Hyundai testuje nový pohon všech kol XWD

Korejská automobilka Hyundai hodlá do svých vozů nasadit nejmodernější náhon na všechna kola z dílny švédské společnosti Haldex. Jedná se o poslední generaci tohoto systému, který nově používá např. Saab.

Nový systém pohonu s plně elektronickým řízením diferenciálů a mezinápravových spojek umožňuje nejen posílat až 100procent točivého momentu k nápravě s lepší trakcí, ale díky elektronicky ovládanému zadnímu diferenciálu se výrazně snižuje prokluz zadních kol a tím se opět zlepšuje trakce.

Oficiálně se o tomto příliš nehovoří, ale dají se zaslechnout hlasy, že Hyundai hodlá nasadit náhon na všechna kola nejen do svých SUV modelů, ale také do klasických vozů střední a vyšší střední třídy. A jelikož Hyundai před nedávnem představil produkční vozy s náhonem zadních kol, nelze ani tuto možnost vyloučit.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků