Minitest Hyundai Tucson Adventure 1.6 CRDi 7DCT: Plná penze na rozloučenou

35 komentářů

AnJa
6. října • 21:08

Oni ví proč na to dávaj akce.
Kolega má "zimní" akční verzi IceBreaker 1,6 benzín a automat. Najezdil s tím cca 20tis km převážně po Praze a neustále nadává na spotřebu. že ho to auto sežere :-D

JaneK
7. října • 23:00

Za to si může sám že zvolil takovou velkou krávu na popojížďky převážně po tom blbákově. Co čekal? Jak se řiká "Když chceš opici...

Kaby
2. října • 9:57

Mám s 1,6 CRDI 100 kw manuál najeto 9000, za tu průměrná spotřeba 6,6, postupně klesá. Pod 6 se dostanu zatím málokdy. Ale poměr výkon cena mi naprosto vyhovuje.

Haberas
2. října • 20:19

Mám 1.6/100kw DCT, spotřeba 5,9 po prvních 5500 km. Zatím naprostá spokojenost.

Petr
1. října • 20:29

Mam doma benzin 180 koni, kombinovana spotreba 9l/100...to auto vas sezere, mesto 10l kdyz ho tlacite...jinak tak 12-15l...zapomte na sportovni jizdu...takze za me palec dolu...

JaneK
2. října • 11:51

Kdyz s tim jedu jednou za uherskej rok, mam prumernou spotrebu na 60-80km trase mesta + okresky taky 9-10l. Tata kterej s nim jezdi denne ma spotrebu okolo 7,5-8l a to jezdi sviznejc a agresivnejc nez ja. Neni to zrovna uspornej motor, ale jestli to taky nebude ridicem a stylem jizdy, protoze mate az extremne vysokou spotrebu.

Jenda
2. října • 4:27

Lžeš

Lacomme
1. října • 20:36

To souhlasi s narky kolegy - 1.6T-GDI N-line s 7°DCT a 4x4. Jezdi s tim v ramci limitu v kombinaci za 11-12 :-/ , to zamrzi, kdyz konkurenti to umi v kombinaci i o vice nez 3 litry mene.

hlobilp@seznam.cz
1. října • 21:55

Kupa lidi, rekl bych vetsina s tim neumi jezdit... klasika manual a 2WD v pohode do osmi litru kombinace, na dalky mezi 6-7. S predvidanim i pod sest. Rekord mam na 40km v rovine za 5.
Automat a 4WD uz je horsi, kombinace kolem 10. Mel jsem jen par dni...
Kazdopadne je pravda, ze konkurence umi jit mnohem niz za stejny vykon, treba Mazda CX5- 2,5. Nebo Kadjar s trosku slabsim motorem...

petr
2. října • 0:01

mam Tucson 1,6GDI manual najeto 8tis spotřeba 8,2l ve výbave r.10.2019 za 480tis+zdarma zimaky zatim velka spokojenost, jinak vždy jsem měl novou škodu2x a co nám ukazuje ted ceny o +100-150 řikám z vlastní zkušenosti nestojí to za to)

kari
2. října • 8:51

Auto dobrý,ale ten 1,6GDI je v tom zoufale líný a podřazovat můžeš jak chceš. On nebyl žádný trhač ani v i30, netož v Tucsonu. Škoda :-(

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr
2. října • 14:03

nevím jak jezdíš ty)) ale 50/90/130 ok jestli jsi vítěz silnic tak ti rozumím))

kari
2. října • 18:28

50/90/130 jela i sto pětka, ale.... o tom dostat na to na tu rychlost.

petr r. (petrumr)
2. října • 19:27

tys měl 105?

petr r. (petrumr)
1. října • 16:05

ještě bych doplnil výbavu, která u konkurence stojí hodně peněz a to vyhřívání volantu a třístupnové vyhřívání sedadel. V testu to neměli srovnávat se škodovkou, přečte si to škodovkář a bude protivný, hlavně na ty, kdo mu nakecal, že škoda nemá konkurenci a né nadarmo se říká nejdražší není nejlepší. Jo abych nezapomněl na ty benefity a záruku, ale cyhtří vědí, že od října hyundai slevnoval něco až o 30%.

Kevil
1. října • 23:31

Na co? Pokud máš v autě přídavné topení, tak to nepotřebuješ. Chlapům navíc vyhřívání sedaček vůbec neprospívá ;-) :-D :-P

.
4. října • 17:33

S tím přídavným topením ovládaným na dálku je to nejlepší řešení. Na dálku se to zapne a přijde se k vyhřátému autu s odmraženými čistými skly, v pohodě se nastaruje jede se. To debil petr.r nikdy nepochopí. Ostaním nechápajícím debílkům škrábání zamrzlých oken asi vyhovuje a stejně i vyhřívání prdelky a jiné lepší řešení je ani nenadpadne.:-D

petr r. (petrumr)
2. října • 19:22

kde to četl? Vibrace od diesla jsou horší, podívej se na populace kde muži sedí na rozpáleným písku a eskymák co jezdí na saních. A ještě hyundai má uplně jiný vyhřívání jak kocern.

Warumnicht
2. října • 19:17

Sesle v kůži ti bufík neohřeje

.
1. října • 21:52

...jo, chytří čekají na rady debila petra r. co je nejlepší:-D Jako by chytří nevěděli, že slevňovaly i jiné značky, nejenom Hyundai.:-D

kari
1. října • 15:15

Pružný motor? Ta 1,6 je pro tohle auto malá. Ideální tam je 2.0 CRDI. Jedna šestka jako základ dobrý, ale tím to taky začíná i končí.

JaneK
2. října • 11:36

Tucsona po FL v 1.6 t-gdi mame a je to dost svizny. Za autem nic netahame a i ve 3 lidech s nakupem v kufru to jede velice slusne.

kari
2. října • 11:42

TGDi není CRDi ;-)

JaneK
2. října • 12:20

Jo tys porovnaval 1.6 CRDI a 2.0 CRDI. Tak to se omlouvam, to pak asi jo, tu jsem ani nezkousel.

kari
2. října • 12:51

Protože v článku testují 1,6 CRDi a v plusech je pružný motor. Ono tak nějak jede, jaok základ dobrý, ale rozhodně bych to nedal do plusů.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JaneK
2. října • 13:31

To asi ne no, ale kdo vi, nejel jsem s tim.

Warumnicht
1. října • 19:58

Oba motory po 100 tisících odejdou, takže je to jedno. Navíc ten kdo jezdí v tomhle autě stejně rozdíl v obsahu nepozná.

František
1. října • 20:54

Zkusenosti? Vlastni? Nebi okoukany ze servisu co Vam proslo pod rukou? U me ma ten motor nalitano 150 000km za 4 roky a dobry.

Warumnicht
2. října • 13:54

Tak holt máš trochu štěstí. To že tyhle motory ředí nadměrně olej palivem je všeobecně známá věc, takže totalschade přijde, tomu se nevyhneš. Tyhle auta jsou dobré pro obchoďáky na operák, než to klekne, tak se to stihne vrátit leasingovce.

Horác
4. října • 13:05

To není štěstí, ale úplně běžné. Mám sedmým rokem i30 II gen. 1.4l CVVT atmo 100k HB koupenu jako novou a už s ní mám 415 tkm na kontě. Kromě spotřebních dílů, nic coby odešlo. Olej bere 0,2l na 10 tkm. A to si jí hodlám ještě nějaký čas nechat, protože je to naprosto bezproblémové auto.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Warumnicht
5. října • 8:55

Ty staré atmosféry okopírované u Mitsu jsou ještě v pohodě, ten problém s ředěním oleje je až u přímovstřiků s fitry pevných částic.

JaneK
4. října • 21:25

U nas v rodine je to stejny. Ja teda letos koupil zase Skodu, ale byla velice pekna akce na predvadecku, skoda ze neprisel driv novej Tucson, mohlo to byt jinak. Ale rodice i30 kombik 2012 prvni generace 1.6 benzin, driv hlavni rodinny auto, dneska uz jako pracovni auto, minulej rok koupili Tucsona taky 1.6, ale uz s turbem a obe auta delaji jen dobrotu, zadna zavada. Vlastne pro hnidopichy jedna, u i30 na pravidelnym servisu zjistili, ze rezne chladic, tak na zaruku vymenili za jinej, co uz nerezne, to je cely. Sice jezdim Skodovky, ale nebudu ze sebe delat debila, abych hanil Hyundai, kdyz jsou to velice slusny auta za rozumny penize.

10w60
3. října • 0:12

Motor je jedno. Jsem si totiž myslel, že to je krmítko pro lesní zvěř a von je to Bžundaj:-D

Milan
1. října • 20:40

Aha, takze ak obidva motory po 100.000 km odidu, tak sa urcite oplati Hyundaiu davat zaruku 5 rokov bez obmedzenia km... Zaujimave uvahy mas.

petr r. (petrumr)
1. října • 15:33

ta 1.6 je plně dostačující, jestli pro tebe ne, tak si kup ten dvoulitr za 650 nebo rovnou N line za 750.

Doporučujeme

Články odjinud