Minitest Hyundai Tucson Adventure 1.6 CRDi 7DCT: Plná penze na rozloučenou

kari  |  01. 10. 2020 15:15

Pružný motor? Ta 1,6 je pro tohle auto malá. Ideální tam je 2.0 CRDI. Jedna šestka jako základ dobrý, ale tím to taky začíná i končí.

Odpovědět  |   | 

ta 1.6 je plně dostačující, jestli pro tebe ne, tak si kup ten dvoulitr za 650 nebo rovnou N line za 750.

Odpovědět  |   | 
Warumnicht  |  01. 10. 2020 19:58

Oba motory po 100 tisících odejdou, takže je to jedno. Navíc ten kdo jezdí v tomhle autě stejně rozdíl v obsahu nepozná.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  01. 10. 2020 20:40

Aha, takze ak obidva motory po 100.000 km odidu, tak sa urcite oplati Hyundaiu davat zaruku 5 rokov bez obmedzenia km... Zaujimave uvahy mas.

Odpovědět  |   | 
František  |  01. 10. 2020 20:54

Zkusenosti? Vlastni? Nebi okoukany ze servisu co Vam proslo pod rukou? U me ma ten motor nalitano 150 000km za 4 roky a dobry.

Odpovědět  |   | 
Warumnicht  |  02. 10. 2020 13:54

Tak holt máš trochu štěstí. To že tyhle motory ředí nadměrně olej palivem je všeobecně známá věc, takže totalschade přijde, tomu se nevyhneš. Tyhle auta jsou dobré pro obchoďáky na operák, než to klekne, tak se to stihne vrátit leasingovce.

Odpovědět  |   | 
10w60  |  03. 10. 2020 00:12

Motor je jedno. Jsem si totiž myslel, že to je krmítko pro lesní zvěř a von je to Bžundaj

Odpovědět  |   | 
Horác  |  04. 10. 2020 13:05

To není štěstí, ale úplně běžné. Mám sedmým rokem i30 II gen. 1.4l CVVT atmo 100k HB koupenu jako novou a už s ní mám 415 tkm na kontě. Kromě spotřebních dílů, nic coby odešlo. Olej bere 0,2l na 10 tkm. A to si jí hodlám ještě nějaký čas nechat, protože je to naprosto bezproblémové auto.

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  04. 10. 2020 21:25

U nas v rodine je to stejny. Ja teda letos koupil zase Skodu, ale byla velice pekna akce na predvadecku, skoda ze neprisel driv novej Tucson, mohlo to byt jinak. Ale rodice i30 kombik 2012 prvni generace 1.6 benzin, driv hlavni rodinny auto, dneska uz jako pracovni auto, minulej rok koupili Tucsona taky 1.6, ale uz s turbem a obe auta delaji jen dobrotu, zadna zavada. Vlastne pro hnidopichy jedna, u i30 na pravidelnym servisu zjistili, ze rezne chladic, tak na zaruku vymenili za jinej, co uz nerezne, to je cely. Sice jezdim Skodovky, ale nebudu ze sebe delat debila, abych hanil Hyundai, kdyz jsou to velice slusny auta za rozumny penize.

Odpovědět  |   | 
Warumnicht  |  05. 10. 2020 08:55

Ty staré atmosféry okopírované u Mitsu jsou ještě v pohodě, ten problém s ředěním oleje je až u přímovstřiků s fitry pevných částic.

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  02. 10. 2020 11:36

Tucsona po FL v 1.6 t-gdi mame a je to dost svizny. Za autem nic netahame a i ve 3 lidech s nakupem v kufru to jede velice slusne.

Odpovědět  |   | 
kari  |  02. 10. 2020 11:42

TGDi není CRDi

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  02. 10. 2020 12:20

Jo tys porovnaval 1.6 CRDI a 2.0 CRDI. Tak to se omlouvam, to pak asi jo, tu jsem ani nezkousel.

Odpovědět  |   | 
kari  |  02. 10. 2020 12:51

Protože v článku testují 1,6 CRDi a v plusech je pružný motor. Ono tak nějak jede, jaok základ dobrý, ale rozhodně bych to nedal do plusů.

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  02. 10. 2020 13:31

To asi ne no, ale kdo vi, nejel jsem s tim.

Odpovědět  |   | 

ještě bych doplnil výbavu, která u konkurence stojí hodně peněz a to vyhřívání volantu a třístupnové vyhřívání sedadel. V testu to neměli srovnávat se škodovkou, přečte si to škodovkář a bude protivný, hlavně na ty, kdo mu nakecal, že škoda nemá konkurenci a né nadarmo se říká nejdražší není nejlepší. Jo abych nezapomněl na ty benefity a záruku, ale cyhtří vědí, že od října hyundai slevnoval něco až o 30%.

Odpovědět  |   | 
.  |  01. 10. 2020 21:52

...jo, chytří čekají na rady debila petra r. co je nejlepší Jako by chytří nevěděli, že slevňovaly i jiné značky, nejenom Hyundai.

Odpovědět  |   | 
Kevil  |  01. 10. 2020 23:31

Na co? Pokud máš v autě přídavné topení, tak to nepotřebuješ. Chlapům navíc vyhřívání sedaček vůbec neprospívá

Odpovědět  |   | 
Warumnicht  |  02. 10. 2020 19:17

Sesle v kůži ti bufík neohřeje

Odpovědět  |   | 

kde to četl? Vibrace od diesla jsou horší, podívej se na populace kde muži sedí na rozpáleným písku a eskymák co jezdí na saních. A ještě hyundai má uplně jiný vyhřívání jak kocern.

Odpovědět  |   | 
.  |  04. 10. 2020 17:33

S tím přídavným topením ovládaným na dálku je to nejlepší řešení. Na dálku se to zapne a přijde se k vyhřátému autu s odmraženými čistými skly, v pohodě se nastaruje jede se. To debil petr.r nikdy nepochopí. Ostaním nechápajícím debílkům škrábání zamrzlých oken asi vyhovuje a stejně i vyhřívání prdelky a jiné lepší řešení je ani nenadpadne.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  01. 10. 2020 20:29

Mam doma benzin 180 koni, kombinovana spotreba 9l/100...to auto vas sezere, mesto 10l kdyz ho tlacite...jinak tak 12-15l...zapomte na sportovni jizdu...takze za me palec dolu...

Odpovědět  |   | 
Lacomme  |  01. 10. 2020 20:36

To souhlasi s narky kolegy - 1.6T-GDI N-line s 7°DCT a 4x4. Jezdi s tim v ramci limitu v kombinaci za 11-12 , to zamrzi, kdyz konkurenti to umi v kombinaci i o vice nez 3 litry mene.

Odpovědět  |   | 
hlobilp@seznam.cz  |  01. 10. 2020 21:55

Kupa lidi, rekl bych vetsina s tim neumi jezdit... klasika manual a 2WD v pohode do osmi litru kombinace, na dalky mezi 6-7. S predvidanim i pod sest. Rekord mam na 40km v rovine za 5.
Automat a 4WD uz je horsi, kombinace kolem 10. Mel jsem jen par dni...
Kazdopadne je pravda, ze konkurence umi jit mnohem niz za stejny vykon, treba Mazda CX5- 2,5. Nebo Kadjar s trosku slabsim motorem...

Odpovědět  |   | 
petr  |  02. 10. 2020 00:01

mam Tucson 1,6GDI manual najeto 8tis spotřeba 8,2l ve výbave r.10.2019 za 480tis+zdarma zimaky zatim velka spokojenost, jinak vždy jsem měl novou škodu2x a co nám ukazuje ted ceny o +100-150 řikám z vlastní zkušenosti nestojí to za to)

Odpovědět  |   | 
kari  |  02. 10. 2020 08:51

Auto dobrý,ale ten 1,6GDI je v tom zoufale líný a podřazovat můžeš jak chceš. On nebyl žádný trhač ani v i30, netož v Tucsonu. Škoda

Odpovědět  |   | 
petr  |  02. 10. 2020 14:03

nevím jak jezdíš ty)) ale 50/90/130 ok jestli jsi vítěz silnic tak ti rozumím))

Odpovědět  |   | 
kari  |  02. 10. 2020 18:28

50/90/130 jela i sto pětka, ale.... o tom dostat na to na tu rychlost.

Odpovědět  |   | 

tys měl 105?

Odpovědět  |   | 
Jenda  |  02. 10. 2020 04:27

Lžeš

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  02. 10. 2020 11:51

Kdyz s tim jedu jednou za uherskej rok, mam prumernou spotrebu na 60-80km trase mesta + okresky taky 9-10l. Tata kterej s nim jezdi denne ma spotrebu okolo 7,5-8l a to jezdi sviznejc a agresivnejc nez ja. Neni to zrovna uspornej motor, ale jestli to taky nebude ridicem a stylem jizdy, protoze mate az extremne vysokou spotrebu.

Odpovědět  |   | 
Kaby  |  02. 10. 2020 09:57

Mám s 1,6 CRDI 100 kw manuál najeto 9000, za tu průměrná spotřeba 6,6, postupně klesá. Pod 6 se dostanu zatím málokdy. Ale poměr výkon cena mi naprosto vyhovuje.

Odpovědět  |   | 
Haberas  |  02. 10. 2020 20:19

Mám 1.6/100kw DCT, spotřeba 5,9 po prvních 5500 km. Zatím naprostá spokojenost.

Odpovědět  |   | 
AnJa  |  06. 10. 2020 21:08

Oni ví proč na to dávaj akce.
Kolega má "zimní" akční verzi IceBreaker 1,6 benzín a automat. Najezdil s tím cca 20tis km převážně po Praze a neustále nadává na spotřebu. že ho to auto sežere

Odpovědět  |   | 
JaneK  |  07. 10. 2020 23:00

Za to si může sám že zvolil takovou velkou krávu na popojížďky převážně po tom blbákově. Co čekal? Jak se řiká "Když chceš opici...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Cupry Leon ST PHEV: Sportovní hlavně naoko, přesto důležitá

Cupra Leon ST eHybrid

Ačkoliv to tak při pohledu na registrační značku nemusí vypadat, novou Cupru Leon jsme poprvé testovali na českých silnicích. Jako první na trh vstoupí externě dobíjený hybrid, který však předpokládané sportovní zážitky dost naředil.

25.  10.  2020 | Jan Mička | 25 příspěvků
Minitest Toyota GR Supra Dynamic 2.0: Dobře maskovaná vzpomínka na Celicu?

Toyota GR Supra Dynamic 2.0

Menší výkon, nižší cena. Zaujme Toyota Supra i ve střízlivém provedení se čtyřválcem pod kapotou?

21.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 7 příspěvků
Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 92 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 84 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šéf značky chvíli poté tragicky zahynul

Podívejte se na linku Škody v roce 1996. Šé…

Výňatek ze starého dokumentu nahlédne do výroby Felicie. Na posledních záběrech připomene i nedlouho poté zesnulého Ludvíka Kalmu.

21.  10.  2020 | | 20 N/A
Fuglevič Daniel
ŠkodaRetro
Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dostal pod 400 tisíc, lákavější jsou i Kuga a Puma

Slevová smršť u Fordu: Focus kombi se dosta…

Slevy se vedle celých vozů týkají i na vybrané prvky výbavy. Nejlákavější je určitě Smart Edition u modelu Puma.

4.  10.  2020 | | 33 N/A
Kadera Vladimír
Akční nabídkaFord
Nový Hyundai Tucson v prvním českém videu. Proháněli ho přímo v Nošovicích

Nový Hyundai Tucson v prvním českém videu. …

Nová generace Hyundaie Tucson se poprvé ukázala v polovině září. Výroba v Nošovicích oficiálně začne co nevidět, už nyní se ale můžete podívat na jeden z prototypů v prvním českém videu.

12.  10.  2020 | | 40 N/A
Mička Jan
NošoviceHyundai TucsonVideo