Hyundai Tucson dostal pořádně ostrý vzhled i porci výkonu navíc

Hyundai je poměrně konzervativní výrobce, teď ale maličko uhnul ze své strategie a pro SEMA show vytvořil ve spolupráci s úpravcem vozů Vaccar ostrou verzi Tucsonu.
Hyundai Tucson dostal pořádně ostrý vzhled i porci výkonu navíc

Od jihokorejské automobilky Hyundai zatím nejsme příliš zvyklí na ostré modely, ba dokonce tuningové úpravy. Teď se však pomalu obraz tohoto poměrně konzervativního výrobce mění. Ať už se jedná o otevření divize N, nebo o nový upravený Tucson Sport, který bude vystaven na tuningové show SEMA.

Vizuálně je vůz již na první pohled hodně odlišný. Dostal obrovská 20tipalcová kola, dvoutónovou barvu, bočnice a zadní difuzor od značky Vaccar a celkově ostrější bodykit. V interiéru pak má být kožené čalounění z lesklé šedé barvy s modrým prošíváním, nové budíky a 9tipalcový displej. Další vychytávkou je subwoofer, vylepšený audiosystém či obrazovky v opěrkách hlavy.

Hyundai uvádí na trh další nový model: SUV Kona ale vůbec není levné

Hyundai uvádí na trh další nový model: SUV Kona ale vůbec není levné

Nás však nejvíce zajímá samozřejmě to, co má nový Tucson pod kapotou. Hyundai a Vaccar prohlašují, že se dočkáme nového turba, potrubí AEM, mezichladiče Mishimoto, nového výfukového systému a dalších vylepšení. Hlavní otázkou však zůstává, kolik to dá v konečném výsledku koní. To bude záležet na tom, zda Hyundai dal do auta motor s původními 164 či 175 koňmi. Finální číslo tak zatím neznáme.

Dalším vylepšením pak pro Tucson přišlo v pneumatikách. Dostal totiž gumy Continental ExtremeContact Sport. 

Hyundai začne vyrábět ostré verze Tucson N a Kona N

Hyundai začne vyrábět ostré verze Tucson N a Kona N

Ve stánku Hyundai na letošní show SEMA pak bude k vidění, kromě tohoto kousku, také modifikovaný sedan Elentra Sport, SUV Santa Fe Sport či koncept HyperEconiq Ioniq.

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

dnes | Miro Mihálik | 21 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků