hybrid ... hmm ... :-P elektrický dojezd mno nic moc se neliší od primusu ikdyz uz existuje honda CLARITY na vodíkový pohon což je 100x ekologičtější a vypouší jen čistý vzduch. Tahle krabice je jen zkopírovanej primus, jen přidali výce baterií pro delší dojezd. Což okoukali z ameriky kde si lide co mají primus nechají přestavovat na výce baterií u nějaké firmy na baterie. Takže si muže hyundai akorát ........ :-P .. tady je dukaz a už se nehádejte :) www.youtube.com ...
vzhledově krásné auto.propracované detaily jak z venku,tak v interiéru.nádherné jsou světla,přední a ještě více zadní....no,stává se z nich opravdu plnohodnotná konkurence evropských značek....
hehehehehehehehehehehehe, teď jsi mě dostal, škyt. :-Otenhle fór je lepší než ten jak táta žralok učí syna jak žrát plavce :-D:-D:-D
A proc to vypada jak cinska kopie P407?
Nechápu, proč se teď automobilky přčedhánějí v představování dalších a dalších shodných nesmyslů, které nic nepřinášejí. Sonata je až na výjimky na některých trzích obecně neprodejný model, hybrid, navíc stejně nesmyslný jako všechny dosavadní, to nespasí.
Sonata je naopak velmi dobre prodejny model na vsech trzich az na vyjimky. Dokonce i v zapadni evrope se to auto prodava. Na nekterych trzich opravdu nema sanci. To jsou ty, ktere trpi velkou mirou ridicu s podrousenym egem a frustraci z nedocenenosti a ti si radeji koupi ojete AUDI apod., aby vsichni videli. Mezi tyto trhy patri typicky CR, viz. "Černý superb vytlačil úmyslně mazdu z dálnice D1". Hybrid neni nesmyslny. Sice ma spotrebu srovnatelnou s dizlem, ale na silnicich, kde jezdi hybridy misto dizlu se da dychat.
Ano, vzhledem k tomu, že někteří řidičí jsou opravdu nenároční a občas si pletou brzdu s plynem (jako ta paní v Americe, co jí nešla zastavit její Toyota), tak se šmejdy, jako Sonata dobře prodávají. A není to o egu - je to o aktivní bezpečnosti - když se něco nepovede, to zmíněné Audi krizovku zvládne mnohem snáz (podotýkám, že nejsem fanouškem Audi, že koncern je mi vcelku u p.... a koncernovými vozy dobrovolně nejezdím a nikdy bych si za vlastní peníze žádné nekoupil - nové ani ojeté). Jezdil jsem v Sonatě - nehybridní, taky v Sorentu, Kia Optima - Avis v Americe už snad slušnější auta ani nepůjčuje. A byla to suverénně ta nejhorší auta, v jakých jsem kdy jel. I vysmívaná domácí auta (Pontiac, Chevrolet Impala) jezdí o dvě třídy líp a za volantem se člověk cítí jistěji. A hlavně pro méně zkušené řidiče bývá důležité, aby auto jelo, kam otočí volantem, aby automat řadil včas a rychle a brzdy brzdily.A hlavně - ten hybrid je oproti srovnatelnému dieselu o třetinu a oproti benzinu o polovinu dražší, takže návratnost v nedohlednu. Ostatně - o filtru pevných částic jste už někdy slyšel?
Pokud vim, tak to bylo prezentovano jako Aprilovy zertik...
Navštiv psychoanalytika. Zdá se to být akutní.
Dobre, ale jen kdyz pujdes se mnou. Ty to taky potrebujes.
Klidně. Jen upozorňuju, že nemám problém s tím, jakým autem kdo jezdí.
To je z tveho bliti na hybrid hned poznat:-D
á, další pán, co si plete pojmy a dojmy a ještě k tomu neumí číst. Blití na hybrid? kde ho čteš? Že někdo docela výstižně popíše nulový význam hybridu v roce 2010 není blití. A pokud čtu příspěvky výš, tak k psychoanalytikovy toho joudu poslal kvůli jeho stihomamu s psychopatickým propojením , kterého se zde diskutující učni mdlého ducha dopouštějí docela často.
Tak napis nesporny klad hybridu...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.