Problém se týká vozů z let 2009 až 2012. Selhává bezpečnostní prvek proti startování se zařazenou rychlostí.
Dříve, než se Genesis stalo samostatnou značkou nabízelo Hyundai velmi zajímavý velký sedan a také kupé. A právě tento relativně dostupný sporťák, který se prodával i u nás s přeplňovaným dvoulitrem nebo atmosferickou V6 Lambda o objemu 3,8 litru, je předmětem svolávací akce. U vozidel z let 2010 až 2013 hrozí selhání mechanismu, který zabraňuje rozjetí při nastartování se zařazenou rychlostí – dopředu i na zpátečku.
Jedná se o zámek zapalování, respektive spínač zámku zapalování, který funguje společně se spojkou. U něj může dojít k prasknutí vratné pružiny v důsledku namáhání, způsobeného interakcí spínače s držákem spojkového pedálu. První incident tohoto typu se stal v Kanadě v roce 2010, v USA pak došlo k nehodám v důsledku selhání pružiny v letech 2012, 2014 a 2015. Vše se naštěstí obešlo bez zranění.
Svolávací akce se týká 12.612 exemplářů kupé Genesis, u nichž je nutné díl zkontrolovat nebo vyměnit. Do opravy výrobce majitelům doporučuje startovat se zataženou parkovací brzdou, sešlápnutou spojkou a vyřazenou rychlostí.