Hyundai omladil konkurenta Škody Karoq. Tucson dorazí na trh už létě

Na newyorském autosalonu předvedl Hyundai novou verzi svého oblíbeného modelu Tucson. První kousky by se měly k zákazníkům dostat v létě.

Na autosalonu v New Yorku zažil svou premiéru modernizovaný Hyundai Tucson. Automobilka svůj úspěšný model předvedla s novým vzhledem a pokročilými asistenty řidiče. Evropská premiéra podle dostupných informací proběhne už zanedlouho. Prodej vozu odstartuje už v létě.

Vpředu vůz dostal nové plně diodové světlomety, přepracovaný nárazník a mřížku chladiče. Zadní části dominují nová světla, přepracovaný nárazník a také nové řešení výfuků. Změny jsou decentní, ale snadno rozpoznatelné.

To nejlepší z Česka? Hyundai rozšířil nabídku hlavního konkurenta Octavie

To nejlepší z Česka? Hyundai rozšířil nabídku hlavního konkurenta Octavie

Uvnitř zaujme sedmipalcová obrazovka infotainmentu, který podporuje Apple CarPlay, Android Auto a bluetooth připojení. K dispozici je také větší osmipalcová obrazovka, která nabízí 3D mapy a sedmileté předplatné služeb LIVE. Ty obsahují například dopravní informace v reálném čase. Mezi další vychytávky patří zvukový systém Krell či bezdrátové nabíjení telefonu QI.

Nejprodávanější model automobilky Hyundai dostane také systém Surround View Monitor, který využívá 360stupňový kamerový systém pro pomoc při parkování. Řidičům bude pomáhat také systém autonomního nouzového brzdění či asistent pro udržování v jízdním pruhu.

Hyundai už vyrábí největšího konkurenta Octavie. i30 Fastback bude i ve verzi N

Hyundai už vyrábí největšího konkurenta Octavie. i30 Fastback bude i ve verzi N

Na výběr bude z pěti motorů. Nejvýkonnější verzí nabídky je čtyřválec 2.0 CRDi se 137 kW, manuální šestistupňovou, nebo novou osmistupňovou automatickou převodovkou, a pohonem všech kol. Dříve používaná sedmnáctistovka CRDi byla nahrazena o deci méně objemnou verzí, a sice s výkony 85 a 98 kW. V obou případech je standardem manuál a přední pohon, silnější varianta může mít sedmistupňovou dvouspojku a pohon 4x4.

V nabídce stále zůstává atmosférická šestnáctistovka GDI (97 kW) kombinovaná s manuálem s předním pohonem. Přeplňovaná verze T-GDI nabídne 132 kW a manuál i dvouspojku, přičemž v obou případech je možný pohon všech kol.

 

Minitest Renault Captur 1.3 TCe: 1,333 stříbrných stříkaček na rozloučenou

Renault Captur 1.3 TCe (minitest)

Crossover Renault Captur se již brzy dočká nové generace. Stihli jsme se proto rozloučit s tou současnou, která nám připomněla, proč je tento malý nezmar tak populární.

včera | Vladimír Kadera | 29 příspěvků
S Fordem Ranger Raptor na střelnici: Střele neujede, všemu ostatnímu už ano!

S Fordem Ranger Raptor na střelnici

Pick-upy si lidé kupují hlavně jako pracovní stroje. Z dřívějška víme, že už mohou sloužit také jako stylový doplněk, Ford Ranger Raptor ale patří do úplně jiné škatulky.

19.  9.  2019 | Jan Mička | 16 příspěvků
TEST DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155: Odvážní Francouzi jsou zpátky!

DS 3 Crossback 1.2 PureTech 155

Luxusní divize automobilky Citroën se stala samostatnou značkou v roce 2014. Jako první to s modelem DS 7 zkusila s karoserií SUV a nyní nastal čas jít dál. Asi vás nepřekvapí, že jde taktéž o SUV. Proč ne, když je lidé chtějí?

16.  9.  2019 | Vladimír Kadera | 29 příspěvků