Hyundai omladil konkurenta Škody Karoq. Tucson dorazí na trh už létě

Na newyorském autosalonu předvedl Hyundai novou verzi svého oblíbeného modelu Tucson. První kousky by se měly k zákazníkům dostat v létě.

Na autosalonu v New Yorku zažil svou premiéru modernizovaný Hyundai Tucson. Automobilka svůj úspěšný model předvedla s novým vzhledem a pokročilými asistenty řidiče. Evropská premiéra podle dostupných informací proběhne už zanedlouho. Prodej vozu odstartuje už v létě.

Vpředu vůz dostal nové plně diodové světlomety, přepracovaný nárazník a mřížku chladiče. Zadní části dominují nová světla, přepracovaný nárazník a také nové řešení výfuků. Změny jsou decentní, ale snadno rozpoznatelné.

To nejlepší z Česka? Hyundai rozšířil nabídku hlavního konkurenta Octavie

To nejlepší z Česka? Hyundai rozšířil nabídku hlavního konkurenta Octavie

Uvnitř zaujme sedmipalcová obrazovka infotainmentu, který podporuje Apple CarPlay, Android Auto a bluetooth připojení. K dispozici je také větší osmipalcová obrazovka, která nabízí 3D mapy a sedmileté předplatné služeb LIVE. Ty obsahují například dopravní informace v reálném čase. Mezi další vychytávky patří zvukový systém Krell či bezdrátové nabíjení telefonu QI.

Nejprodávanější model automobilky Hyundai dostane také systém Surround View Monitor, který využívá 360stupňový kamerový systém pro pomoc při parkování. Řidičům bude pomáhat také systém autonomního nouzového brzdění či asistent pro udržování v jízdním pruhu.

Hyundai už vyrábí největšího konkurenta Octavie. i30 Fastback bude i ve verzi N

Hyundai už vyrábí největšího konkurenta Octavie. i30 Fastback bude i ve verzi N

Na výběr bude z pěti motorů. Nejvýkonnější verzí nabídky je čtyřválec 2.0 CRDi se 137 kW, manuální šestistupňovou, nebo novou osmistupňovou automatickou převodovkou, a pohonem všech kol. Dříve používaná sedmnáctistovka CRDi byla nahrazena o deci méně objemnou verzí, a sice s výkony 85 a 98 kW. V obou případech je standardem manuál a přední pohon, silnější varianta může mít sedmistupňovou dvouspojku a pohon 4x4.

V nabídce stále zůstává atmosférická šestnáctistovka GDI (97 kW) kombinovaná s manuálem s předním pohonem. Přeplňovaná verze T-GDI nabídne 132 kW a manuál i dvouspojku, přičemž v obou případech je možný pohon všech kol.

 

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

včera | AutoRevue.cz | 44 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků