Teď mě mrzí, že jsem chvíli nepočkal, když jsem kupoval tu i40, protože ten Tucson, to je slast pro oči. Na tom designu se opravdu vyřídili, fakt luxus. Když vidim tu krabici Karoq, tak se mi chce zvracet akorát.
Osobně, když bych si měl vybrat mezi Karoqem a Tusconem je to jasná volba pro Tuscona, škodovce vržou plasty u fungl nového auta, dobrej příklad je Rapid ten se hodně nepovedl, kufrem se musí křápnout, aby se zavřel a myslím, že celkově s kvalitou šla škoda bohužel hodbě dolů, njn koncern... u Sharana žádné plasty nevržou...
myslel jsem Tucson samosebou :-P
no až tak rovnaké autá to nejsou VW karoq je mensí a signifikantne!B-]
ja tam nic novýho nevidim. Jinak kdo chce SUV at si pocká do zaří na novou Toyotu RAV 4. Vypada fakt náramně.
:-D neblbni, pokud nevyřeší to splašené 4x4 motor vs. elektromotor - kdy si každý žije svým životem, těsný interiér, látkou obložené sloupky, šilené kombinace barev interieru a hluk když se snažíš z toho auta vyždímat trošku rychlejší jízdu bude to pouze další nositel slavného jména jako ta poslední verze která je v současnosti v prodeji .
Bral bych raději karoqa, ale na moje lítání kolem komína mi postačí i fabia
Mám Tucsona jako služební auto a musím ho pochválit. Je to 2,0 diesel 100 kw a jezdí to velice slušně. Od srpna najeto 20 tis. km, z toho tak 1/3 po polních cestách (vozidlo Lesy ČR). Nikde nic nevrže, nemlátí a co pro mě bylo překvapením, i v terénu je poměrně dost schopné (mohlo by být vyšší). Výhodou je, že pohon 4x4 se dá zapnout i manuálně. Spotřeba kolem 7 litrů, kdybych jezdil jen po silnici, bude to něco přes 6. Palubka je měkčená, tvrdý plast je jen kolem budíků a na středovém panelu.
....konkurenta Škody Karoq....Pan autor, preboha neblnite. Nechajte na zakaznikovi, co uzna za vhodne. Zakaznik Vas nazor totiz nepotrebuje.
Konecne prepracovali interier. Ted je design komplexne velice povedeny. Jedno z nejpohlednejsich strednich SUV. Technika poplatna sve tride. Bravo.
Stejně patří Tucson k nejhezčím SUV u nás. Co vy na to? A má hodně tady někdo? Nějaké recenze?
1.7 crdi s dvojspojkovou prevodovkou. Po 14 mesiacoch 42 000km, spotrebu ukazuje 6,2, jazdene vacsinou na kombinacii mesto-okreska-dialnica-mesto, v pomere asi tak 5-15-60-20 na jednu cestu pri dodrziavani MPV. Ak bolo treba (svietila rezerva) a jazdil som setrne (pomale rozbiehanie a na dialnici okolo 100-110), ukazala mi spotreba aj 4,9. :)Motor vie byt trochu lenivy pri rozbiehani z nuly, ale staci uplne stlacit pedal, alebo dat sportovy rezim. Skor mam pocit, ze to je ochrana proti nechcenemu prudkemu rozbehu pocas parkovania. Ale to je len moj usudok.Inak priestranne a pohodlne auto, zvladli sme v nom cestu do Chorvatska 5 ludi+batozina. Qashqai, oficialne rovnaka kategoria, je proti tomu maly a stiasneny.Cudliky v kokpite sa mi zdaju trochu odflaknute, co sa tyka rozmiestnenia. Mokka/Astra mi davali vacsi zmysel. Plasty su tvrdsie, "chromovanie" si mohli odpustit. Odkladacich priestorov mohlo byt o nieco viac. Aj v kufri by boli sikovnejsie nejake bocne priehradky, nech tam vsetko nelieta (dost smyklavy povrch), alebo to nemusim tahat z dolneho priestoru. Zadne operadla su polohovatelne, co je velmi prijemne, ale zasa to vytvara medzeru medzi operadlami a dnom kufra, takze sa tam obcas nieco strati. :)
Tchán ho má. Zatím jsem měl možnost jenom staticky. Z venku je pěkný, to se musí nechat, ale zevnitř je to fakt opak.Na fotkách to nevypadá, ale na mě to působilo hodně lacině, všude tvrdé plasty, nic měkkého, ovladače takové ,,lehké" nebo jak bych to napsal, stříbrné prvky jako by je někdo lakoval sprejem na koleni (i známý říkal, že jeho starší i30 ty stříbrné části má hezčí). Hodně to kazilo dojem z toho auta. Jako bych sedl úplně do jiného segmentu.U tohoto faceliftu z fotek vypadá, že se tam objeví nějaká měkčená koženka což by mohlo výrazně pomoct a interiér vylepšit.Jinak spotřeba co říkal tak 7,5 litru a má 2,0CRDi 100kW
No neviem aku verziu ma tchan, ale mam firemne pridelene premium 2.0 crdi 136kW automat. Priemerka po 64.000 je 7,7 litra. A to to auto dostava zahul aj na nemeckych dialniciach 200km/h uplne v pohode a aj v lahkom terene, blato, sneh kopce.Moja verzia je v kozi, vrchna palubka je makceny plast, takisto dvere, akurat ten plast za volantom a ten kde je odkladacia skrinka je tvrdy a samozrejme boky kufra ;-)Strieborne prvky tam nemam, mam tam take matnejsie nieco medzi hlinikom a platinou.Vyborne auto. Nove vyzera byt OK, ale mne sa nepaci ten predok a hlavne ta tabletoidna haluz. Nechapem co je to za modu ze sa vsetci ci korejci ci koncern opicia po mercedese ktory s tym zacal.
Dík za info.
Mám 1.7 crdi stál před rokem po ukecavani 540.Prostorný fajn auto, zatím bez závady, velkej kufr s full rezervou, vzadu i vepředu dost místa co bylo hlavní kritérium. Najeto 20tis. Motor je slabej na prd předjíždění ale stejně už mě vyfotili 77 v obci... Žere šest a půl.Šel bych do něj znova, to jsem zkoušel všechno možný... Zdar
Jo a k motorům, normální beno 1.6 nepoužitelne slabá, t-gdi zavadovy motor dostává se benzín do oleje a jezdí to za deset, ten můj 1.7 píšu a dvoulitr diesel ok ale stojí dost víc...
Tuscon...nepovedená kopie Ford EDGE
Je zvláštní, že se vždy najde nějaký mamlas.
který hloupě obviní automobilku z kopírování, aniž zná souvislosti, a mnohdy to dělá z principu, neboť tuto automobilku nenávidí.
Akorát je to opačne. Tucson tu byl drive
Ja som myslel, ze Skoda je bez konkurencie....
No jo no. Ale chovas se obdobně. Autorevue.cz v tvém podání by bylo plné článků o Toyotě. Tedy jediná značka bez konkurence je Toyota, ze?
Ale redakcia, však to už robíte naschvál, vy beťári :)Nemohol vyzerať titulok takto: Hyundai omladil model Tucson, dorazí na trh už létě.Naozaj treba v (takmer) každom článku spomenú Škodu? Iných konkurentov to auto nemá???
Redaktoři jsou hodnoceni dle počtu výskytů slova "Škoda" ve článcích. Norma je 15 denně..:-D
Interiér:https://www.netcarshow.com/hyundai/2019-tucson/1600x... ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.