Hyundai Tucson dostal pořádně ostrý vzhled i porci výkonu navíc

Hyundai je poměrně konzervativní výrobce, teď ale maličko uhnul ze své strategie a pro SEMA show vytvořil ve spolupráci s úpravcem vozů Vaccar ostrou verzi Tucsonu.
Hyundai Tucson dostal pořádně ostrý vzhled i porci výkonu navíc

Od jihokorejské automobilky Hyundai zatím nejsme příliš zvyklí na ostré modely, ba dokonce tuningové úpravy. Teď se však pomalu obraz tohoto poměrně konzervativního výrobce mění. Ať už se jedná o otevření divize N, nebo o nový upravený Tucson Sport, který bude vystaven na tuningové show SEMA.

Vizuálně je vůz již na první pohled hodně odlišný. Dostal obrovská 20tipalcová kola, dvoutónovou barvu, bočnice a zadní difuzor od značky Vaccar a celkově ostrější bodykit. V interiéru pak má být kožené čalounění z lesklé šedé barvy s modrým prošíváním, nové budíky a 9tipalcový displej. Další vychytávkou je subwoofer, vylepšený audiosystém či obrazovky v opěrkách hlavy.

Hyundai uvádí na trh další nový model: SUV Kona ale vůbec není levné

Hyundai uvádí na trh další nový model: SUV Kona ale vůbec není levné

Nás však nejvíce zajímá samozřejmě to, co má nový Tucson pod kapotou. Hyundai a Vaccar prohlašují, že se dočkáme nového turba, potrubí AEM, mezichladiče Mishimoto, nového výfukového systému a dalších vylepšení. Hlavní otázkou však zůstává, kolik to dá v konečném výsledku koní. To bude záležet na tom, zda Hyundai dal do auta motor s původními 164 či 175 koňmi. Finální číslo tak zatím neznáme.

Dalším vylepšením pak pro Tucson přišlo v pneumatikách. Dostal totiž gumy Continental ExtremeContact Sport. 

Hyundai začne vyrábět ostré verze Tucson N a Kona N

Hyundai začne vyrábět ostré verze Tucson N a Kona N

Ve stánku Hyundai na letošní show SEMA pak bude k vidění, kromě tohoto kousku, také modifikovaný sedan Elentra Sport, SUV Santa Fe Sport či koncept HyperEconiq Ioniq.

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 25 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků