Hyundai testuje nový pohon všech kol XWD

Korejská automobilka Hyundai hodlá do svých vozů nasadit nejmodernější náhon na všechna kola z dílny švédské společnosti Haldex. Jedná se o poslední generaci tohoto systému, který nově používá např. Saab.

Nový systém pohonu s plně elektronickým řízením diferenciálů a mezinápravových spojek umožňuje nejen posílat až 100procent točivého momentu k nápravě s lepší trakcí, ale díky elektronicky ovládanému zadnímu diferenciálu se výrazně snižuje prokluz zadních kol a tím se opět zlepšuje trakce.

Oficiálně se o tomto příliš nehovoří, ale dají se zaslechnout hlasy, že Hyundai hodlá nasadit náhon na všechna kola nejen do svých SUV modelů, ale také do klasických vozů střední a vyšší střední třídy. A jelikož Hyundai před nedávnem představil produkční vozy s náhonem zadních kol, nelze ani tuto možnost vyloučit.

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 20 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků