Hyundai omladil konkurenta Škody Karoq. Tucson dorazí na trh už létě

Dix_  |  29. 03. 2018 09:14
Erik  |  29. 03. 2018 10:22

Ale redakcia, však to už robíte naschvál, vy beťári :)
Nemohol vyzerať titulok takto: Hyundai omladil model Tucson, dorazí na trh už létě.
Naozaj treba v (takmer) každom článku spomenú Škodu? Iných konkurentov to auto nemá???

Odpovědět  |   | 
k22  |  29. 03. 2018 10:31

Redaktoři jsou hodnoceni dle počtu výskytů slova "Škoda" ve článcích. Norma je 15 denně..

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  29. 03. 2018 10:45

Ja som myslel, ze Skoda je bez konkurencie....

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  01. 04. 2018 18:27

No jo no. Ale chovas se obdobně. Autorevue.cz v tvém podání by bylo plné článků o Toyotě. Tedy jediná značka bez konkurence je Toyota, ze?

Odpovědět  |   | 
Larry  |  29. 03. 2018 11:19

Tuscon...nepovedená kopie Ford EDGE

Odpovědět  |   | 
Smrdik  |  29. 03. 2018 11:20

Akorát je to opačne. Tucson tu byl drive

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 03. 2018 20:39

Je zvláštní, že se vždy najde nějaký mamlas.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 03. 2018 22:22

který hloupě obviní automobilku z kopírování, aniž zná souvislosti, a mnohdy to dělá z principu, neboť tuto automobilku nenávidí.

Odpovědět  |   | 
Luboš  |  29. 03. 2018 14:04

Stejně patří Tucson k nejhezčím SUV u nás. Co vy na to? A má hodně tady někdo? Nějaké recenze?

Odpovědět  |   | 
Paolous  |  29. 03. 2018 14:17

Mám 1.7 crdi stál před rokem po ukecavani 540.
Prostorný fajn auto, zatím bez závady, velkej kufr s full rezervou, vzadu i vepředu dost místa co bylo hlavní kritérium. Najeto 20tis. Motor je slabej na prd předjíždění ale stejně už mě vyfotili 77 v obci... Žere šest a půl.
Šel bych do něj znova, to jsem zkoušel všechno možný... Zdar

Odpovědět  |   | 
 |  29. 03. 2018 14:26

Jo a k motorům, normální beno 1.6 nepoužitelne slabá, t-gdi zavadovy motor dostává se benzín do oleje a jezdí to za deset, ten můj 1.7 píšu a dvoulitr diesel ok ale stojí dost víc...

Odpovědět  |   | 
Mansart  |  29. 03. 2018 14:30

Tchán ho má. Zatím jsem měl možnost jenom staticky. Z venku je pěkný, to se musí nechat, ale zevnitř je to fakt opak.
Na fotkách to nevypadá, ale na mě to působilo hodně lacině, všude tvrdé plasty, nic měkkého, ovladače takové ,,lehké" nebo jak bych to napsal, stříbrné prvky jako by je někdo lakoval sprejem na koleni (i známý říkal, že jeho starší i30 ty stříbrné části má hezčí). Hodně to kazilo dojem z toho auta. Jako bych sedl úplně do jiného segmentu.

U tohoto faceliftu z fotek vypadá, že se tam objeví nějaká měkčená koženka což by mohlo výrazně pomoct a interiér vylepšit.

Jinak spotřeba co říkal tak 7,5 litru a má 2,0CRDi 100kW

Odpovědět  |   | 
Luboš  |  29. 03. 2018 15:01

Dík za info.

Odpovědět  |   | 
hmm  |  29. 03. 2018 18:07

No neviem aku verziu ma tchan, ale mam firemne pridelene premium 2.0 crdi 136kW automat. Priemerka po 64.000 je 7,7 litra. A to to auto dostava zahul aj na nemeckych dialniciach 200km/h uplne v pohode a aj v lahkom terene, blato, sneh kopce.

Moja verzia je v kozi, vrchna palubka je makceny plast, takisto dvere, akurat ten plast za volantom a ten kde je odkladacia skrinka je tvrdy a samozrejme boky kufra

Strieborne prvky tam nemam, mam tam take matnejsie nieco medzi hlinikom a platinou.

Vyborne auto. Nove vyzera byt OK, ale mne sa nepaci ten predok a hlavne ta tabletoidna haluz. Nechapem co je to za modu ze sa vsetci ci korejci ci koncern opicia po mercedese ktory s tym zacal.

Odpovědět  |   | 

1.7 crdi s dvojspojkovou prevodovkou. Po 14 mesiacoch 42 000km, spotrebu ukazuje 6,2, jazdene vacsinou na kombinacii mesto-okreska-dialnica-mesto, v pomere asi tak 5-15-60-20 na jednu cestu pri dodrziavani MPV. Ak bolo treba (svietila rezerva) a jazdil som setrne (pomale rozbiehanie a na dialnici okolo 100-110), ukazala mi spotreba aj 4,9. :)
Motor vie byt trochu lenivy pri rozbiehani z nuly, ale staci uplne stlacit pedal, alebo dat sportovy rezim. Skor mam pocit, ze to je ochrana proti nechcenemu prudkemu rozbehu pocas parkovania. Ale to je len moj usudok.
Inak priestranne a pohodlne auto, zvladli sme v nom cestu do Chorvatska 5 ludi+batozina. Qashqai, oficialne rovnaka kategoria, je proti tomu maly a stiasneny.
Cudliky v kokpite sa mi zdaju trochu odflaknute, co sa tyka rozmiestnenia. Mokka/Astra mi davali vacsi zmysel. Plasty su tvrdsie, "chromovanie" si mohli odpustit. Odkladacich priestorov mohlo byt o nieco viac. Aj v kufri by boli sikovnejsie nejake bocne priehradky, nech tam vsetko nelieta (dost smyklavy povrch), alebo to nemusim tahat z dolneho priestoru.
Zadne operadla su polohovatelne, co je velmi prijemne, ale zasa to vytvara medzeru medzi operadlami a dnom kufra, takze sa tam obcas nieco strati. :)

Odpovědět  |   | 
GR8  |  29. 03. 2018 18:58

Konecne prepracovali interier. Ted je design komplexne velice povedeny. Jedno z nejpohlednejsich strednich SUV. Technika poplatna sve tride. Bravo.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  29. 03. 2018 23:21

....konkurenta Škody Karoq.... Pan autor, preboha neblnite. Nechajte na zakaznikovi, co uzna za vhodne. Zakaznik Vas nazor totiz nepotrebuje.

Odpovědět  |   | 
JarriKurri  |  30. 03. 2018 11:28

Mám Tucsona jako služební auto a musím ho pochválit. Je to 2,0 diesel 100 kw a jezdí to velice slušně. Od srpna najeto 20 tis. km, z toho tak 1/3 po polních cestách (vozidlo Lesy ČR). Nikde nic nevrže, nemlátí a co pro mě bylo překvapením, i v terénu je poměrně dost schopné (mohlo by být vyšší). Výhodou je, že pohon 4x4 se dá zapnout i manuálně. Spotřeba kolem 7 litrů, kdybych jezdil jen po silnici, bude to něco přes 6. Palubka je měkčená, tvrdý plast je jen kolem budíků a na středovém panelu.

Odpovědět  |   | 
Strejda  |  30. 03. 2018 15:02

Bral bych raději karoqa, ale na moje lítání kolem komína mi postačí i fabia

Odpovědět  |   | 
pavel  |  30. 03. 2018 23:48

ja tam nic novýho nevidim. Jinak kdo chce SUV at si pocká do zaří na novou Toyotu RAV 4. Vypada fakt náramně.

Odpovědět  |   | 
Pepik  |  01. 04. 2018 20:47

neblbni, pokud nevyřeší to splašené 4x4 motor vs. elektromotor - kdy si každý žije svým životem, těsný interiér, látkou obložené sloupky, šilené kombinace barev interieru a hluk když se snažíš z toho auta vyždímat trošku rychlejší jízdu bude to pouze další nositel slavného jména jako ta poslední verze která je v současnosti v prodeji .

Odpovědět  |   | 
zemanko  |  04. 04. 2018 09:56

no až tak rovnaké autá to nejsou VW karoq je mensí a signifikantne!

Odpovědět  |   | 
omodore  |  11. 04. 2018 09:43

Osobně, když bych si měl vybrat mezi Karoqem a Tusconem je to jasná volba pro Tuscona, škodovce vržou plasty u fungl nového auta, dobrej příklad je Rapid ten se hodně nepovedl, kufrem se musí křápnout, aby se zavřel a myslím, že celkově s kvalitou šla škoda bohužel hodbě dolů, njn koncern... u Sharana žádné plasty nevržou...

Odpovědět  |   | 
omodore  |  11. 04. 2018 09:45

myslel jsem Tucson samosebou

Odpovědět  |   | 
David B.  |  15. 04. 2018 11:03

Teď mě mrzí, že jsem chvíli nepočkal, když jsem kupoval tu i40, protože ten Tucson, to je slast pro oči. Na tom designu se opravdu vyřídili, fakt luxus. Když vidim tu krabici Karoq, tak se mi chce zvracet akorát.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

včera | Jan Mička | 99 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A