Hyundai to myslí vážně se sportovními auty. Přetáhlo klíčového inženýra BMW

Hyundai to myslí vážně se sportovními auty. Přetáhlo klíčového inženýra BMW

Automobilka Hyundai přetáhla klíčového muže vývoje automobilky BMW Alberta Biermanna, informuje britský Autocar. Ten působil v BMW od roku 1983 a v poslední době zastával funkci viceprezidenta pro vývoj v divizi sportovních modelů BMW M. Vedl třeba ještě vývoj nové generace BMW M3 a M4.

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

Nový Hyundai i20 1.4i vs. nová Škoda Fabia 1.2 TSI

U automobilky Hyundai bude Biermann dohlížet především na to, jak probíhá vývoj v oblasti ovladatelnosti, řízení, bezpečnosti, spolehlivosti a kultivovanosti jízdy. Svým způsobem bude mít na starosti právě to nejdůležitější. Bude se ale podílet i na vývoji samostatných sportovních modelů.

Albert Biermann se tak stane druhým nejdůležitějším nekorejským člověkem ve vedení značky po hlavním designérovi Peteru Schreyerovi. Pod jeho vedením se mají už v roce 2016 dostat na trh první sportovní modely korejských značek Hyundai a Kia. Jeho vliv se má ale podepsat i na chování a ovladatelnosti běžných modelů.

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 72 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků