Hyundai omladil konkurenta Škody Karoq. Tucson dorazí na trh už létě

Na newyorském autosalonu předvedl Hyundai novou verzi svého oblíbeného modelu Tucson. První kousky by se měly k zákazníkům dostat v létě.

Na autosalonu v New Yorku zažil svou premiéru modernizovaný Hyundai Tucson. Automobilka svůj úspěšný model předvedla s novým vzhledem a pokročilými asistenty řidiče. Evropská premiéra podle dostupných informací proběhne už zanedlouho. Prodej vozu odstartuje už v létě.

Vpředu vůz dostal nové plně diodové světlomety, přepracovaný nárazník a mřížku chladiče. Zadní části dominují nová světla, přepracovaný nárazník a také nové řešení výfuků. Změny jsou decentní, ale snadno rozpoznatelné.

To nejlepší z Česka? Hyundai rozšířil nabídku hlavního konkurenta Octavie

To nejlepší z Česka? Hyundai rozšířil nabídku hlavního konkurenta Octavie

Uvnitř zaujme sedmipalcová obrazovka infotainmentu, který podporuje Apple CarPlay, Android Auto a bluetooth připojení. K dispozici je také větší osmipalcová obrazovka, která nabízí 3D mapy a sedmileté předplatné služeb LIVE. Ty obsahují například dopravní informace v reálném čase. Mezi další vychytávky patří zvukový systém Krell či bezdrátové nabíjení telefonu QI.

Nejprodávanější model automobilky Hyundai dostane také systém Surround View Monitor, který využívá 360stupňový kamerový systém pro pomoc při parkování. Řidičům bude pomáhat také systém autonomního nouzového brzdění či asistent pro udržování v jízdním pruhu.

Hyundai už vyrábí největšího konkurenta Octavie. i30 Fastback bude i ve verzi N

Hyundai už vyrábí největšího konkurenta Octavie. i30 Fastback bude i ve verzi N

Na výběr bude z pěti motorů. Nejvýkonnější verzí nabídky je čtyřválec 2.0 CRDi se 137 kW, manuální šestistupňovou, nebo novou osmistupňovou automatickou převodovkou, a pohonem všech kol. Dříve používaná sedmnáctistovka CRDi byla nahrazena o deci méně objemnou verzí, a sice s výkony 85 a 98 kW. V obou případech je standardem manuál a přední pohon, silnější varianta může mít sedmistupňovou dvouspojku a pohon 4x4.

V nabídce stále zůstává atmosférická šestnáctistovka GDI (97 kW) kombinovaná s manuálem s předním pohonem. Přeplňovaná verze T-GDI nabídne 132 kW a manuál i dvouspojku, přičemž v obou případech je možný pohon všech kol.

 

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

TEST Fiat 500e HB La Prima: Chytne za srdce a ve městě je k neutahání

Fiat 500e La Prima (87 kW)

Fiat 500e je dalším elektromobilem do města, který vysokou cenu techniky balí do luxusního kabátku a přichází s řadou krásných detailů. Má ale na to rovnat se s Hondou e?

27.  7.  2021 | Vladimír Kadera | 4 příspěvky
TEST Ford Focus 3d 2.0 ZETEC: Vůz roku 1999 už jen kvete. Jak si vedl 20 let zpět?

Ford Focus 3d 2.0 ZETEC

Ford Focus první generace, evropské Auto roku 1999, vypadá i v dnešní době dobře. Rozhodně zajímavěji než jeho zatím poslední následovník z roku 2018. Připomeňte si test třídveřové verze, který v roce 2001 přinesli kolegové z Auto.cz

24.  7.  2021 | Tomáš Zajíček | 15 příspěvků
První jízda s Hyundaiem Ioniq 5: Tajemný krasavec může převálcovat konkurenci

Hyundai Ioniq 5

Hyundai podobně jako další značky přijíždí s vlastní rodinou elektrických aut. Jmenuje se Ioniq a jejím prvním zástupcem je kompaktní crossover s krásným retro designem. Už jsme ho vyzkoušeli.

22.  7.  2021 | David Bureš | 54 příspěvků