Po řadě upoutávek již Hyundai oficiálně představuje vizi dalšího člena rodiny elektromobilů Ioniq. Koncept pojmenovaný SEVEN předpovídá uvedení velkého produkčního SUV Ioniq 7, kterého bychom se měli od korejské značky dočkat už vcelku brzy. | koncept Hyundai SEVEN Zdroj: Hyundai

Po řadě upoutávek již Hyundai oficiálně představuje vizi dalšího člena rodiny elektromobilů Ioniq. Koncept pojmenovaný SEVEN předpovídá uvedení velkého produkčního SUV Ioniq 7, kterého bychom se měli od korejské značky dočkat už vcelku brzy. | koncept Hyundai SEVEN | Zdroj: Hyundai

Na platformě E-GMP, kterou pro své vlastní SUV EV9 použije i sesterská Kia, se ukazuje aerodynamicky řešená karoserie s uhlazeným designem, výsuvnými kamerami místo zrcátek a bez zjevných klik dveří. | koncept Hyundai SEVEN Zdroj: Hyundai

Na platformě E-GMP, kterou pro své vlastní SUV EV9 použije i sesterská Kia, se ukazuje aerodynamicky řešená karoserie s uhlazeným designem, výsuvnými kamerami místo zrcátek a bez zjevných klik dveří. | koncept Hyundai SEVEN | Zdroj: Hyundai

Na kolech se nachází aerodynamické kryty pro snížení odporu vzduchu. Stylové vnější osvětlení Parametric Pixel už poté známe z Ioniqu 5. Rozvor náprav konceptu je 3,2 metru. | koncept Hyundai SEVEN Zdroj: Hyundai

Na kolech se nachází aerodynamické kryty pro snížení odporu vzduchu. Stylové vnější osvětlení Parametric Pixel už poté známe z Ioniqu 5. Rozvor náprav konceptu je 3,2 metru. | koncept Hyundai SEVEN | Zdroj: Hyundai

Konfigurace a zařízení interiéru připomíná obývací pokoj a nedrží se tradiční představy kabiny auta. Nechybí zde rohová sedačka, dvojice otočných křesel, police, šuplíky a výklopná televize... | koncept Hyundai SEVEN Zdroj: Hyundai

Konfigurace a zařízení interiéru připomíná obývací pokoj a nedrží se tradiční představy kabiny auta. Nechybí zde rohová sedačka, dvojice otočných křesel, police, šuplíky a výklopná televize... | koncept Hyundai SEVEN | Zdroj: Hyundai

...zatímco atmosféru dotváří panoramatická střecha s funkcí projekce obrazu, ambientní osvětlení nebo květináče s rostlinami. | koncept Hyundai SEVEN Zdroj: Hyundai

...zatímco atmosféru dotváří panoramatická střecha s funkcí projekce obrazu, ambientní osvětlení nebo květináče s rostlinami. | koncept Hyundai SEVEN | Zdroj: Hyundai

Dále zde najdete i miniledničku nebo přihrádku pro boty. Očekává se, že v produkční formě nabídne Ioniq 7 až sedmimístný interiér. | koncept Hyundai SEVEN Zdroj: Hyundai

Dále zde najdete i miniledničku nebo přihrádku pro boty. Očekává se, že v produkční formě nabídne Ioniq 7 až sedmimístný interiér. | koncept Hyundai SEVEN | Zdroj: Hyundai

S touto představou interiéru nepřekvapí, že Hyundai prezentuje koncept SEVEN jako plně autonomní, ostatně pro řízení SUV člověkem je zde pouze jediná ovládací páka, respektive joystick, který je jinak skrytý v opěrce sedačky. | koncept Hyundai SEVEN Zdroj: Hyundai

S touto představou interiéru nepřekvapí, že Hyundai prezentuje koncept SEVEN jako plně autonomní, ostatně pro řízení SUV člověkem je zde pouze jediná ovládací páka, respektive joystick, který je jinak skrytý v opěrce sedačky. | koncept Hyundai SEVEN | Zdroj: Hyundai

Jinak zmiňuje Hyundai v interiéru použití udržitelných, recyklovaných a hygienicky nezávadných materiálů. Výbavu doplňuje i UV-C sterilizační systém, který se spustí, jakmile posádka opustí auto. | koncept Hyundai SEVEN Zdroj: Hyundai

Jinak zmiňuje Hyundai v interiéru použití udržitelných, recyklovaných a hygienicky nezávadných materiálů. Výbavu doplňuje i UV-C sterilizační systém, který se spustí, jakmile posádka opustí auto. | koncept Hyundai SEVEN | Zdroj: Hyundai

U konceptu mluví Hyundai o pohonném ústrojí zajišťujícím dojezd přes 480 kilometrů a nabíjení výkonem až 350 kW (dobití baterie z 10 na 80 % za zhruba 20 minut). Více podrobností o technice značka neodhaluje. | koncept Hyundai SEVEN Zdroj: Hyundai

U konceptu mluví Hyundai o pohonném ústrojí zajišťujícím dojezd přes 480 kilometrů a nabíjení výkonem až 350 kW (dobití baterie z 10 na 80 % za zhruba 20 minut). Více podrobností o technice značka neodhaluje. | koncept Hyundai SEVEN | Zdroj: Hyundai

S platformou E-GMP je však u produkčního Ioniqu 7 pravděpodobná architektura s 800V elektrickou sítí a varianta modelu se dvěma elektromotory pro pohon všech kol. | koncept Hyundai SEVEN Zdroj: Hyundai

S platformou E-GMP je však u produkčního Ioniqu 7 pravděpodobná architektura s 800V elektrickou sítí a varianta modelu se dvěma elektromotory pro pohon všech kol. | koncept Hyundai SEVEN | Zdroj: Hyundai

| koncept Hyundai SEVEN Zdroj: Hyundai

| koncept Hyundai SEVEN | Zdroj: Hyundai

| koncept Hyundai SEVEN Zdroj: Hyundai

| koncept Hyundai SEVEN | Zdroj: Hyundai

Na platformě E-GMP, kterou pro své vlastní SUV EV9 použije i sesterská Kia, se ukazuje aerodynamicky řešená karoserie s uhlazeným designem, výsuvnými kamerami místo zrcátek a bez zjevných klik dveří. | koncept Hyundai SEVEN Zdroj: Hyundai
Na kolech se nachází aerodynamické kryty pro snížení odporu vzduchu. Stylové vnější osvětlení Parametric Pixel už poté známe z Ioniqu 5. Rozvor náprav konceptu je 3,2 metru. | koncept Hyundai SEVEN Zdroj: Hyundai
Konfigurace a zařízení interiéru připomíná obývací pokoj a nedrží se tradiční představy kabiny auta. Nechybí zde rohová sedačka, dvojice otočných křesel, police, šuplíky a výklopná televize... | koncept Hyundai SEVEN Zdroj: Hyundai
...zatímco atmosféru dotváří panoramatická střecha s funkcí projekce obrazu, ambientní osvětlení nebo květináče s rostlinami. | koncept Hyundai SEVEN Zdroj: Hyundai
12
Fotogalerie

Hyundai SEVEN oficiálně: Vize Ioniqu 7 je autonomním obývákem na kolech

Volant a pedály? Takto si budoucnost elektrických SUV Hyundai nepředstavuje.

Po řadě upoutávek již Hyundai oficiálně představuje vizi dalšího člena rodiny elektromobilů Ioniq. Koncept pojmenovaný SEVEN předpovídá uvedení velkého produkčního SUV Ioniq 7, kterého bychom se měli od korejské značky dočkat už vcelku brzy.

Na platformě E-GMP, kterou pro své vlastní SUV EV9 použije i sesterská Kia, se ukazuje aerodynamicky řešená karoserie s uhlazeným designem, výsuvnými kamerami místo zrcátek a bez zjevných klik dveří. Na kolech se nachází aerodynamické kryty pro snížení odporu vzduchu. Stylové vnější osvětlení Parametric Pixel už poté známe z Ioniqu 5. Rozvor náprav konceptu je 3,2 metru.

Konfigurace a zařízení interiéru připomíná obývací pokoj a nedrží se tradiční představy kabiny auta. Nechybí zde rohová sedačka, dvojice otočných křesel, police, šuplíky a výklopná televize, zatímco atmosféru dotváří panoramatická střecha s funkcí projekce obrazu, ambientní osvětlení nebo květináče s rostlinami. Dále zde najdete i miniledničku nebo přihrádku pro boty. Očekává se, že v produkční formě nabídne Ioniq 7 až sedmimístný interiér.

S touto představou interiéru nepřekvapí, že Hyundai prezentuje koncept SEVEN jako plně autonomní, ostatně pro řízení SUV člověkem je zde pouze jediná ovládací páka, respektive joystick, který je jinak skrytý v opěrce sedačky. Jinak zmiňuje Hyundai v interiéru použití udržitelných, recyklovaných a hygienicky nezávadných materiálů. Výbavu doplňuje i UV-C sterilizační systém, který se spustí, jakmile posádka opustí auto.

U konceptu mluví Hyundai o pohonném ústrojí zajišťujícím dojezd přes 480 kilometrů a nabíjení výkonem až 350 kW (dobití baterie z 10 na 80 % za zhruba 20 minut). Více podrobností o technice značka neodhaluje. S platformou E-GMP je však u produkčního Ioniqu 7 pravděpodobná architektura s 800V elektrickou sítí a varianta modelu se dvěma elektromotory pro pohon všech kol.  

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud