Hyundai Tucson dostal motor 1.7 CRDi a převodovku DCT

Hyundai Tucson dostal motor 1.7 CRDi a převodovku DCT

Hyundai se v Ženevě pochlubil hlavně novým modelem Ioniq ve třech různých provedeních, ale to nebylo vše, s čím se tato automobilka vytasila. Tak trochu zapadla i menší novinka týkající se nové generace modelu Tucson, který dostal do své nabídky novou motorizaci - diesel 1.7 CRDi kombinovaný se sedmistupňovým automatem.

Ženeva 2016 zivě: Hyundai Ioniq Electric opravdu zvládne 250 km

Ženeva 2016 zivě: Hyundai Ioniq Electric opravdu zvládne 250 km

Naftová sedmnáctistovka nabídne parametry 104 kW (141 k) a 340 Nm, převodovka je dvouspojková sedmistupňová a poháněna je pouze přední náprava. Maximálně se tato verze rozjede na 185 km/h, akceleraci 0-100 km/h zvládne za 11,5 s a v kombinovaném cyklu si řekne o 4,9 l/100 km.

Srovnání Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 4x4 vs. Nissan Qashqai DIG-T 160

Srovnání Hyundai Tucson 1.6 T-GDI 4x4 vs. Nissan Qashqai DIG-T 160

Hyundai Tucson 1.7 CRDi s dvouspojkovou automatickou převodovkou už najdeme také v českém ceníku. Dostupný je ve výbavě Trikolor nebo v nejvyšší výbavě Style. Pokud máte zájem, připravte si minimálně 699 990 Kč. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků