Hyundai Sonata Turbo: 274 koní, stovka za 6,5 s a spotřeba pod sedm

Na letošním autosalonu v New Yorku představil Hyundai novou Sonatu ve verzích hybrid a Turbo a my jsme vás o nich infrmovali na tomto místě. Teprve nyní však známe nejdůležitější parametry k Sonatě Turbo. A jsou vskutku působivé.

Její řadový, zážehový čtyřválec má objem 2,0 l a výkon 274 koní (204 kW). Sedanu umožní zrychlit z klidu na 96 km/h za 6,5 s, ve městě přitom vykazuje spotřebu 10,7 l/100 km a na dálnici jen 6,9 l/100 km. Svojí povahou míří Sonata Turbo zejména proti mnichovským „trojkám“, oproti podstatně dražšímu BMW 335i s přeplňovaným šestiválcem sice vcelku pochopitelně zaostává na zrychlení o plnou sekundu, nicméně jeho akcelerace je identická s verzí BMW 328i opatřenou převodovkou s manuálním řazením.

To nejsou vůbec špatné výsledky, vezmeme-li v potaz, že Sonata Turbo bude standardně osazena „automatem“ a má stát o plných 5 000 dolarů méně než BMW 328i. Uvidíme, s jakými verzemi Sonaty přispěchá Hyundai do České republiky...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai Sonata 2011 i s novým motorem 2,0 Turbo
TEST Renault Mégane Grandtour GT dCi: Ekonomická nerovnice

Renault Mégane Grandtour GT dCi

Úsporných vozů s vizáží ostrých verzí se na českém trhu najde spousta. Zkoušený Mégane GT dCi je jedním z nich, jedna věc nám na něm ale nesedí. A motor to není.

23.  11.  2017 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Citroën Spacetourer XL 2.0 BlueHDi: Maximální pohodlí pro sedm

Citroën Spacetourer XL

Citroën v nové generaci svého užitkového vozu změnil partnera a zvelebil osobní verzi. Vyzkoušeli jsme to nejlepší, co nabídne Spacetourer.

21.  11.  2017 | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

19.  11.  2017 | David Rusol | 17 příspěvků