Hyundai už u nás prodává první český hybrid. Stojí 840.000 Kč

56 komentářů

Samot
9. července • 19:01

no budoucnost maji hybridy takze krok spravnym smerem udelal hyundai

Thomas
9. července • 7:07

840 tis Kč není zas tak moc, čekal jsem větší pálku za hybrid s vznětovým motorem, zas je vidět, jak korejci myslí i na nás, normální lidi

Patrik Ramsl
6. července • 16:07

Do toho půjdu! Konečně hybrid na českém trhu. Tumuhle auto není co vytknout. Dlouho jsem čekal na kvalitní SUV na českém trhu, kodiaq nijak nepřekvapil, ale tohle? Paráda.

Milan Syrový
5. července • 8:49

Paráda, už jsem se nemohl dočkat a ta cena je naprosto v pořádku, čekal jsem,že si za něj řeknou mnohem víc,ale je vidět, že nejsou jako u škodovky.

Kuk Vykuk
4. července • 22:21

A kolik ten "hybrid" ušetří paliva, 0,5 litru nebo ještě míň? B-]

Merineck
4. července • 13:31

no, tucson je hodne podvedenej model, klobouk dolu pred korejcema

světelná tyč
4. července • 10:57

To je ale ošklivé.

Jarda
4. července • 7:54

Čekal jsem větší prodejní cenu, kort když je to mild hybrid, ale koukám, že to chtějí udělat opět dostupnější a nejsou jak koncern, prostě vytřískat z toho prachy

Jirka V.
4. července • 10:52

Nechtějí z toho vytřískat prachy. Správně. Ona Korea je vůbec takovej charitativní projekt - korejci chodí do práce zadarmo a víš pro ty vole? Protože by je mrzelo, kdyby tě bolely nohy od šlapání na kole.

MV.
4. července • 9:48

V cem je výhoda toho mild hybridu pro ridice ?

manny
4. července • 7:18

až budu vědět jak to bude ten stát zvýhodňovat ty majitele elektrovozů, tak si klidně a rád elektro od hyundai koupím, nemám problém, dělají moc pěkný auta

Fanz
3. července • 23:06

Ten Hnůjdé je vážně tak otravná značka, že ani poblejt ji nejde jak je odporná. Tuscon to je co? Plastový interiér, s předpotopním infotainmentem, zastaralý design (prpoblém všech Korejců), špatné motory co žerou až to není hezké. No někdo hodně blbý si to koupí... Škodovka jako vždy ve všem lepší, to neokecá ani komando PR oddělení trpaslíka Kim-Čong-Vošického, i když se opravdu moc snaží a ono je to čím dál horší. :-)))

Tomket
4. července • 10:31

Tuscon to je co? Nic takového neexistuje. Když už, tak Tucson!
Než příště napíšeš zase nějakou podobnou hovadinu (celý příspěvek), doporučuji ti si něco o značce Hyundai zjistit, ať nejsi za úplného debila.

Marcos
4. července • 11:04

Zjišťovat si my Češi nic nepotřebujeme a hlavně ani nechceme. Stačí pustit televizi a ta hnůjdajovská rákosnická ubohost se na nás valí sama...

Tomket
4. července • 16:20

"Zjišťovat si my Češi nic nepotřebujeme a hlavně ani nechceme", protože chceme o značce Hyundai lhát a blít jeden nesmysl za druhým, protože si dovolil říct o naší ubohé modle Škůdce PRAVDU. A to se přece neodpouští. Takže tu budeme neustále o značce Hyundai nestoudně lhát a dělat ze sebe největší a nejubožejší trotly. Že ano?;-)

Kmenta
4. července • 21:37

Tomkete, ty bebile, nech se vyšetřit v šaškecu

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomket
4. července • 22:08

Bebile? Co to je? Nejdřív se nauč psát a číst, a teprve potom sem lez. Tedy spíš nelez, pokud nechceš být před veřejností za blba.

Creator
4. července • 6:54

Tak a teď tu o Jasněnce... prosím, prosím...

Joe Doe
3. července • 21:49

Turbodiesel a mild hybrid... na stupnici idiocie to prekonava este aj oturbeny dsg benzin plugin od VAG. A to je co povedat.Nicmenej, kto nema v hlave nasrate, tak pojde do hybridnej RAVky.

Marek71
4. července • 10:06

To bylo první, co mě napadlo, že pokud bych si chtěl auto z jakéhokoliv důvodu "prznit" hybridním pohonem, tak si určitě nevyberu korejský diesel, kde se ztratí jedna z výhod hybridu a to je ticho v kabině. A ještě k tomu tak malinká baterka... jaký to má vůbec přínos?

bzzz
3. července • 14:00

Za tolik je tusim benzinova (!!!) hybridni (!!!) Toyota RAV4 (2,5 l, 197 k) ...

Fri
3. července • 14:53

Rav 4 hybrid stojí 890 v nižší a 930 ve vyšší výbavě.
Neříkám že je to propastný rozdil, ale rozdíl to je. Navíc slevy Toyota x Hyundai
Pro někoho je argument diesel, protože spotřeba, ale počkejme si na testy, teoreticky na dálnici povede H, ve městě T. Osobně bych dal přednost dávce, ale stejně nejsem zákazník SUV...

bzzz
3. července • 15:03

Aktualne PRIME za akcnich 839 900,- (jen pro poradek)... spotreba :-) mildH :-) :-) diesel :-) :-) :-)

Fri
3. července • 15:56

Ty píšeš cenu za 2wd, já za 4wd protože hyundai je taky ctyrkolka.

Kim
3. července • 16:21

Hovnaj je: 1) Hnus 2) od kktu pro kkty 3) Debilovina :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
3. července • 18:43

A ty jsi ten největší kkt :-D

bzzz
3. července • 16:18

Tak určitě... https://pdf.sites.toyota.cz/cenik_rav4_prime.pdf... 2,5 Hybrid (197 k) aut. převodovka e‑CVT, pohon FWD benzin 789 900
2,5 Hybrid (197 k) aut. převodovka e‑CVT, pohon AWD benzin 839 900Zvyhodneni 122 000 v obou pripadech...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Fri
3. července • 16:53

Ok, beru zpet, vycházel jsem z akčních cen oficiálního ceníku.

MV.
3. července • 15:56

Nebudte z te 0.8kwh baterie tak divoci, je to opravdu jen zacatek. U rav4 elektrina vyrazne pomaha akcelerovat a mate 100kmh za 8.3s a je to seste nejprodávanější SUV na svete a priusy, lexusy s podobnym resenim eCVT jezdi po světě uz dlouho... Rad si pockam na recenzi co je teda vyhodou te 0.8kwh baterie :)

Gramatikus
3. července • 14:59

Můžeš napsat kvůli spotřebě, protože je vyšší spotřeba.
Výraz "protože spotřeba" je módní debilita. Machrovat počeštěním výrazu because of... v češtině nelze.

Thomas Fuk
3. července • 14:20

Vošický Jindřich, Vošický Creator a Vošický Jan Nerak budou ovšem zásadně proti.....

bzzz
3. července • 14:26

To je mi Fuk, kdo si co mysli a cemu da prednost ;-) Jen mi ta cena v primem srovnani se zavedenym/overenym konkurencnim modelem (navic opravdovym hybridem a v benzinu) nepripada jako adekvatni (jak nekdo zminuje vyse)...

Jan Nerak
3. července • 11:28

Jedním slovem paráda. Cena vzhledem k použitým technologiím a motorizaci není vůbec zlá. Určitě lepší než koupit nějaký nesmysl od škodovky! Děkuji Korejcům za uvedení takového krasavce na náš trh. Jen tak dál!

WP
4. července • 7:05

Maji korejci uzsi zadky? ;-)

MichalStehlik
3. července • 13:34

:-D :-D :-D hahaha trolle, stejně Hovnajistům klesají prodeje :-D :-D :-D

focus
3. července • 10:48

Korejsky Karoq!Zadam o doplneni tohoto vyrazu do titulku clanku!

harry
3. července • 10:20

bych si mozna i dal rict ale jeste nejakej rok pockam

Leixner
3. července • 10:49

To už i raději Dacia piknik :-D :-D :-D

hamakala
3. července • 10:11

ta prvni sportage byla vyborna nedam na ni dopustit a ted ten novej tucson to je krasavec do toho bych z fleku sel

PetrStary
3. července • 10:03

Hnus! Hjovnika nebrat, funguje to jen na papire 3-[

Creator
3. července • 11:33

Čirá závist viď ? To víš, u škodovky tohle nekoupíš, a ještě dlouho ne. A až s něčím podobným přijde, tak se na to nebude dát koukat jak to bude hnusný. Tucson je nádherný a perfektní auto, a s tímto pohonem se bude ještě víc a skvěle prodávat. Už teď jich jsou plné silnice, radost pohledět!

WP
4. července • 7:04

Tucson posledni generace byl prvni Hyundai, ktery se mi libil a dostal by sanci pri vyberu.
Otestovani vsak nemohlo pro nej dopadnout hur.
Otresne rizeni bez naznaku cehokoliv co se deje s koly, navic naprosto nekonzistentni. Tlumice nestihajici svou praci na serii kratsich nerovnosti, klepajici se kapota, stabilizace nastavena hystericky az nebezpecne.
Zadna slava na tolik chvalozpevu a pro me auto, za ktere bych nedoporucil dat vic nez 0,5mio.

Jan Taraba
3. července • 14:21

Hustej matroš....

Creator
3. července • 15:01

Pravda bolí, viď? Ale s tím nic nenaděláš... to víš, Hyundai škodovce ujíždí, s tím se smiř.

Denis
3. července • 17:53

Moc koukáš na reklamy :-D :-D :-D :-D Možná když si ušetříš více peněz tak jednou budeš mít na pořádné auto ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Creator
3. července • 19:37

Pořádné auto myslíš jako škodovku?:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
Na rozdíl od tebe na reklamy nekoukám, mám je blokované.
Možná když si ušetříš více peněz, tak jednou budeš mít na pořádné auto než na škodovku.

Denis
4. července • 18:02

:-O já o Škodovce nepíšu jediné slovo,vidíš jak se na tobě ty reklamy podepsaly?Za vším vidíš Škodovku.....

Creator
5. července • 11:27

Nauč se číst!
Psal jsem, že na reklamy nekoukám, mám je blokované. Takže se na mně, na rozdíl od tebe, nemohly podepsat.

Thomas Fuk
3. července • 14:17

Vóša v akci..

Creator
3. července • 14:57

Běž se léčit z té paranoi.

Jindřich
3. července • 10:09

Měl jsem tu možnost v autě jet a vyzkoušet Mild hybrid a věřte mi, že to fungovalo i v reálu. Čekal jsem větší pálku za tuto verzi s dvojím agregátem, ale očividně korejci myslí na normální lidi.

WP
4. července • 6:59

Za tohle bere prodejce premie? Jako skryta reklama je docela hanbate neskryta :-)

MV.
3. července • 11:02

Co fungovalo muzete to rozvest?
Kw vykon vozu to nemění ani udaj zrychlení 0-100 to nemění. Je to zasadne vylepseny system start stop vuz dela mensi emise pri rozjezdu to je cele ne? Bez motoru samozřejmě na křižovatce udrzi i klimatizaci a dalsi systemy v chodu.

Kuk Vykuk
4. července • 22:15

Daly se odevřít dveře, sednout si dovnitř, otočit volantem a zease vylízt B-]

šofér 007
3. července • 10:07

Hjondaji je v kondici jak v z.k.o.uře.ná pr.d.el 3-[ Plnými silami pracujeme (znova a znova) na nápravě objevených pochybení. :-D

Kenny
3. července • 10:20

já to nechci :-/

Doporučujeme

Články odjinud