Hyundai Sonata N-Line dostane 290 koní. Měli byste o ostřejší sedan zájem u nás?

S uvedením v Evropě to zatím není jasné, ale všude jinde už Hyundai silně rozšiřuje portfolio verzí sedanu Sonata. První informace teď máme rovněž o sportovněji střižené variantě N-Line

Zda se nový Hyundai Sonata opravdu dostane na trh Evropy, je zatím stále ve hvězdách, ačkoliv značka dříve označovala novou generaci za globální model. Každopádně, v Jižní Koreji a USA se již rozšiřuje nabídka variant a motorizací sedanu. Po představení verze Turbo či Hybrid se nyní pomalu odhaluje i sportovní N-Line.

S novými informacemi o Sonatě N-Line nicméně přichází od vedení Hyundaie také potvrzení, že plnohodnotně ostrou Sonatu N značka neplánuje. Specifikace N-Line tedy bude zajišťovat vrchol, co se týče sportovnější nátury modelu.

Dražší nový Hyundai i10 v Česku zatím nekoupíte. Nemá daleko k 500.000 Kč

Dražší nový Hyundai i10 v Česku zatím nekoupíte. Nemá daleko k 500.000 Kč

Klasicky má Sonata N-Line obdržet trochu agresivnější styling s nižším předním nárazníkem a většími přístupy vzduchu, jinou mřížkou chladiče, novými 19palcovými koly a rovněž párem dvojitých koncovek výfuku na zádi. Uvnitř dojde na N-Line sportovní sedačky s lepším bočním vedením nebo sportovní, červeně obšitý volant.  

Jelikož informace o Sonatě L-Line pochází od amerického zastoupení značky, známe pochopitelně informace o motorizaci pro tamní trh. Sportovní sedan zde dostane přeplňovaný 2,5litrový benzinový čtyřválec o výkonu 213 kW (290 koní) a točivém momentu 420 N.m.

Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Motor bude spojen s osmistupňovým dvouspojkovým automatem a síla poputuje stále na přední kola. Pohon všech kol Hyundai nechystá. Stejně tak se Sonata N-Line obejde bez samosvorného diferenciálu, za něj bude náplastí systém aktivního vektorování točivého momentu.

V případě nové Sonaty pro evropský trh se dříve kromě sedanu mluvilo o myšlence kombíku, který by se určitě do portfolia Hyundaie nejen v Česku náramně hodil. A dostat jej s takřka třístovkou koní a říznějším vzhledem, to by mohlo zaujmout nejednoho zákazníka. Uvidíme…

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

včera | Petr Schnagl | 15 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 144 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 82 příspěvků