Hyundai Tucson dostal motor 1.7 CRDi a převodovku DCT

Hyundai Tucson dostal motor 1.7 CRDi a převodovku DCT

Hyundai se v Ženevě pochlubil hlavně novým modelem Ioniq ve třech různých provedeních, ale to nebylo vše, s čím se tato automobilka vytasila. Tak trochu zapadla i menší novinka týkající se nové generace modelu Tucson, který dostal do své nabídky novou motorizaci - diesel 1.7 CRDi kombinovaný se sedmistupňovým automatem.

Ženeva 2016 zivě: Hyundai Ioniq Electric opravdu zvládne 250 km

Ženeva 2016 zivě: Hyundai Ioniq Electric opravdu zvládne 250 km

Naftová sedmnáctistovka nabídne parametry 104 kW (141 k) a 340 Nm, převodovka je dvouspojková sedmistupňová a poháněna je pouze přední náprava. Maximálně se tato verze rozjede na 185 km/h, akceleraci 0-100 km/h zvládne za 11,5 s a v kombinovaném cyklu si řekne o 4,9 l/100 km.

Srovnání Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 4x4 vs. Nissan Qashqai DIG-T 160

Srovnání Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 4x4 vs. Nissan Qashqai DIG-T 160

Hyundai Tucson 1.7 CRDi s dvouspojkovou automatickou převodovkou už najdeme také v českém ceníku. Dostupný je ve výbavě Trikolor nebo v nejvyšší výbavě Style. Pokud máte zájem, připravte si minimálně 699 990 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

dnes | Vladimír Kadera | 15 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků