Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za nákup on-line přidá slušný bonus

Fuj  |  27. 04. 2020 12:17

Sen každého výrobce. Není s kým se dohadovat o výši slevy.

Odpovědět  |   | 
Tomas Fuk  |  27. 04. 2020 12:59

už vidím fleet manažery, jak kupují hyundai a ještě k tomu za ceník minus "několik tisíc" korun

Odpovědět  |   | 
Pajošek  |  27. 04. 2020 14:33

Kdyby auto někdo chtěl, tak si ho koupí tak i tak. Je to celkem velká životní investice, tak je právě třeba se přesvědčit a domluvit v reálu co a jak, co se tím myslí, zda bonus bude bonus a tak. Tady jde vidět, že se buď tonoucí stébla chytá. Nebo se naopak schovávají, bojí se srovnání, bojí se dotazů, bojí se kontaktu s lidmi, ba co víc svými zákazníky. Schovat se za konfigurátor a nechat pouštět pouze kreslené virtuální nereálné reklamy. Které mají vyvolávat falešný dojem pokroku, nadřazenosti, volnosti a jedinného správného řešení. To je slaboduché, přízemní a zbabělé. Nebo kalkulují jak podomní prodejci energií. Rychle něco naklikat a pak se člověk v reálu nebude stačit divit, že je na tom vlastně ještě hůř. Nemám z toho dobrý pocit a já bych si takhle rozhodně auto nekoupil ani kdyby bylo jiné normální značky, natož Hjundaj.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  27. 04. 2020 14:51

NECHCI SLEVU ZADARMO, v reálu dají lidé ještě víc. Jenom je zde v názvu marketingové slovo "sleva". Syndrom okamžitého nákupu, v tichosti si naklikat něco "jedinečného" abych byl dřív než soused. Kdyby to mělo být výhodné pro zákazníka a ne pro ně, tak by to nedělali. Ale každého věc.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 04. 2020 16:12

Kdybys nekecal. A co konkurence, třeba Škoda to již zkusila, také si budeš takto hloupě ulevovat?
https://autoroad.cz/ekonomika/92739-prodej-au... ...
https://www.lidovky.cz/byznys/auto/auta-z-e-shop... ...

Odpovědět  |   | 
Libor K.  |  27. 04. 2020 19:50

To jsou ale kecy. ,,normální značky"... Hochu, uvědom si, že Hyundai je šestou nejhodnotnější automobilovou značkou světa. Hodnotnější, než většina tvých normálních značek, dokonce hodnotnější než např. Audi, VW, Ferrari, Porsche, RR, atd. O doslova podřadných značkách jako je škodovka, Seat, Dacia, ... ani nemluvě.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  28. 04. 2020 06:26

Mc Donalds je taky "hodnotná značka", ale produkt je pořád humus co slušný člověk nepozře.

Odpovědět  |   | 
Tomket  |  28. 04. 2020 11:45

V tom případě jako VW, Audi, Porsche, Ferrari a jiné, které jsou až za hyundaiem. O škodovce se netřeba zmiňovat, ta v první tisícovce nejhodnotějších značek světa ani nefiguruje.

Odpovědět  |   | 
Lukino  |  28. 04. 2020 03:10

Kupte si dámské vložky a dostanete k tomu zdarma Hownaj

Odpovědět  |   | 
David  |  28. 04. 2020 19:43

Přesně tak,nebo Hnujdaje třeba Kunu ta se fakt povedla Blinkr dole u spatecky a mlhovek to může vymyslet jen Korejec! Zakázat to tu vůbec u nás prodávat!

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  27. 04. 2020 12:28

Do kamenných prodejen budou chodit jen očumovat a na skušební jízdu 🤔🥴.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  27. 04. 2020 18:12

A v čom je problém?
V predajniach pracujú zvyčajne diletanti, ktorí nič nevedia, otváracia doba stojí za prd a predvádzacie auta majú nekupitelne kombinácie.

Kupoval som viac nových aút od viacerych značiek a NIKDY nebola k dospozicii verzia, ktorú som napokon kúpil. Už žiadnej značky.

Takze kúpiť auto cez net je super - konečne sa niekto rozhýbal.

A u nás platí to, že tovar kúpený na diaľku, teda aj auto, môžeš do 14 dni bez uvedenia dôvodu vrátiť. Čo je tiež praktické, auto si vyskusas, a keď nevyhovuje, tak ho vrátiš.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  27. 04. 2020 19:19

No vidíte a já naopak poslední dvě auta koupil ze showroomu, protože byla konfigurovaná tak, že jsem neodolal. V prvním případě byla navíc panorama střecha, kterou bych neobjednal a chybělo noční vidění, které jsem oželel, ve druhém případě bylo navíc servodovírání dveří a byla jiná ale akceptovatelná barva a chyběl TV tuner, který v době neomezených dat ztrácí smysl.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 04. 2020 12:43

V článku jsem nenašel ten "slušný" bonus.Jedno procento za to že si není možné do auta ani sednout a ozkoušet kde co vrže apod je bonus na ho... uby

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 04. 2020 16:33

Nevšiml jsem si, že by bylo zakázáno sednout si v autosalónu do auta, vyzkoušet si auto... To jen ty nechápeš, co je obsahem článku, řeší se nákup, objednání, auta, nebo si myslíš, že ti ho i pošlou na dobírku v krabici?

Odpovědět  |   | 
Emil Nádeníček  |  27. 04. 2020 16:45

Je otázka zda by zvládnul vůbec trefit do autosalónu. Natož koupit auto.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 04. 2020 21:47

Jedině s doprovodem a ten by se musel zeptat, jestli si může Michal vyzkoušet na novém autě, kde co vrže.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  27. 04. 2020 12:43

To sa to inovuje, ked sa clovek nespolieha na maly trh a fleetove predaje ;)

Odpovědět  |   | 
tom  |  28. 04. 2020 06:29

A kdo to dela? Toyota?

Odpovědět  |   | 
king014  |  27. 04. 2020 12:59

mall je pověstnej chybovostí v objednávkách, objednáš auto a oni ti pošlou vagon psího žrádla.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 04. 2020 13:22

To bys ještě vydělal.Těch 100tun-1vagón žrádla pro psy..bys byl v balíku :)

Odpovědět  |   | 
Tomas Fuk  |  27. 04. 2020 13:34

Náš čokl by ale Hyundai nevzal do huby

Odpovědět  |   | 

párky z VW ano?

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  27. 04. 2020 13:35

normální dobytčák uveze max 25tun

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 04. 2020 13:52

Osobák tk uveze podle tp 500kg ale když se jede ve čtyřech/pěti na dovolenou s plným kufrem a rakví na střeše tak výsledek je jiný.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  27. 04. 2020 14:31

fakt i v takovem "stavu" prekrocis tech 500kg, co na tu dovolenou vozis, olovene desticky?

na zeleznici si pretezovani moc spolecnosti netroufnou, jsou za to obri pokuty a hlavne dopravni spolecnost podle toho pak plati na te zeleznici poplatky za trakci a poplatky prave za fakturovane vahy nakladu ;) na zeleznicnich nakladistich a prekladistich, kterych az zas tak mnoho neni se bezne pouzivaji prujezdove vahy, takze staci aby prez ni proste projel prumernou rychlosti do 5km celej vlak a vyhodi to presne vahy na napravy a jednotlive vagony

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 04. 2020 15:45

Zlaté.Minule ca 380kg živé váhy+ca 100piv(v I musíš dodržovat pitny režim) v 1patře a dál tašky s oblečením,něco bylo i na platu a rakev nevozím.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  27. 04. 2020 19:20

Michale, co takhle číst? Řeč je o VAGÓNU

Odpovědět  |   | 
Ota  |  28. 04. 2020 08:57

vsak on mluvi o VolksWAGEN

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  27. 04. 2020 15:01

Klasický 4 nápravový železniční vůz pro ČR má táru okolo 25t a brutto okolo 80t. Netto = čistá hmostnost nákladu vychází okolo 55tun. Tak přesně tolik budete mít zákazník zkyslého spího žrádla. Strojní separát vnitřností, doplněn o celou škálu vitamínu od A až po Železo. Mňam mňam.

Že odveze 25t si pletete s jízdní soupravou neboli kamionem. Kde je celková 40t, tahač 8t a návěs 7t. Pro náklad tedy zbývá 25t, alespoň při použití na veřejné komunikaci.

Odpovědět  |   | 
Michal  |  27. 04. 2020 15:59

Žrádlo pro psy se nevozí chladakem možná tak v létě.Aspoň víme že teda 50tun a to by bylo lepší než Hyundai.:))

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 04. 2020 17:23

Pro tebe určitě, alespoň bys měl co "žrát", když stejně nechápeš, o čem tento článek je.

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  27. 04. 2020 19:26

Dobytčák je označení krytého dvounápravového vozu, ten fakt 40 tun neuveze....

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 04. 2020 20:42

Já si pamatuji jezdit i tyhle vagóny https://www.vagony.cz/vozidla/rybak/rybak.html... a staří lidé jim také říkali dobytčáky.

Odpovědět  |   | 
setr  |  27. 04. 2020 21:37

Takhle vypadá klasickej dobytčák. https://www.turistika.cz/cestopisy/polsko-1-cast-o... ...

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  27. 04. 2020 21:52

Ale já se nehádám o to, jak vypadá klasický dobytčák, jen jsem si vzpomněl na své mládí a jak staří lidé říkali určitým osobním vagónům. Tím jen hodnotili kulturu cestování, v těchto vagónech, přirovnáním k ...

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  27. 04. 2020 21:52

přesně

Odpovědět  |   | 
David  |  28. 04. 2020 19:00

To může vymyslet jen Hnujdaj!Ale u téhle sracky je to stejne jedno😂

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  28. 04. 2020 20:52

Před ní to již vymyslela Škoda, ale to ještě hloupé děti tvého věku neví.

Odpovědět  |   | 
David  |  29. 04. 2020 08:36

Potrefena husa se vždy ozve nemáte náhodou Hnujdaj😂😂😂

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 04. 2020 18:42

A hele, blbeček, co si myslí, že na Hyundai a i jiné automobilky, když se nenadává, tak se musí okamžitě vlastnit. Docela mi bylo jasno, že máš ještě skořápku na prdeli a chceš rozdávat rozumy.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  29. 04. 2020 18:45

Když se ve svém nevědomí podíváš výše, tak tam máš odkazy na dva roky staré začátky prodeje Škody přes eshop, trdlo.

Odpovědět  |   | 
?  |  27. 04. 2020 14:22

Upřímně nechápu, co si vlastně zákazník v tomto případě kupuje. Jen nějaký neurčitý příslib slevy?
Že bych to začal prodávat taky? Za 1000 korun (ne jako mall za 5) vám prodám možnost koupit si nové auto u některého z prodejců Hyundai. Po zaplacení částky na můj účet předám kontakt na vás prodejci, který vás, pokud to uváží za vhodné, bude kontaktovat jako eventuálního kolouška, tedy zákazníka. Určitě vám nabídne i nějakou slevičku z ceníkové ceny a možná i koberečky zdarma.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  27. 04. 2020 14:34

takze misto aby si klient u prodejce vyjednal slevu 10-30% (coz u Hyundai neni as takovej problem) tak si na MAll koupi slevu 1% a Hyundai mu k tomu da dalsi cca 2% a jen na nejakou konfiguraci co je jakoze skladovka, jo to je dobrej deal,........ pro Hyundai a Mall

Odpovědět  |   | 
Emil Nádeníček  |  27. 04. 2020 15:01

Z těchto cen co ty píšeš velká sleva úplně nejde. (zatím) To šlo z ceníkových cen, ne akčních....

Akční :
https://www.hyundai.cz/files/download/model/i30-... ...

https://www.hyundai.cz/files/download/model/i30-... ...


Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  27. 04. 2020 15:37

Tys asi nikdy auto nekupoval, a už vůbec ne u hyundai. Na běžné modely v akčním ceníku, kdy akční ceník je u nich každý ceník, dávají slevu tak maximálně 1.500 Kč a to se kroutí, že už to dávají ze svého. Vyjednat slevu 10 až 30 % můžeš zkusit vyrazit a napiš, jak jsi pořídil.

Odpovědět  |   | 
Emil Nádeníček  |  27. 04. 2020 16:43

Tak hrozný to zase není........ Ale je pravda že za Vošického slovo sleva měla zcela jiný význam. A pak chudáci dealeři....
Na druhou stranu, ceny Hyundai jsou opravdu velice dobré. Porovnejte s jinými automobilkami a máte jasno.

Odpovědět  |   | 
K  |  27. 04. 2020 17:59

Já kupoval i30ku 2 měsíce zpátky a nakonec když jsem to spočítal na % tak to dopadlo -15,26% z akčního ceníku -21,89% z normálního.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  27. 04. 2020 18:15

Daj konfiguráciu a výsledné ceny. Išlo do výroby alebo skaldovka?

Odpovědět  |   | 
K  |  27. 04. 2020 19:10

i30 Fasback 1,4T-GDi style + navy + metaliza konfigurator cenikove 511890 akcni cenik 471890 cena 399900. Skladovka. Ja chtel puvodne Nline ale uz neslo nic dat do vyroby a tomuhle jsem neodolal.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  27. 04. 2020 21:13

Veľmi dobre aj na skladovku!
Gratulujem a nech dobre slúži.

Odpovědět  |   | 
David  |  28. 04. 2020 19:05

Vyhozené peníze za takovou sracku Korejskou!

Odpovědět  |   | 
Jezdec  |  27. 04. 2020 21:13

Tak to jsi pěknou slevu dostal. Možná je to kvůli skladovce, navíc před faceliftem. Já jsem nikde na auto do výroby nedostal víc než těch zhruba 1.500 Kč.

Odpovědět  |   | 
David  |  29. 04. 2020 08:41

Hnujdaj se nekupuje ten se vyhrává v tombole 😂😂😂

Odpovědět  |   | 
Emil Nádeníček  |  27. 04. 2020 14:49

Heh, nýmandi co nechápou jak to funguje, co to komu přinese se zde viditelně slézají jak šváby na pivo. Hlavně je důležitý mít názor jak je vše špatně a že to nic nepřinese.

Odpovědět  |   | 

mall, alza jsou nejdražší obchody a normální lidi tam nechodí nakupovat, tak asi kdo šetří to nepoužije. levnější je chytnou dobrou skladovku nebo akční model.

Odpovědět  |   | 
brk77  |  27. 04. 2020 16:32

Na prodeji aut přes eshop nevidím nic špatného. Ono leckdy ani ta zkušební jízda není nutná. Rodiče si kupovali skoro stejné auto, jako mám já. Lišila se barva, rádio a podobné drobnosti ve výbavě, ale nic co by mělo vliv na to, jak to jezdí. Do dealerství jeli v podstatě akorát říct, co tam chtějí a podepsat papír.

Nějak jsem ovšem moc nepobral, co to ten Hyundai a Mall předvádí. Spíš než eshop mi to připomíná něco typu slevomat a to ještě takový nepovedený. U eshopu bych čekal nižší cenu, rychlejší nákup. Cena skoro stejná a administrativa navíc.

Odpovědět  |   | 
homer  |  27. 04. 2020 19:06

na co ma H/K sales tym kdyz nezvladne ani eshop a jeste plati provizi mallu? I skodarna to dokazala i kdyz to trochu drhlo...

Odpovědět  |   | 

pust si televizi a máš tam reklamu na škodu, že vyprodávají skladové vozy, vlastně chcou je vyprodat aby nemuseli zase přerušit výrobu.

Odpovědět  |   | 
tom  |  28. 04. 2020 06:33

A co to ma za smysl, tvuj prispevek? Jak souvisi s tematem eshopu?

Odpovědět  |   | 

homer napsal, že škodovka to zvládla a já jsem napsal, že NE-je to v té reklamě.

Odpovědět  |   | 

aby ten dotyčný měl nárok na ty benefity, někde byl článek, že kdosi nedostal ty kola a tu kartu.

Odpovědět  |   | 
R2  |  29. 04. 2020 10:32

Osobne nejsem presvedcen, ze fleet manageri budou nakupovat na Mallu. Bezni soukromnici, mali podnikatele a pripadni dalsi zajemci o jeden vuz za mnoho let si zase nejspis budou chtit auto nazivo prohlenout, osahat a projet, coz on-line dost dobre nejde. Nekdo spoleha na to, ze sluzbu predvadecek budou poskytovat autosalony a podle me se prilis nemyli, na druhou stranu, autosalony zaroven budou usilovat o to, abyste nakoupily u nich, pokud jim zakaznici ve velkem utecou do e-shopu, tak jejich ochota stat se bezplatnou vzorkovnou nebude nijak velika.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Volkswagenu ID.3 (150 kW): Zásadní? To ano! Ale vážně i revoluční?

Volkswagenu ID.3 (150 kW)

Pro značku Volkswagen má být zásadním modelem jako kdysi Brouk a Golf. Elektromobil ID.3 nabral zpoždění, teď se ale konečně hlásí o slovo.

dnes | Stanislav Kolman | 12 příspěvků
Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

včera | | 11 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 51 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta