Oni ví proč na to dávaj akce.Kolega má "zimní" akční verzi IceBreaker 1,6 benzín a automat. Najezdil s tím cca 20tis km převážně po Praze a neustále nadává na spotřebu. že ho to auto sežere :-D
Za to si může sám že zvolil takovou velkou krávu na popojížďky převážně po tom blbákově. Co čekal? Jak se řiká "Když chceš opici...
Mám s 1,6 CRDI 100 kw manuál najeto 9000, za tu průměrná spotřeba 6,6, postupně klesá. Pod 6 se dostanu zatím málokdy. Ale poměr výkon cena mi naprosto vyhovuje.
Mám 1.6/100kw DCT, spotřeba 5,9 po prvních 5500 km. Zatím naprostá spokojenost.
Mam doma benzin 180 koni, kombinovana spotreba 9l/100...to auto vas sezere, mesto 10l kdyz ho tlacite...jinak tak 12-15l...zapomte na sportovni jizdu...takze za me palec dolu...
Kdyz s tim jedu jednou za uherskej rok, mam prumernou spotrebu na 60-80km trase mesta + okresky taky 9-10l. Tata kterej s nim jezdi denne ma spotrebu okolo 7,5-8l a to jezdi sviznejc a agresivnejc nez ja. Neni to zrovna uspornej motor, ale jestli to taky nebude ridicem a stylem jizdy, protoze mate az extremne vysokou spotrebu.
Lžeš
To souhlasi s narky kolegy - 1.6T-GDI N-line s 7°DCT a 4x4. Jezdi s tim v ramci limitu v kombinaci za 11-12 :-/ , to zamrzi, kdyz konkurenti to umi v kombinaci i o vice nez 3 litry mene.
Kupa lidi, rekl bych vetsina s tim neumi jezdit... klasika manual a 2WD v pohode do osmi litru kombinace, na dalky mezi 6-7. S predvidanim i pod sest. Rekord mam na 40km v rovine za 5.Automat a 4WD uz je horsi, kombinace kolem 10. Mel jsem jen par dni...Kazdopadne je pravda, ze konkurence umi jit mnohem niz za stejny vykon, treba Mazda CX5- 2,5. Nebo Kadjar s trosku slabsim motorem...
mam Tucson 1,6GDI manual najeto 8tis spotřeba 8,2l ve výbave r.10.2019 za 480tis+zdarma zimaky zatim velka spokojenost, jinak vždy jsem měl novou škodu2x a co nám ukazuje ted ceny o +100-150 řikám z vlastní zkušenosti nestojí to za to)
Auto dobrý,ale ten 1,6GDI je v tom zoufale líný a podřazovat můžeš jak chceš. On nebyl žádný trhač ani v i30, netož v Tucsonu. Škoda :-(
nevím jak jezdíš ty)) ale 50/90/130 ok jestli jsi vítěz silnic tak ti rozumím))
50/90/130 jela i sto pětka, ale.... o tom dostat na to na tu rychlost.
tys měl 105?
ještě bych doplnil výbavu, která u konkurence stojí hodně peněz a to vyhřívání volantu a třístupnové vyhřívání sedadel. V testu to neměli srovnávat se škodovkou, přečte si to škodovkář a bude protivný, hlavně na ty, kdo mu nakecal, že škoda nemá konkurenci a né nadarmo se říká nejdražší není nejlepší. Jo abych nezapomněl na ty benefity a záruku, ale cyhtří vědí, že od října hyundai slevnoval něco až o 30%.
Na co? Pokud máš v autě přídavné topení, tak to nepotřebuješ. Chlapům navíc vyhřívání sedaček vůbec neprospívá ;-) :-D :-P
S tím přídavným topením ovládaným na dálku je to nejlepší řešení. Na dálku se to zapne a přijde se k vyhřátému autu s odmraženými čistými skly, v pohodě se nastaruje jede se. To debil petr.r nikdy nepochopí. Ostaním nechápajícím debílkům škrábání zamrzlých oken asi vyhovuje a stejně i vyhřívání prdelky a jiné lepší řešení je ani nenadpadne.:-D
kde to četl? Vibrace od diesla jsou horší, podívej se na populace kde muži sedí na rozpáleným písku a eskymák co jezdí na saních. A ještě hyundai má uplně jiný vyhřívání jak kocern.
Sesle v kůži ti bufík neohřeje
...jo, chytří čekají na rady debila petra r. co je nejlepší:-D Jako by chytří nevěděli, že slevňovaly i jiné značky, nejenom Hyundai.:-D
Pružný motor? Ta 1,6 je pro tohle auto malá. Ideální tam je 2.0 CRDI. Jedna šestka jako základ dobrý, ale tím to taky začíná i končí.
Tucsona po FL v 1.6 t-gdi mame a je to dost svizny. Za autem nic netahame a i ve 3 lidech s nakupem v kufru to jede velice slusne.
TGDi není CRDi ;-)
Jo tys porovnaval 1.6 CRDI a 2.0 CRDI. Tak to se omlouvam, to pak asi jo, tu jsem ani nezkousel.
Protože v článku testují 1,6 CRDi a v plusech je pružný motor. Ono tak nějak jede, jaok základ dobrý, ale rozhodně bych to nedal do plusů.
To asi ne no, ale kdo vi, nejel jsem s tim.
Oba motory po 100 tisících odejdou, takže je to jedno. Navíc ten kdo jezdí v tomhle autě stejně rozdíl v obsahu nepozná.
Zkusenosti? Vlastni? Nebi okoukany ze servisu co Vam proslo pod rukou? U me ma ten motor nalitano 150 000km za 4 roky a dobry.
Tak holt máš trochu štěstí. To že tyhle motory ředí nadměrně olej palivem je všeobecně známá věc, takže totalschade přijde, tomu se nevyhneš. Tyhle auta jsou dobré pro obchoďáky na operák, než to klekne, tak se to stihne vrátit leasingovce.
To není štěstí, ale úplně běžné. Mám sedmým rokem i30 II gen. 1.4l CVVT atmo 100k HB koupenu jako novou a už s ní mám 415 tkm na kontě. Kromě spotřebních dílů, nic coby odešlo. Olej bere 0,2l na 10 tkm. A to si jí hodlám ještě nějaký čas nechat, protože je to naprosto bezproblémové auto.
Ty staré atmosféry okopírované u Mitsu jsou ještě v pohodě, ten problém s ředěním oleje je až u přímovstřiků s fitry pevných částic.
U nas v rodine je to stejny. Ja teda letos koupil zase Skodu, ale byla velice pekna akce na predvadecku, skoda ze neprisel driv novej Tucson, mohlo to byt jinak. Ale rodice i30 kombik 2012 prvni generace 1.6 benzin, driv hlavni rodinny auto, dneska uz jako pracovni auto, minulej rok koupili Tucsona taky 1.6, ale uz s turbem a obe auta delaji jen dobrotu, zadna zavada. Vlastne pro hnidopichy jedna, u i30 na pravidelnym servisu zjistili, ze rezne chladic, tak na zaruku vymenili za jinej, co uz nerezne, to je cely. Sice jezdim Skodovky, ale nebudu ze sebe delat debila, abych hanil Hyundai, kdyz jsou to velice slusny auta za rozumny penize.
Motor je jedno. Jsem si totiž myslel, že to je krmítko pro lesní zvěř a von je to Bžundaj:-D
Aha, takze ak obidva motory po 100.000 km odidu, tak sa urcite oplati Hyundaiu davat zaruku 5 rokov bez obmedzenia km... Zaujimave uvahy mas.
ta 1.6 je plně dostačující, jestli pro tebe ne, tak si kup ten dvoulitr za 650 nebo rovnou N line za 750.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.