Hyundai omladil konkurenta Škody Karoq. Tucson dorazí na trh už létě

Dix_  |  29. 03. 2018 09:14
Erik  |  29. 03. 2018 10:22

Ale redakcia, však to už robíte naschvál, vy beťári :)
Nemohol vyzerať titulok takto: Hyundai omladil model Tucson, dorazí na trh už létě.
Naozaj treba v (takmer) každom článku spomenú Škodu? Iných konkurentov to auto nemá???

Odpovědět  |   | 
k22  |  29. 03. 2018 10:31

Redaktoři jsou hodnoceni dle počtu výskytů slova "Škoda" ve článcích. Norma je 15 denně..

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  29. 03. 2018 10:45

Ja som myslel, ze Skoda je bez konkurencie....

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  01. 04. 2018 18:27

No jo no. Ale chovas se obdobně. Autorevue.cz v tvém podání by bylo plné článků o Toyotě. Tedy jediná značka bez konkurence je Toyota, ze?

Odpovědět  |   | 
Larry  |  29. 03. 2018 11:19

Tuscon...nepovedená kopie Ford EDGE

Odpovědět  |   | 
Smrdik  |  29. 03. 2018 11:20

Akorát je to opačne. Tucson tu byl drive

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 03. 2018 20:39

Je zvláštní, že se vždy najde nějaký mamlas.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 03. 2018 22:22

který hloupě obviní automobilku z kopírování, aniž zná souvislosti, a mnohdy to dělá z principu, neboť tuto automobilku nenávidí.

Odpovědět  |   | 
Luboš  |  29. 03. 2018 14:04

Stejně patří Tucson k nejhezčím SUV u nás. Co vy na to? A má hodně tady někdo? Nějaké recenze?

Odpovědět  |   | 
Paolous  |  29. 03. 2018 14:17

Mám 1.7 crdi stál před rokem po ukecavani 540.
Prostorný fajn auto, zatím bez závady, velkej kufr s full rezervou, vzadu i vepředu dost místa co bylo hlavní kritérium. Najeto 20tis. Motor je slabej na prd předjíždění ale stejně už mě vyfotili 77 v obci... Žere šest a půl.
Šel bych do něj znova, to jsem zkoušel všechno možný... Zdar

Odpovědět  |   | 
 |  29. 03. 2018 14:26

Jo a k motorům, normální beno 1.6 nepoužitelne slabá, t-gdi zavadovy motor dostává se benzín do oleje a jezdí to za deset, ten můj 1.7 píšu a dvoulitr diesel ok ale stojí dost víc...

Odpovědět  |   | 
Mansart  |  29. 03. 2018 14:30

Tchán ho má. Zatím jsem měl možnost jenom staticky. Z venku je pěkný, to se musí nechat, ale zevnitř je to fakt opak.
Na fotkách to nevypadá, ale na mě to působilo hodně lacině, všude tvrdé plasty, nic měkkého, ovladače takové ,,lehké" nebo jak bych to napsal, stříbrné prvky jako by je někdo lakoval sprejem na koleni (i známý říkal, že jeho starší i30 ty stříbrné části má hezčí). Hodně to kazilo dojem z toho auta. Jako bych sedl úplně do jiného segmentu.

U tohoto faceliftu z fotek vypadá, že se tam objeví nějaká měkčená koženka což by mohlo výrazně pomoct a interiér vylepšit.

Jinak spotřeba co říkal tak 7,5 litru a má 2,0CRDi 100kW

Odpovědět  |   | 
Luboš  |  29. 03. 2018 15:01

Dík za info.

Odpovědět  |   | 
hmm  |  29. 03. 2018 18:07

No neviem aku verziu ma tchan, ale mam firemne pridelene premium 2.0 crdi 136kW automat. Priemerka po 64.000 je 7,7 litra. A to to auto dostava zahul aj na nemeckych dialniciach 200km/h uplne v pohode a aj v lahkom terene, blato, sneh kopce.

Moja verzia je v kozi, vrchna palubka je makceny plast, takisto dvere, akurat ten plast za volantom a ten kde je odkladacia skrinka je tvrdy a samozrejme boky kufra

Strieborne prvky tam nemam, mam tam take matnejsie nieco medzi hlinikom a platinou.

Vyborne auto. Nove vyzera byt OK, ale mne sa nepaci ten predok a hlavne ta tabletoidna haluz. Nechapem co je to za modu ze sa vsetci ci korejci ci koncern opicia po mercedese ktory s tym zacal.

Odpovědět  |   | 

1.7 crdi s dvojspojkovou prevodovkou. Po 14 mesiacoch 42 000km, spotrebu ukazuje 6,2, jazdene vacsinou na kombinacii mesto-okreska-dialnica-mesto, v pomere asi tak 5-15-60-20 na jednu cestu pri dodrziavani MPV. Ak bolo treba (svietila rezerva) a jazdil som setrne (pomale rozbiehanie a na dialnici okolo 100-110), ukazala mi spotreba aj 4,9. :)
Motor vie byt trochu lenivy pri rozbiehani z nuly, ale staci uplne stlacit pedal, alebo dat sportovy rezim. Skor mam pocit, ze to je ochrana proti nechcenemu prudkemu rozbehu pocas parkovania. Ale to je len moj usudok.
Inak priestranne a pohodlne auto, zvladli sme v nom cestu do Chorvatska 5 ludi+batozina. Qashqai, oficialne rovnaka kategoria, je proti tomu maly a stiasneny.
Cudliky v kokpite sa mi zdaju trochu odflaknute, co sa tyka rozmiestnenia. Mokka/Astra mi davali vacsi zmysel. Plasty su tvrdsie, "chromovanie" si mohli odpustit. Odkladacich priestorov mohlo byt o nieco viac. Aj v kufri by boli sikovnejsie nejake bocne priehradky, nech tam vsetko nelieta (dost smyklavy povrch), alebo to nemusim tahat z dolneho priestoru.
Zadne operadla su polohovatelne, co je velmi prijemne, ale zasa to vytvara medzeru medzi operadlami a dnom kufra, takze sa tam obcas nieco strati. :)

Odpovědět  |   | 
GR8  |  29. 03. 2018 18:58

Konecne prepracovali interier. Ted je design komplexne velice povedeny. Jedno z nejpohlednejsich strednich SUV. Technika poplatna sve tride. Bravo.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  29. 03. 2018 23:21

....konkurenta Škody Karoq.... Pan autor, preboha neblnite. Nechajte na zakaznikovi, co uzna za vhodne. Zakaznik Vas nazor totiz nepotrebuje.

Odpovědět  |   | 
JarriKurri  |  30. 03. 2018 11:28

Mám Tucsona jako služební auto a musím ho pochválit. Je to 2,0 diesel 100 kw a jezdí to velice slušně. Od srpna najeto 20 tis. km, z toho tak 1/3 po polních cestách (vozidlo Lesy ČR). Nikde nic nevrže, nemlátí a co pro mě bylo překvapením, i v terénu je poměrně dost schopné (mohlo by být vyšší). Výhodou je, že pohon 4x4 se dá zapnout i manuálně. Spotřeba kolem 7 litrů, kdybych jezdil jen po silnici, bude to něco přes 6. Palubka je měkčená, tvrdý plast je jen kolem budíků a na středovém panelu.

Odpovědět  |   | 
Strejda  |  30. 03. 2018 15:02

Bral bych raději karoqa, ale na moje lítání kolem komína mi postačí i fabia

Odpovědět  |   | 
pavel  |  30. 03. 2018 23:48

ja tam nic novýho nevidim. Jinak kdo chce SUV at si pocká do zaří na novou Toyotu RAV 4. Vypada fakt náramně.

Odpovědět  |   | 
Pepik  |  01. 04. 2018 20:47

neblbni, pokud nevyřeší to splašené 4x4 motor vs. elektromotor - kdy si každý žije svým životem, těsný interiér, látkou obložené sloupky, šilené kombinace barev interieru a hluk když se snažíš z toho auta vyždímat trošku rychlejší jízdu bude to pouze další nositel slavného jména jako ta poslední verze která je v současnosti v prodeji .

Odpovědět  |   | 
zemanko  |  04. 04. 2018 09:56

no až tak rovnaké autá to nejsou VW karoq je mensí a signifikantne!

Odpovědět  |   | 
omodore  |  11. 04. 2018 09:43

Osobně, když bych si měl vybrat mezi Karoqem a Tusconem je to jasná volba pro Tuscona, škodovce vržou plasty u fungl nového auta, dobrej příklad je Rapid ten se hodně nepovedl, kufrem se musí křápnout, aby se zavřel a myslím, že celkově s kvalitou šla škoda bohužel hodbě dolů, njn koncern... u Sharana žádné plasty nevržou...

Odpovědět  |   | 
omodore  |  11. 04. 2018 09:45

myslel jsem Tucson samosebou

Odpovědět  |   | 
David B.  |  15. 04. 2018 11:03

Teď mě mrzí, že jsem chvíli nepočkal, když jsem kupoval tu i40, protože ten Tucson, to je slast pro oči. Na tom designu se opravdu vyřídili, fakt luxus. Když vidim tu krabici Karoq, tak se mi chce zvracet akorát.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Astra 1.4 Turbo CVT: Tříválec + CVT = Drahá poukázka na průšvih?

Opel Astra 1.4 Turbo CVT

Kompaktní Opel se při aktuálním faceliftu velmi výrazně změnil, jakkoli to tak na první pohled nevypadá. Všechny motory jsou nyní výhradně tříválcové a ten nejsilnější se pojí s převodovkou CVT. Zní to vám to jako zaručený recept na mizérii na kolech?

22.  10.  2019 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik | 1 příspěvek

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A