Hyundai to myslí vážně se sportovními auty. Přetáhlo klíčového inženýra BMW

37 komentářů

R
25. prosince • 20:18

jelikož nemám k této zprávě relevantní informace, tak buď:
-pán vyhořel, pro BMW neměl již co nového přinést a proto ho vzali jinde... nebo
-pána štvalo, jak jde současný směr BMW tam, kam jde a říkal si, že vymyslet auto tzv. poctivě po staru má smysl a nový zaměstnavatel mu dá v tomto příležitost... B-]

Mirek
29. prosince • 11:20

Relevantní informace má vždy jen jednu možnost. To, co uvádíš ty, je čirá spekulace.

Andreas
25. prosince • 16:42

Chápu, je to podobné jako, když od Maxima utečete k Mekáči, kde s také najíte, ale pořád to bude jen Mekáč.

Quebe
24. prosince • 22:46

To auto může být dobré jak chce, ale má zásadní vadu na kráse v tom, že pochází od výrobců budíků a ledniček. To znamená žádnou motoristickou historii a pachuť firmy, která hraje pouze na chladný ziskový kalkul a ne nějaké tradice - budeme prodávat vše, na čem jde vydělat - auta, hodinky, mobily...A to je u sporťáku dle mého docela problém - zde zákazník hledá produkt firmy, která se věnuje exkluzivně autům a chce mít pocit, že v tom produktu je jakési to srdíčko. Emocionálně to prostě působí úplně jinak.

Olda
25. prosince • 9:50

Kdo chce emoce koupí Ferrari,kdo chce sporťák koupí sporťák. Podle tvé logiky bych si nemohl koupit Mitsubishi Eclipse protože jsem dřív od nich měl TV a video.

Quebe
25. prosince • 10:04

Až na to, že na Ferrari každý nemá a recept zůstává stejný. Ona koupě sporťáku je neracionální sama o sobě. To auto je zkrátka zbytečnost z praktického pohledu na věc. A z toho vyplývá, že se člověk řídí primárně svými emocemi při jeho nákupu. A tím pádem hledá to, co jsem výše popsal.Když si koupíte např. Porsche nebo BMW, kupujete si tím i historii celé té automobilky a tak nějak se cítíte najednou být její součástí. Když si koupíte vámi zmiňované Mitsubishi, můžete stavět minimálně na legendárních soutěžních Lancerech - zde si již ta automobilová divize dokázala nějakou reputaci vybojovat (a poslední dobou se ji zase snaží ničit). Ale když si koupíte Hyundai? V tomhle směru tam nenacházím nic, výrobek bez duše.Jednou na to možná změním názor, pokud si Hyundai nějakou tu reputaci vydobyde, ale dnes to ještě rozhodně není a je to v mých očích prodejná děva ve světě firem.

Ev Lo
25. prosince • 12:47

Ja proste nechtel provarit na koupi auta pul milionu. To asi malo komu pri koupi auta, i sportovniho nevadi, spis bych rekl, ze v tom segmentu mx-5, gt86 to resi kazdy.

Olda
25. prosince • 11:27

Návrat do WRC je určitě ten první a důležitý krok,právě zmiňované Mitsubishi Lancer nebo i Subaru Impreza ukazují,že i značky bez historie si ve sportovním světě vydobyly patřičný respekt. A i20 si vede docela dobře.

rt
24. prosince • 11:12

kdo uvažuje nad nákupem asijských produktů, nedělá dobře, a ve své podstatě sám sobě podřezává větev...

Olda
24. prosince • 13:41

A kdybych chtěl koupit třeba neasijský mobil,jaký bys mi doporučil?

runner42
23. prosince • 11:26

Pokud by to mysleli vážně se sportovními auty, přetáhli by inženýra z automobilky, která sportovní auta dělá. Ne z BMW.

Josef
23. prosince • 16:16

Jenže Hyundai si nebrousí zuby na Ferrari, ale na Škodu (VW...). Pokud se inženýrovi podaří stejně dobrý výsledek jaký měl v BMW, potom to budou mít u VW těžké. Budou potom muset v koncernu "přidat", což nakonec bude hlavně vítězství pro zákazníky. :-) Jsem zvědav, jestli k sobě přetáhnou také Kabaňu ze Škodovky... Na konkurenta je nejlépe jít s jeho zbraní... :-)

Fantomas
23. prosince • 14:55

Sportovní se dnes jen tak říká. Jediné o co jim jde, je prodávat víc. Je úplně jedno co, hlavně když to lidi budou kupovat. No a tak si na to koupili člověka z firmy, které tohle jde.

Kamil
23. prosince • 23:26

Jj. U BMW vědí jak zblbnout zákazníky. Stačí jim jen stále podsouvat jak jsou jejich auta sportovní a luxusní a vůbec nejlepší. A když lidi jsou ochotni víc platit v každém novém modelu za stále méně BMW... Tak doufám, že to korejci jako bavoři dělat nebudou. Stačí když jen sem tam něco poupraví. Nakonec nový Genesis je dobrá ukázka jejich neustálého zlepšování.

XiXao
23. prosince • 10:59

Kdo je pan Vosický ?

25. prosince • 15:30

tak jo, vyjimecne si dam praci a zkusim najit diakritiku: Vošický http://www.mediar.cz/vosickeho-zmateni-pojmu-p... ...

bob
23. prosince • 8:31

Problém je, že to bude pořád Hyundai, se vším co k tomu patří. :-/

Ev Lo
23. prosince • 13:25

Tak ja mam od hyundai, jakoze sportak a je to lepsi nez jsem cekal, proste "za ty prachy" - coz je fylozofie hyndai dobry, rozhodne je to lepsi nez vsemozny bmw, to me staci.Tedka jestli to chtej delat jako bava, tak uz zbyva jen tam mx-5 - alespon je to teda jeden z poslednich spratku (pro me proste sportak = roadster).

aha
23. prosince • 19:18

Máš jakože sporťák od hyundai a je lepší než všemožný bmw ? Sni dál chlapče...

Ev Lo
23. prosince • 19:44

tak sportak to uplne neni, zejo, vsak pisu "jakoze sportak", ale oproti bmw je to lepsi vyrazne. Nepisu, ze bmw nema rychlejsi auta, to ma.

Olda
23. prosince • 11:10

Jak pořád Hyundai? Podle Interbrandu je už na tom lépe než Ford nebo Audi. Ale chápu že zamindrákovaný čecháček si musí plivnout když jdou Korejci nahoru a Češi se do toho prestižního žebříčku ani nedostali.

Bouce
23. prosince • 11:52

Jel jste v tom nekdy? Je mi jedno, jak dopadli dle Interbrandu, ale vysledek jizdnich vlastnosti je jaky je. Dekuji, jiz nikdy vice.

Mirek
23. prosince • 17:49

Tak tady napiš se kterými auty jsi jezdil. Zkus popsat, jaký je mezigenerační pokrok ve zpracování jízdních vlastnostech a porovnej to s konkurencí. Já zatím jezdil v i20 a i30. V brzké době si vyzkouším i verze ix. Samozřejmě mám vyzkoušenou skoro celou konkurenci ve třídě nižší střední, abys neuvažoval s čím porovnávám.

stealth01
23. prosince • 21:26

A jak je na tom současná Audi A3 nebo Mazda3 v porovnání s korejci?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
24. prosince • 15:44

Mazda 3 jezdí výborně, perfektní sedadla, výborné řízení a řazení. Po těchto stránkách jedno z nejlepších aut ve třídě. Na druhou stranu má horší zpracování kabiny, hloupou opěrku pravé ruky, pokud chci trochu dynamický jezdit, tak v úvahu z benzínových motorů připadá jen silnější dvoulitr 121 kW. Slabší je pro šetřílky, jezdil jsem s ním při předpisové jízdě bezproblémově za 5,5 l/100 km, ale viděl jsem řidičku, která při předpisové jízdě jezdila s tímto motorem za 6,8 l/100 km. Při snaze jet trochu dynamicky jsem jezdil prakticky stále na trojku a motor vytočený kolem 4000 otáček a to se zvedá hluk v kabině a spotřeba. Nikdo mi nebyl schopný zodpovědně říci, jak je v současné době zvládnutá protikorozní ochrana, např. pozinkované plechy. Je výrazně dražší, než i30 v porovnání, co za to dostanu, menší prostor v kabině, omezený prostor z hlediska "každotýdenního stěhování českého národa" (není kombi). Rád poslouchám kvalitní hudbu, základní radio je tragedie, proto připadají v úvahu jen dva nejvyšší stupně výbavy a to zas musím koupit něco, o co nemám zájem. V této výbavě jsou nesmyslně zvolená 18" kola jako základ. Z hlediska mladší rodiny a cestování, tak asi i30 kombi, z mého hlediska radosti z jízdy a již prakticky jen s manželkou, nestěhuji se každý týden a nejsem tolik závislý na velikosti kufru, Mazda 3. A3 jsem nezkoušel, přesněji auta z luxusnějšího segmentu nezkouším, nemá o ně zájem.

runner42
25. prosince • 11:44

Mazdu 3 na jaře kupuji přítelkyni. Co se týká Audi A3 versus Mazda 3, tak jsme samozřejmě srovnávali... Mazda 3 mě přijde na 380 tisíc v druhé nejvyšší výbavě (chybí pouze radary) s benzínovým dvoulitrem 121kW.
Nejlevnnější A3, která se tomu přibližuje je za 470 tisíc. Je to úplné holátko se základní výbavou na plecháčích s 1.4 TFSI. Opěrku řešit netřeba, protože ji samozřejmě nemá. Nemá totiž nic.Jízdně, výbavou i motorově je A3 proti Mazdě 3 vyslovená tragédie za příplatek 100 tisíc.A jestli za 10 let shnije je mi ukradené, my to už řešit nebudeme.

Mirek
26. prosince • 11:04

Nechci být rýpala, ale druhou nejvyšší výbavu za 380 000 Kč? Nepleteš se? To by ti musel někdo dát slevu 125 900 Kč na novém autě, tedy pro příští rok, z 505 900 Kč na 380 000 Kč. Nezlob se, ale tomu neuvěřím ani náhodou, to je skoro 25%. Takový rabat prodejci nemají.

runner42
28. prosince • 17:46

Všechny ceny jsem psal bez DPH.

Mirek
29. prosince • 22:07

Což je ovšem hodně zavádějící, neboť bez DPH to jaksi soukromě nejde. I tak je to podivné, neboť zrovna u Mazdy na slevu zrovna nikde neslyší. Mám vyzkoušeno, okamžitě říkali, že ceníková cena, nebo nic.

runner42
23. ledna • 9:39

Nevím proč by to bylo zavádějící, když ceny uvádím u obou srovnávaných aut stejně.
Náš způsob pořízení nového auta se zcela určitě liší. Já tedy nenapovhoduji do salonu s otázkou na slevu.

Quebe
25. prosince • 12:01

On oficiální ceník je věc jedna a cena vyjednaná u dealera, věc druhá. Nejdřív bych se poptal radši.

runner42
25. prosince • 15:18

Ceníková cena toho holátka je 550.

fhhkgfhohiohfgj
23. prosince • 22:05

No jak o sto tkc a vice drazsi a po republice to dojede taky vsude.:D

Red Hat
23. prosince • 9:43

Problém není v aute ale v myšlenkových pochodech zdejších mudrců!;-)

Hat
27. prosince • 5:52

Řitíku, řitíku. Vždyť ty jsi úplně jiná třída. Tak se tu přeci neshazuj. Ty jsi přeci třída pětiválců (jak tu tvrdíš), nebo jsi třída na zvláštní škole (jak se tu o Tobě povídá)

tyry
23. prosince • 10:36

Mate pravdu, Hyundai u dost lidi neni auto a pan Vosicky zmene moc nepomaha. Skoda.

Andreas
25. prosince • 16:43

Hyundai = Mekáč mezi auty.

Doporučujeme

Články odjinud