Hyundai Sonata: větší a uhlazenější

troy  |  27. 08. 2004 02:11

Zlepšuje se, ale nevím jestli to bude stačit na lepší prodeje v téhle kategorii. Pořád má image automobilky s auty "druhé jakosti". Za jediné povedené auto od Hyundai považuju zatím jen Getz.

Odpovědět  |   | 
Gergi  |  25. 09. 2004 15:32

Nova Sonata je primarne cilena na U.S. trh. Tam nikdo Getz nezna, zato tam ma velky uspech Elantra - jako tzv. "entry level car" - pro lidi co by jinak casto kupovali ojetiny - cena kolem $10 000.  Sonata ma otevrit dvere na trh sedanu stredni tridy a konkurovat predevsim Toyote Camry a Honde Accord - nejprodavanejsi sedany v USA. Takze v Evrope ktera je vic "style conscious" - ceskty vic snobacka :) to asi nebude zadne terno - v konkurenci Audi, BMW a Mercedesu. Ovsem kdo kupuje auto podle uzitne hodnoty... Poznamka: Jinak krome Elantry se samozrejme za morem taky hodne prodava SUV Santa Fe a ted se ceka jak uspeje Tucson.

Odpovědět  |   | 
goes  |  27. 08. 2004 07:58

tak designove bych mu z meho pohledu dal 9,5/10 bodu jak inter- tak exterieru, paradni auto, jeste nejakou dobu a Hyundai si vybuduje dobre jmeno. Skodovku to taky stalo dost sil a casu, ted jsou na rade tyto auta. Pokud si zatim udrzi proti konkurenci priznive ceny, bude to super kup.

Odpovědět  |   | 
Niemand  |  27. 08. 2004 08:25

Taky se mi to moc libi. Super.

Jenom kdyby to melo kvalitni naftu a to minimalne ve dvou verzich a hned od zacatku prodeje.

Proc jim uvedeni nafty vzdy tak dlouho trva?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  27. 08. 2004 12:09

Evropskej (tedy naftovej), trh donedávna nebyl pro Hyundai extra důležitej. Časy se ale pomalu mění a naftu možná časem zařadí i Subaru.

Odpovědět  |   | 
Filip Dvorak  |  12. 10. 2004 11:03

Protoze naftovy motor sice min zere, ale je mnohem drazsi. A tak kdyz si vezmes kalkulacka a spocitas si to, tak zistis, ze se ti investice za naftu srovna po 120 tisici km a to je prave cas, kdy se lidi auta zbavujou. V americe nafta nejede a Sonata je hlavne pro USA. my jsme prone pouze takovej priprc, chapes? Nafta je blbost.

Odpovědět  |   | 
Haya  |  27. 08. 2004 08:00

Trošku mi to zepředu připadá jako stará Omega, ale jinak je to zajímavé,a pokud udrží i ceny na uzdě tak kdo ví...

Odpovědět  |   | 
Touareg  |  27. 08. 2004 11:31

Podle mě to je zepředu úplně jako Phaeton.

Odpovědět  |   | 
MadPete  |  27. 08. 2004 11:48

Já myslím, že i zezadu a z boku. Vzali si z Phaetona to jediný povedený.

Odpovědět  |   | 
RR  |  21. 03. 2005 18:23

Vedla jak tá jedla. Podla mna to nápadne pripomina novu audi a6. Ak by zadne svetla nezasahovali do kufrovych dveri tak hadajte na co sa to podoba?

Odpovědět  |   | 
Pavlos  |  27. 08. 2004 08:55

Trošku mi připomíná nové Subaru Legacy. A to je pro Hyundai určitě dobře. Design je super. Ještě aby technika byla na výši ( xenony, dvouzónová klima, parkovací senzory, ...). Škoda jen, že CRD bude až v roce 2006.

Zatím to ale vypadá na docela velkou konkurenci pro Superb ve střední a východní Evropě.

Odpovědět  |   | 
svb  |  27. 08. 2004 09:28

Co se tyce designu, tak Hyundai "se nechava inspirovat" (velmi jemne receno) vzdycky - napr. soucasnou Sonatu zezadu nerozeznas od Jaguara (myslim XType, ale v Jaguarech se nevyznam). Jediny, co jsem jeste nikde nevidel, je celni maska Elantry. Jinak v tomhle pripade ta "inspirace" neni zas az tak zjevna a me osobne se auto moc libi. Jestli udrzi ceny jaky ma zatim (tzn. dooost dobry), tak myslim, ze Hyundai prorazi i v segmentu vetsich aut stejne dobre, jak to ted dela v segmentu malych vozu.

Odpovědět  |   | 
Fechta  |  27. 08. 2004 11:06

S-Type

Odpovědět  |   | 
dmx  |  27. 08. 2004 09:30

wow, to som fakt necakal. super design, jedno z najkrajsich aut za posledne obdobie, paci sa mi hned na prvy pohlad...

Odpovědět  |   | 
unknown  |  27. 08. 2004 09:30

Myslim že na Hyundai je to fuckt dost hustý , ale ty světla se mi zdaj trochu (dost) podobný jako z novejch AUDIn (A3, A4, A6, A8) a nebo jako ze SAABu 9 - 3

Odpovědět  |   | 
majstro  |  27. 08. 2004 16:52

Me zas Audi pripomina starou Skodu 1000. Ma to ctyri kola, volant a at na to koukam z jakykoliv strany, porad mi prijde, ze celou skodovku obslehli.

Odpovědět  |   | 
unknown  |  27. 08. 2004 17:49

to majstro : ty chceš bejt vtipnej nebo co? Já jsem napsal že se mi ty SVĚTLA, ne celý auto, zdaj podobný jako u novejch AUDIn nebo jako u SAABu 9 - 3

Odpovědět  |   | 
Gergi  |  25. 09. 2004 15:38

Ja myslim, ze to Audi neni uplne mimo. Podle clanku v BW si Hyundai nechal delat rozsahle marketingove studie aut ve stredni tride a vyslo jim, ze lidem se nejvic libi design A6, proto se pry snazili aby z nove Sonaty byl podbny dojem. (opet plati pro trh USA)

Odpovědět  |   | 
Jaroslav  |  27. 08. 2004 11:02

Takové auto a za cenu Octavie ? (Pozn. do 600. tis )  

Kdo koupí, neprohloupí ! Auto o třídu výše, 3 roku záruka, super výbava, motory,... co ještě řešit ?

Odpovědět  |   | 
Jezevcik  |  05. 01. 2005 11:19

az na to, ze je to porad jenom sedan. Sedan neni auto.

Odpovědět  |   | 
palo  |  05. 01. 2005 16:39

a co je auto. avia? nadoma by som nic ine ako sedan nebral

Odpovědět  |   | 
white  |  27. 08. 2004 17:34

Fakt povedené auto, klobouk dolů. Teď jenom aby byla cena dobrá a škodovka má problémy. Už se těším, až to auto otestujou v nějakém německém časopisu(Autotip). Jestli ho tam podrobí těžké kritice, tak je velmi dobré.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  27. 08. 2004 22:53

Náhodou nedávno tam dělali 100 000 test Elantře a dopadla lépe než němečtí konkurenti, tedy alspoň v bezporuchovosti.

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  27. 08. 2004 19:05

Myslim, ze interieru by prospelo, kdyby tam bylo mene te leskle hnede umele hmoty co ji vydavaji za dreveny dekor. Nevim jak v nove, ale ve stavajici Sonate to "drevo" z chemicky vypadalo fakt odpudive.

Odpovědět  |   | 
vedeni  |  29. 08. 2004 16:40

Mne to trochu pripomina Saab 9-3 rizlej Toyotou Camry. Akorat je otazka provedeni interieru, pac to je bolavy misto vsech korejcu - sileny semisovy nebo jaky calouneni (i kdyz tady asi bude kuze), sedy plasty, radoby drevo... treba Sonata se mi dooost libi, alr vnitrek tradicne hnus

Odpovědět  |   | 
Ivohoe  |  25. 09. 2004 14:23

Tak poprvé po delší době bych se k téhle značce vrátil. Už jsem měl Sonatu v 94. Celkem povedené auto, až na ty plasty v interieru a převodovku. Nová Sonata je opravdu nádherné auto. Poprvé po delší době bych si vůbec nepřipadal blbě parkovat s ní při jednání vedle BMW,Mercedesu apod. Už jsem zvědavý na cenu a výbavu.

Odpovědět  |   | 
tetev  |  25. 09. 2004 23:00

http://sonata.hyundai-motor.com/

tady je flash prezentačka na novou sonatu - a vypadá tam moc pěkně.

Odpovědět  |   | 
blidloch  |  25. 09. 2004 23:46

Přijde mi to moc podobný Elantře. Hlavně zepředu...
Bohužel ani interiér mi něprijde na první pohled moc kvalitní...uvidíme

Odpovědět  |   | 
Haya  |  27. 09. 2004 11:18

Tak začínám být krapet rozpolcen, člověk na jedné straně by měl svou koupí podpořit Evropské výrobky ( nazvěme to patriotismem ), ale když se podívám na ceny versus užitná hodnota, tak dostávám z těch korejců opravdu strach a musím přiznat , že jsou čím dále lepší. A to jsem zvědavý, až se začnou vyřábět auta na export v Číně...  

Odpovědět  |   | 
boldis  |  27. 02. 2005 08:22

Dívám se na tu novou Sonátu už pár týdnů.Určitě si ji koupim, jen si počkám až se to objeví u prodejců, abych si to mohl ohmatat i rukama. Bude to moje třetí auto této značky. Zatím jsem byl vždy spokojen nejen s délkou záruky, ale taky s tím, jak to jezdilo a jaký byl poměr ceny a užitku. Teď mám 4 roky Elantru 2,0 a je to bezproblémové auto se spotřebou 8,9. Bylo to 8,6, ale poslední  rok jsem hodně jezdil po městě. Jsem rád, že jsem kdysi nedal na zaručené zprávy dealerů jiných značek, že se to za 3-4 roky rozsype, že se to špatně prodává jako ojetina ap. Jestli je to pravda, tak u mne to neplatilo. Taky jsem rád, že jsem před 9 lety neměl víc penez, protože jinak bych asi koupil model VW nebo Toyoty či Hondy, které byly stejné jako Lantra, ale o dost dražší. Málo peněz nekdy pomůže objevit dobré věci :).
Když si to čtu, abych opravil chyby, tak si říkám, že lépe by to nevychválil ani prodejce Hyundaie.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  02. 03. 2005 16:47

Ano, souhlasím. Já začal podobně, scoupe, sonata (supr vybavená - vyhř. sedačky, tempomat...) teď projíždím už rok accentíka a i když jsem měl obavy z přechodu na "slabší", oceňuju u accentu celkem solidní výkon. Je to na třináctku poměrně živý. Ale na Sonatku nějak neane zapomenout. Po pohledu na tuhle novou jsem taky poměrně připravenej na .... obhlídnutí určitě. No a tím to začíná, že

Odpovědět  |   | 
kamil  |  28. 02. 2006 18:07

tak v tomhle SHITu uz vickrat nejedu! Rozhozeny zada, smrad z plastu jak ve starym ikarusu a ve finale po bliti (je jedno jestli sedite vzdau nebo v predu) rozhozenej zaludek na 2 dny. po cca 50km jizde. 2x vyzkouseno. poslednich 10 km bylo nejdelsich v mym zivote.  Bezne jezdim v Peugeot, VW, Opel, BMW a bez problemu.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

dnes | Jan Mička | 52 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 47 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 44 N/A
Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka znamená výrobu u jiné značky

Škoda Superb v ohrožení. Přesun do Turecka …

Škodovácký závod v Kvasinách je tradičním místem výroby vlajkové lodi Superb. Teď se ale znova objevují zprávy, že by se produkce nové generace mohla přesunout do zahraničí.

20.  6.  2019 | | 134 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A