Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za nákup on-line přidá slušný bonus

63 komentářů

R2
29. dubna • 10:32

Osobne nejsem presvedcen, ze fleet manageri budou nakupovat na Mallu. Bezni soukromnici, mali podnikatele a pripadni dalsi zajemci o jeden vuz za mnoho let si zase nejspis budou chtit auto nazivo prohlenout, osahat a projet, coz on-line dost dobre nejde. Nekdo spoleha na to, ze sluzbu predvadecek budou poskytovat autosalony a podle me se prilis nemyli, na druhou stranu, autosalony zaroven budou usilovat o to, abyste nakoupily u nich, pokud jim zakaznici ve velkem utecou do e-shopu, tak jejich ochota stat se bezplatnou vzorkovnou nebude nijak velika.

petr r. (petrumr)
27. dubna • 19:13

aby ten dotyčný měl nárok na ty benefity, někde byl článek, že kdosi nedostal ty kola a tu kartu.

brk77
27. dubna • 16:32

Na prodeji aut přes eshop nevidím nic špatného. Ono leckdy ani ta zkušební jízda není nutná. Rodiče si kupovali skoro stejné auto, jako mám já. Lišila se barva, rádio a podobné drobnosti ve výbavě, ale nic co by mělo vliv na to, jak to jezdí. Do dealerství jeli v podstatě akorát říct, co tam chtějí a podepsat papír. Nějak jsem ovšem moc nepobral, co to ten Hyundai a Mall předvádí. Spíš než eshop mi to připomíná něco typu slevomat a to ještě takový nepovedený. U eshopu bych čekal nižší cenu, rychlejší nákup. Cena skoro stejná a administrativa navíc.

homer
27. dubna • 19:06

na co ma H/K sales tym kdyz nezvladne ani eshop a jeste plati provizi mallu? I skodarna to dokazala i kdyz to trochu drhlo...

petr r. (petrumr)
27. dubna • 19:09

pust si televizi a máš tam reklamu na škodu, že vyprodávají skladové vozy, vlastně chcou je vyprodat aby nemuseli zase přerušit výrobu.

tom
28. dubna • 6:33

A co to ma za smysl, tvuj prispevek? Jak souvisi s tematem eshopu?

petr r. (petrumr)
28. dubna • 19:47

homer napsal, že škodovka to zvládla a já jsem napsal, že NE-je to v té reklamě.

petr r. (petrumr)
27. dubna • 15:09

mall, alza jsou nejdražší obchody a normální lidi tam nechodí nakupovat, tak asi kdo šetří to nepoužije. levnější je chytnou dobrou skladovku nebo akční model.

Emil Nádeníček
27. dubna • 14:49

Heh, nýmandi co nechápou jak to funguje, co to komu přinese se zde viditelně slézají jak šváby na pivo.:-D Hlavně je důležitý mít názor jak je vše špatně a že to nic nepřinese. :-D

iPace
27. dubna • 14:34

takze misto aby si klient u prodejce vyjednal slevu 10-30% (coz u Hyundai neni as takovej problem) tak si na MAll koupi slevu 1% a Hyundai mu k tomu da dalsi cca 2% a jen na nejakou konfiguraci co je jakoze skladovka, jo to je dobrej deal,........ pro Hyundai a Mall :-D

Jezdec
27. dubna • 15:37

Tys asi nikdy auto nekupoval, a už vůbec ne u hyundai. Na běžné modely v akčním ceníku, kdy akční ceník je u nich každý ceník, dávají slevu tak maximálně 1.500 Kč a to se kroutí, že už to dávají ze svého. Vyjednat slevu 10 až 30 % můžeš zkusit vyrazit a napiš, jak jsi pořídil.

David
29. dubna • 8:41

Hnujdaj se nekupuje ten se vyhrává v tombole 😂😂😂

K
27. dubna • 17:59

Já kupoval i30ku 2 měsíce zpátky a nakonec když jsem to spočítal na % tak to dopadlo -15,26% z akčního ceníku -21,89% z normálního.

Znalec
27. dubna • 18:15

Daj konfiguráciu a výsledné ceny. Išlo do výroby alebo skaldovka?

K
27. dubna • 19:10

i30 Fasback 1,4T-GDi style + navy + metaliza konfigurator cenikove 511890 akcni cenik 471890 cena 399900. Skladovka. Ja chtel puvodne Nline ale uz neslo nic dat do vyroby a tomuhle jsem neodolal.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jezdec
27. dubna • 21:13

Tak to jsi pěknou slevu dostal. Možná je to kvůli skladovce, navíc před faceliftem. Já jsem nikde na auto do výroby nedostal víc než těch zhruba 1.500 Kč.

Znalec
27. dubna • 21:13

Veľmi dobre aj na skladovku!
Gratulujem a nech dobre slúži.

David
28. dubna • 19:05

Vyhozené peníze za takovou sracku Korejskou!

Emil Nádeníček
27. dubna • 16:43

Tak hrozný to zase není........:-D Ale je pravda že za Vošického slovo sleva měla zcela jiný význam. A pak chudáci dealeři....
Na druhou stranu, ceny Hyundai jsou opravdu velice dobré. Porovnejte s jinými automobilkami a máte jasno.B-]

Emil Nádeníček
27. dubna • 15:01

Z těchto cen co ty píšeš velká sleva úplně nejde. (zatím) To šlo z ceníkových cen, ne akčních....Akční :
https://www.hyundai.cz/files/download/model/i30-... ... https://www.hyundai.cz/files/download/model/i30-... ...

?
27. dubna • 14:22

Upřímně nechápu, co si vlastně zákazník v tomto případě kupuje. Jen nějaký neurčitý příslib slevy?
Že bych to začal prodávat taky? Za 1000 korun (ne jako mall za 5) vám prodám možnost koupit si nové auto u některého z prodejců Hyundai. Po zaplacení částky na můj účet předám kontakt na vás prodejci, který vás, pokud to uváží za vhodné, bude kontaktovat jako eventuálního kolouška, tedy zákazníka. Určitě vám nabídne i nějakou slevičku z ceníkové ceny a možná i koberečky zdarma.

king014
27. dubna • 12:59

mall je pověstnej chybovostí v objednávkách, objednáš auto a oni ti pošlou vagon psího žrádla.

David
28. dubna • 19:00

To může vymyslet jen Hnujdaj!Ale u téhle sracky je to stejne jedno😂

Mirek
28. dubna • 20:52

Před ní to již vymyslela Škoda, ale to ještě hloupé děti tvého věku neví.

David
29. dubna • 8:36

Potrefena husa se vždy ozve nemáte náhodou Hnujdaj😂😂😂

Mirek
29. dubna • 18:45

Když se ve svém nevědomí podíváš výše, tak tam máš odkazy na dva roky staré začátky prodeje Škody přes eshop, trdlo. :-P

Mirek
29. dubna • 18:42

A hele, blbeček, co si myslí, že na Hyundai a i jiné automobilky, když se nenadává, tak se musí okamžitě vlastnit. Docela mi bylo jasno, že máš ještě skořápku na prdeli a chceš rozdávat rozumy.

Michal
27. dubna • 13:22

To bys ještě vydělal.Těch 100tun-1vagón žrádla pro psy..bys byl v balíku :)

Nojono
27. dubna • 13:35

normální dobytčák uveze max 25tun

Petr Vaněk
27. dubna • 15:01

Klasický 4 nápravový železniční vůz pro ČR má táru okolo 25t a brutto okolo 80t. Netto = čistá hmostnost nákladu vychází okolo 55tun. ;-) Tak přesně tolik budete mít zákazník zkyslého spího žrádla. :-D :-D :-D Strojní separát vnitřností, doplněn o celou škálu vitamínu od A až po Železo. Mňam mňam. :-PŽe odveze 25t si pletete s jízdní soupravou neboli kamionem. Kde je celková 40t, tahač 8t a návěs 7t. Pro náklad tedy zbývá 25t, alespoň při použití na veřejné komunikaci. ;-)

Nojono
27. dubna • 19:26

Dobytčák je označení krytého dvounápravového vozu, ten fakt 40 tun neuveze....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
27. dubna • 20:42

Já si pamatuji jezdit i tyhle vagóny https://www.vagony.cz/vozidla/rybak/rybak.html... a staří lidé jim také říkali dobytčáky. :-D

setr
27. dubna • 21:37
Nojono
27. dubna • 21:52

:-)) přesně

Mirek
27. dubna • 21:52

Ale já se nehádám o to, jak vypadá klasický dobytčák, jen jsem si vzpomněl na své mládí a jak staří lidé říkali určitým osobním vagónům. Tím jen hodnotili kulturu cestování, v těchto vagónech, přirovnáním k ...

Michal
27. dubna • 15:59

Žrádlo pro psy se nevozí chladakem možná tak v létě.Aspoň víme že teda 50tun a to by bylo lepší než Hyundai.:))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
27. dubna • 17:23

Pro tebe určitě, alespoň bys měl co "žrát", když stejně nechápeš, o čem tento článek je.

Michal
27. dubna • 13:52

Osobák tk uveze podle tp 500kg ale když se jede ve čtyřech/pěti na dovolenou s plným kufrem a rakví na střeše tak výsledek je jiný.

iPace
27. dubna • 14:31

fakt i v takovem "stavu" prekrocis tech 500kg, co na tu dovolenou vozis, olovene desticky? na zeleznici si pretezovani moc spolecnosti netroufnou, jsou za to obri pokuty a hlavne dopravni spolecnost podle toho pak plati na te zeleznici poplatky za trakci a poplatky prave za fakturovane vahy nakladu ;) na zeleznicnich nakladistich a prekladistich, kterych az zas tak mnoho neni se bezne pouzivaji prujezdove vahy, takze staci aby prez ni proste projel prumernou rychlosti do 5km celej vlak a vyhodi to presne vahy na napravy a jednotlive vagony ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
27. dubna • 15:45

Zlaté.Minule ca 380kg živé váhy+ca 100piv(v I musíš dodržovat pitny režim) v 1patře a dál tašky s oblečením,něco bylo i na platu a rakev nevozím.

Nojono
27. dubna • 19:20

Michale, co takhle číst? Řeč je o VAGÓNU

Ota
28. dubna • 8:57

vsak on mluvi o VolksWAGEN :-D

Tomas Fuk
27. dubna • 13:34

Náš čokl by ale Hyundai nevzal do huby

petr r. (petrumr)
28. dubna • 19:45

párky z VW ano?

Joe Doe
27. dubna • 12:43

To sa to inovuje, ked sa clovek nespolieha na maly trh a fleetove predaje ;)

tom
28. dubna • 6:29

A kdo to dela? Toyota?

Michal
27. dubna • 12:43

V článku jsem nenašel ten "slušný" bonus.Jedno procento za to že si není možné do auta ani sednout a ozkoušet kde co vrže apod je bonus na ho... uby

Mirek
27. dubna • 16:33

Nevšiml jsem si, že by bylo zakázáno sednout si v autosalónu do auta, vyzkoušet si auto... To jen ty nechápeš, co je obsahem článku, řeší se nákup, objednání, auta, nebo si myslíš, že ti ho i pošlou na dobírku v krabici?

Emil Nádeníček
27. dubna • 16:45

Je otázka zda by zvládnul vůbec trefit do autosalónu.:-D Natož koupit auto.:-O:-D

Mirek
27. dubna • 21:47

Jedině s doprovodem a ten by se musel zeptat, jestli si může Michal vyzkoušet na novém autě, kde co vrže.:-D

Jozef
27. dubna • 12:28

Do kamenných prodejen budou chodit jen očumovat a na skušební jízdu 🤔🥴.

Znalec
27. dubna • 18:12

A v čom je problém?
V predajniach pracujú zvyčajne diletanti, ktorí nič nevedia, otváracia doba stojí za prd a predvádzacie auta majú nekupitelne kombinácie.Kupoval som viac nových aút od viacerych značiek a NIKDY nebola k dospozicii verzia, ktorú som napokon kúpil. Už žiadnej značky.Takze kúpiť auto cez net je super - konečne sa niekto rozhýbal.A u nás platí to, že tovar kúpený na diaľku, teda aj auto, môžeš do 14 dni bez uvedenia dôvodu vrátiť. Čo je tiež praktické, auto si vyskusas, a keď nevyhovuje, tak ho vrátiš.

Nojono
27. dubna • 19:19

No vidíte a já naopak poslední dvě auta koupil ze showroomu, protože byla konfigurovaná tak, že jsem neodolal. V prvním případě byla navíc panorama střecha, kterou bych neobjednal a chybělo noční vidění, které jsem oželel, ve druhém případě bylo navíc servodovírání dveří a byla jiná ale akceptovatelná barva a chyběl TV tuner, který v době neomezených dat ztrácí smysl.

Fuj
27. dubna • 12:17

Sen každého výrobce. Není s kým se dohadovat o výši slevy. :-D

Tomas Fuk
27. dubna • 12:59

:-D už vidím fleet manažery, jak kupují hyundai a ještě k tomu za ceník minus "několik tisíc" korun

Pajošek
27. dubna • 14:33

Kdyby auto někdo chtěl, tak si ho koupí tak i tak. Je to celkem velká životní investice, tak je právě třeba se přesvědčit a domluvit v reálu co a jak, co se tím myslí, zda bonus bude bonus a tak. Tady jde vidět, že se buď tonoucí stébla chytá. :-D Nebo se naopak schovávají, bojí se srovnání, bojí se dotazů, bojí se kontaktu s lidmi, ba co víc svými zákazníky. Schovat se za konfigurátor a nechat pouštět pouze kreslené virtuální nereálné reklamy. Které mají vyvolávat falešný dojem pokroku, nadřazenosti, volnosti a jedinného správného řešení. To je slaboduché, přízemní a zbabělé. :-O Nebo kalkulují jak podomní prodejci energií. Rychle něco naklikat a pak se člověk v reálu nebude stačit divit, že je na tom vlastně ještě hůř. Nemám z toho dobrý pocit a já bych si takhle rozhodně auto nekoupil ani kdyby bylo jiné normální značky, natož Hjundaj. :-/

Lukino
28. dubna • 3:10

Kupte si dámské vložky a dostanete k tomu zdarma Hownaj :-D

David
28. dubna • 19:43

Přesně tak,nebo Hnujdaje třeba Kunu ta se fakt povedla Blinkr dole u spatecky a mlhovek to může vymyslet jen Korejec! Zakázat to tu vůbec u nás prodávat!

Libor K.
27. dubna • 19:50

To jsou ale kecy. ,,normální značky"... Hochu, uvědom si, že Hyundai je šestou nejhodnotnější automobilovou značkou světa. Hodnotnější, než většina tvých normálních značek, dokonce hodnotnější než např. Audi, VW, Ferrari, Porsche, RR, atd. O doslova podřadných značkách jako je škodovka, Seat, Dacia, ... ani nemluvě.

Nojono
28. dubna • 6:26

Mc Donalds je taky "hodnotná značka", ale produkt je pořád humus co slušný člověk nepozře.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tomket
28. dubna • 11:45

V tom případě jako VW, Audi, Porsche, Ferrari a jiné, které jsou až za hyundaiem. O škodovce se netřeba zmiňovat, ta v první tisícovce nejhodnotějších značek světa ani nefiguruje.

Mirek
27. dubna • 16:12

Kdybys nekecal. A co konkurence, třeba Škoda to již zkusila, také si budeš takto hloupě ulevovat?
https://autoroad.cz/ekonomika/92739-prodej-au... ...
https://www.lidovky.cz/byznys/auto/auta-z-e-shop... ...

Petr Vaněk
27. dubna • 14:51

NECHCI SLEVU ZADARMO, v reálu dají lidé ještě víc. Jenom je zde v názvu marketingové slovo "sleva". Syndrom okamžitého nákupu, v tichosti si naklikat něco "jedinečného" abych byl dřív než soused. Kdyby to mělo být výhodné pro zákazníka a ne pro ně, tak by to nedělali. Ale každého věc.

Doporučujeme

Články odjinud