 1974, je uznávána jako lídr v dialogu o značkách jako obchodních aktivech. Kombinace přísné strategie a analytiky s kreativitou designu na světové úrovni pomáhá svým klientům vytvářet a spravovat hodnotu značky ve všech dynamikách trhu. To je široce respektováno pro svou každoroční studii The Best Global Brands."

Pilot
18. prosince • 21:10

Co slovo, to perla a lež. Jsi z Hyundaie totálně zamindrákovaný frustrovaný ubožáček, co nedělá nic jiného, než o Hyundai prachsprostě lže, nic neví a je obyčejný hulvát zralý tak akorát na přes dr....
Radši už nic nepiš, abys nebyl za mentálního kripla.

David
19. prosince • 20:10

Zastávat se Hnujdaje se může jen kokot, jsou to ubozaci co jen uráží Škodovku,ještě mají vyvolávací akce a budou měnit motory dobře jim tak 🤣🤣🤣

law
18. prosince • 23:29

low cost hyundai = low cost lide jako ty
Jediny relevantni argument jsi nedal do placu .zamindrakovana nulo.
asi je Hyundai tvuj osud,uhnit v marnosti
odpad k odpadu,tak uz to byva
a ze prodelal jen za posledni rok a pul skoro 5 miliar euro,to je asi taky lhani,ze
Tak to zavolej do Hyundai,ze s tim nesouhlasis,protoze tohle je jejich jedine pravdive vyjadreni po natlaku soudu.
mej se nulo Hyundai

Pepe
15. prosince • 11:18

Sám pracuji na dealerství a řeším garance a není mi to známo, tak tady netrol please...

#
15. prosince • 11:41

Toto svolání 180 000 modelových ročníků Hyundai Tucson modelového roku 2019-21 a 9 443 sportovních sedanů Kia Stinger navazuje na další svolání přibližně 600 000 vozidel korejské automobilky kvůli problému souvisejícímu s brzdovým systémem, který by mohl také vést k požárům v motorovém prostoru.
V Česku drženo striktně pod pokličkou.

petr
15. prosince • 23:59
Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
5
16. prosince • 0:11

Neoficiální databáze svolávacích akcí = super debilni argument
debil ubohy a asi opilec jsi ty magore

šofér
15. prosince • 13:31

A jedná se o modely pro Evropu dělané v Nošovicích??? Nebo o verze dělané v Korei či jinde? Proč by to měli držet v ČR pod pokličkou, když se jich to netýká?!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
#
15. prosince • 13:47

Díly se vozí a jsou totožné.

Peter(Charouz)
15. prosince • 12:06

No a? Svolávají téměř všechny solidní značky. V naprosté většině se jedná o komponenty subdodavatelů.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
#
15. prosince • 12:27

Ano.
Hyundai systém proklamuje jako svůj vlastní .
A nebyl a není schopen a ochoten za to přijmout odpovědnost.
Až soudy a dlouhá léta dokazování je usvědčila a budou platit miliardy dolarů.
Bankrot se jim asi nevyhne.
Nemají už nic .
Možna to je důvodem zakoupení továrny na robotické psy, než je věřitelé komplet znehybní.

šofér
15. prosince • 13:33

Doporučuji ty trolle například wiki, počti si, co je celý koncern Hyundai, pak piš že "už nemají nic".

#
15. prosince • 13:47

Publikováno 2. listopadu 2020 02:00 GMT
Věřitelské banky a jihokorejská vláda ve čtvrtek vydaly nové varování, že na vlajkovou loď stavebního inženýrství skupiny Hyundai bude vyhlášen bankrot, pokud se jí nepodaří získat nový kapitál.
Automotive jde ke dnu kvůli pokutám a vleklým sporům.

Milan
15. prosince • 14:20

Predpokladám, že toto tvrdenie vieš doložiť nejakým dôveryhodným zdrojom, však?

H jde ke dnu
15. prosince • 14:28
Milan
15. prosince • 14:59

1. Článok je o Samsungu
2. Hyundai Motor Company je na tom tak zle, že za posledný rok jeho akcie na burze stále rastú a rastú...

Hyundai YES!👍
20. prosince • 9:21

Nech ho být, on je úplně mimo, je to obyčejný analfabet, který ani číst neumí. Co umí, je akorát tak lhát a blít jeden výblitek za druhým.
Tenhle blbec tu píše hjundajofóbní debilní příspěvky pod většinou přezdívek.

H jde ke dnu
15. prosince • 15:04

Ano Samsung dostane peníze, které měly spasit Hyundai.
Neumíte asi číst mezi řádky a dát si souvislosti do jedné ucelené řady.
Dlouholeté odkládání problémů je dohnalo.
Nekvalita a lhaní spolu s korupčním jednáním.

'
15. prosince • 20:14

Samsung a NE Hyundai
Tady je informace zcela jasna. Hyundai nema kredit a jde ke dnu.

H jde ke dnu
15. prosince • 15:01

Není pravda

Znalec
15. prosince • 15:05

ale je ..
Akcie HMC rastu dlhodobo:
https://www.google.com/search...

H jde ke dnu
15. prosince • 15:09

Docházi jim hotovost na podporu akcií.
Umělé drželi.
Je konec,domeček se zhroutí.

Cc
3. ledna • 10:04

Prestan tu lhat, akcie jdou posledni mesic a pul prudce nahoru. Tvuj pokles byl zapricinen extremnim rustem okolo let 2012-2013. Od te doby se hodnota postupne vratila na predchozi setrvaly stav coz se udalo o mnoho let drive nez tu komentujes. Naopak posledni mesice zaznamenaly novy rust.

H jde ke dnu
15. prosince • 15:08

Akcie jihokorejských automobilek Hyundai Motor a Kia Motors oslabily o pět procent po zprávě, že americká prokuratura vyšetřuje, zda podniky nepochybily při rozsáhlém svolávání aut kvůli problému s motorem. Akcie Hyundai se tak dostaly na nejnižší úroveň za více než devět let.

Milan
15. prosince • 15:11

Stačí sa pozrieť online a uvidíš. To, čo tu vypisuješ je iba tvoje zbožné želanie a nič viac.

H jde ke dnu
15. prosince • 15:20

Od 2012 jede dolů a to pěkně rychle
Si to vygoogli ty online info
A potom mluv

Milan
15. prosince • 15:22

Jasnačkam, lebo Google mi nanájde žiadne akciové indexy, že? :D. Už by si tu mohol prestať troliť tvoje vlhké sny. Začínaš byť trapný a otravný.

007
15. prosince • 22:03

Kokot Slovak , co tak poslednich 10 let index,sprosty pan

007
15. prosince • 22:00

Kokot Slovak nerad pravdu

H jde ke dnu
15. prosince • 15:54

Dôvo­dom bo­li as­t­ro­no­mic­ké ná­kla­dy spo­je­né so zvo­lá­va­cou ak­ci­ou súvi­si­a­cou s ri­zi­kom po­ži­a­ru mo­to­rov vi­a­ce­rých mo­de­lov. Tie Hy­un­dai od­ha­du­je na 1,5 mi­li­ar­dy eur. „Úprim­ne sa ospra­ve­dlňuje­me na­šim ak­ci­o­ná­rom a in­ves­to­rom za to, že bo­li už tri­krát od roku 2018 opa­ko­va­ne kon­fron­to­va­ní s ná­klad­mi spo­je­ný­mi s kva­li­ta­tív­ny­mi ne­do­stat­ka­mi,“ za­zne­lo zo stra­ny jed­né­ho z ma­na­žé­rov fir­my pri pre­zen­tá­cii vý­sled­kov za po­sled­ný štvr­ťrok. Cel­ko­vý účet za do­te­raj­šiu pro­blémy pri­tom do­si­a­hol už 4,2 mi­li­ar­dy eur.

H jde ke dnu
15. prosince • 15:14

Ano
Hodně štěstí
Google Forever
Pitomec

Joe Doe
15. prosince • 13:30

No, VAG tiez propagoval Haldex ako svoj vyrobok. A nebol.

#
15. prosince • 14:35

ty si ale ...... Hyundaj to okopiroval ale zle. . proto problemy

Tomasz
15. prosince • 16:34

Hundai, vyrobce nekvalitnich rychlovarnych konvic hehe.

_____
15. prosince • 13:12

pravdu díš YANR;-)

neodborník
15. prosince • 9:42

Má to funkci automatické opravy ? Před chvílí tam byla Korejská republika.

?
15. prosince • 9:53

Problémom ale je, že Latin NCAP test v tomto roku zopakovala a prišla k šokujúcemu výsledku. Ten istý model získal v druhom crashetste iba jednu hviezdičku, teda o tri menej! Ako je to možné? Latin NCAP má podozrenie na podvod zo strany Hyundaiu.

.
15. prosince • 9:01

Na danou třídu vypadá velmi komfortně. Jsem zvědav na prodeje.

15. prosince • 10:57

Zřej­mě nejen agre­siv­ní mar­ke­ting a prak­ti­ky čes­ké­ho za­stou­pe­ní znač­ky Hy­un­dai (HMC) ve­dl k ně­ko­li­ka spo­rům a ztrátám de­a­le­rů.
Chybějící peníze se snaží nahnat kdekoliv.

Roura
15. prosince • 18:27

Ale hoši kecate nesmysly a dobře to víte. Předchozí model se prodával nadmíru dobře, stačí si vygooglit a tenhle nový je naprosto originální vzhledem, velice povedený. Mít na něj prachy, nevaham ani chvíli.

19. prosince • 6:22

Vždy se najde magor,který tu sracku Korejskou koupi!Ten Hnuson je fakt hnus🤮🤮🤮

Cc
3. ledna • 9:56

Vy ste tu fakt nemocna banda kr tenu... to ze pred lety Vosicky zvolil uplne debilni reklamu a sahnul vam na skoudu, ve vas nechalo tolik siry, ze se z toho posi rate a poch cavate u kazdy diskuze hyu. Taky mam oblibene a mene obliene znacky. Odobne nemusim napr Francouze - jakekoliv. Ale takhke trapne se nesnizuju u zadne z jejich testu a naslednych diskuzi. Kdyz me to nezajima, tak to nekomentuju. Nikdo vam ty auta nenuti. Narozdil od simply Never, ktera strasi v kazde druhe firme jako sluzebak.

Karloos
17. prosince • 15:31

Tak vše na dotyk není zrovna moc povedené hodně výrobců už o to upouští protože zjistili že to je nafiču.

Kundaj & Hovnaj
15. prosince • 19:39

Vytříbený vkus! Gratulujeme!!!

'
15. prosince • 20:10

vtipne , ale nepravdive
POKRYTECKA GRATULACE

15. prosince • 9:27

Hyundai má v Česku problém. Prodejci odcházejí, odmítli nové smlouvy

David
17. prosince • 6:10

Jen ať táhne odkud přišli Celý Hnujdaj!!!!

Kolmas
15. prosince • 16:23

Nalestena bida. Svetla z Fordu, silueta RAVky a Tiguan tizici v zaludku. Predchozi typ prodeje k nule, ten predtim jeste hur. Nyni stejna bublina. Po serii slabomyslnych proklamaci papapa na propadliste dejin.

LumírTGA
15. prosince • 23:32

Ne nadarmo byl zde nebo na konkurečním serveru ve svý době proslov pana Kima, kde jako nejvyšší korejec sám přiznal že: Kdo si koupi Hjůndaje nadosmrti k_u_n_d_a je. :-D Takže ani plynový Duster 4x2 1.0 se bát tohoto hlavonožce moc nemusí ;-)

007
15. prosince • 23:48

Nic se nema prehanet,ale Dacie je mi milejsi uz jen v te hole pravde. na nic si nehraje .
Hjundaj je JEN prolhana a korupcemi protkana radoby firma. Korupce bylo hlavni heslo nejvetsiho bose,nez ho sundali. Ano 2006,ale Krom Ghosaina /renault-nissan a kdo vi co jeste / nikdo nic tak pamatneho nemel. Hyundai i zabijel pro blaho Korejskeho lidu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.-..
16. prosince • 0:13

No, jestli si myslíš, že někde korupce není, tak sni dál. Za ultra prasárnu považuji ty latinské NCAP. To si nikdo z Evropy nedovolil.

1-9
16. prosince • 0:33

Hyundai se povazuje za vic, v kazde zemi ,kde pusobi si usurpuje byt ten nej.
Podvadet a krast - nechat lidi platit za prodlouzenou zaruku a pak je poslat do prdele.
Na testy auta takove - do prodeje auta makove.
Predprodukce je specialitou HJUNDAJ - KIA .

šofér
15. prosince • 13:28

To, co píšete skončilo před dvěma léty spolu s Vošickým, ten nyní prodává traktory, možná ani ty už ne.

kari
15. prosince • 8:13

Tristní je, když je člověk malý duchem a není hrdost ani na čem postavit.:-D

Doporučujeme

Články odjinud