Hyundai omladil konkurenta Škody Karoq. Tucson dorazí na trh už létě

Na newyorském autosalonu předvedl Hyundai novou verzi svého oblíbeného modelu Tucson. První kousky by se měly k zákazníkům dostat v létě.

Na autosalonu v New Yorku zažil svou premiéru modernizovaný Hyundai Tucson. Automobilka svůj úspěšný model předvedla s novým vzhledem a pokročilými asistenty řidiče. Evropská premiéra podle dostupných informací proběhne už zanedlouho. Prodej vozu odstartuje už v létě.

Vpředu vůz dostal nové plně diodové světlomety, přepracovaný nárazník a mřížku chladiče. Zadní části dominují nová světla, přepracovaný nárazník a také nové řešení výfuků. Změny jsou decentní, ale snadno rozpoznatelné.

To nejlepší z Česka? Hyundai rozšířil nabídku hlavního konkurenta Octavie

To nejlepší z Česka? Hyundai rozšířil nabídku hlavního konkurenta Octavie

Uvnitř zaujme sedmipalcová obrazovka infotainmentu, který podporuje Apple CarPlay, Android Auto a bluetooth připojení. K dispozici je také větší osmipalcová obrazovka, která nabízí 3D mapy a sedmileté předplatné služeb LIVE. Ty obsahují například dopravní informace v reálném čase. Mezi další vychytávky patří zvukový systém Krell či bezdrátové nabíjení telefonu QI.

Nejprodávanější model automobilky Hyundai dostane také systém Surround View Monitor, který využívá 360stupňový kamerový systém pro pomoc při parkování. Řidičům bude pomáhat také systém autonomního nouzového brzdění či asistent pro udržování v jízdním pruhu.

Hyundai už vyrábí největšího konkurenta Octavie. i30 Fastback bude i ve verzi N

Hyundai už vyrábí největšího konkurenta Octavie. i30 Fastback bude i ve verzi N

Na výběr bude z pěti motorů. Nejvýkonnější verzí nabídky je čtyřválec 2.0 CRDi se 137 kW, manuální šestistupňovou, nebo novou osmistupňovou automatickou převodovkou, a pohonem všech kol. Dříve používaná sedmnáctistovka CRDi byla nahrazena o deci méně objemnou verzí, a sice s výkony 85 a 98 kW. V obou případech je standardem manuál a přední pohon, silnější varianta může mít sedmistupňovou dvouspojku a pohon 4x4.

V nabídce stále zůstává atmosférická šestnáctistovka GDI (97 kW) kombinovaná s manuálem s předním pohonem. Přeplňovaná verze T-GDI nabídne 132 kW a manuál i dvouspojku, přičemž v obou případech je možný pohon všech kol.

 

Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

dnes | Vladimír Kadera | 54 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 82 příspěvků
TEST Hyundai i20 1.0 T-GDI DCT: Když chcete prostě jen auto

Hyundai i20 1.0 T-GDI

Hyundai se v segmentu B rozhodně nemá za co stydět. Nabízí dobře vybavený model se spoustou zajímavých funkcí. Má ale něco navíc?

7.  2.  2019 | David Rusol | 97 příspěvků