Hyundai se u nás loni dařilo. Rostl o 26 %, u českých soukromníku vede i30 z Nošovic

Názory k článku

šofér  |  07. 01. 2022 09:58

Takže pokud je tržní podíl 44,26% soukromým osobám s počtem 8941 prodaných aut, tak mi vychází, že soukromá klientela loni koupila 20 201 nových automobilů všech značek. To při celkové registraci 206 876 aut je dost mizerný podíl ani ne 10%. Píšu to proto, až tady zase "modří" budou šermovat názory, že auto auto/elektroauto za milion je vlastně v pohodě a má na něj běžná domácnost. i30 totiž začíná na 350 tis.Kč.

 |   |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Stanislav  |  07. 01. 2022 11:11

Sympatická to značka, i20n je fakt pohledný vůz, maska Tusconu ve zpětném zrcátku je impozantní. Sice nic z toho mě nepřimělo opustit Toyotu, ale proč nemít radost, když někdo prodává hezká, dostupná a dobrá suta! Konkurence je motorem inovace, takže go Hyundai!

 |   |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Marek71  |  07. 01. 2022 13:54

"Překvapením je silná pozice v soukromém sektoru."

To není žádně překvapení. Stejně tak jako je silná pozice VW koncernu ve firemních prodejích, je i sliná pozice Hyundai (ale třeba i Dacie) v soukromém sektoru. Takto to přeci funguje už léta.

 |   |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Petr  |  07. 01. 2022 19:22

Je pravda, že když jsem vybíral auto pro manželku převážně po ježdění po městě, tak mi nejlépe vyšel v poměru cena a užitná hodnota zrovna i30 s nepřeplňovaným 1,5 l.
Chtěl jsem blbovzdorný čtyřválec s nepřímým vstřikem a bez turba a dnes je něco takového malý zázrak. HB ve verzi Smart nakonec objednaný za 390 000. Na škodovku sice nemůžu říct křivé slovo a sám jsem ji také roky měl, ale třeba nová fábia v podobné výbavě je s tříválcem o 100 000 dražší (možná by se také dalo něco uhádat, ale ani jsem to nezkoušel). Korejce se nebojím, sám mám 10 let ceeda a je to bez problému.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor