Hyundai se u nás loni dařilo. Rostl o 26 %, u českých soukromníku vede i30 z Nošovic

24 komentářů

Petr
7. ledna • 19:22

Je pravda, že když jsem vybíral auto pro manželku převážně po ježdění po městě, tak mi nejlépe vyšel v poměru cena a užitná hodnota zrovna i30 s nepřeplňovaným 1,5 l.
Chtěl jsem blbovzdorný čtyřválec s nepřímým vstřikem a bez turba a dnes je něco takového malý zázrak. HB ve verzi Smart nakonec objednaný za 390 000. Na škodovku sice nemůžu říct křivé slovo a sám jsem ji také roky měl, ale třeba nová fábia v podobné výbavě je s tříválcem o 100 000 dražší (možná by se také dalo něco uhádat, ale ani jsem to nezkoušel). Korejce se nebojím, sám mám 10 let ceeda a je to bez problému.

Jezdec
10. ledna • 22:12

Taky jsem to tak vyhodnotil. Za ty peníze jsem to nemohl nechat na krámě.

Marek71
7. ledna • 13:54

"Překvapením je silná pozice v soukromém sektoru."To není žádně překvapení. Stejně tak jako je silná pozice VW koncernu ve firemních prodejích, je i sliná pozice Hyundai (ale třeba i Dacie) v soukromém sektoru. Takto to přeci funguje už léta.

J. Vosátka
7. ledna • 18:57

Je smutné, pokud je nejprodávanějším autem podřadná asijská značka. Bohužel to vypovídá o nedobré ekonomické situaci země. Až bude nejprodávanější Mercedes nebo Rolls-Royce, pak se budeme moci plácat po ramenou. Takhle je ale na místě spíše utřít slzu.

Mirek
7. ledna • 20:33

Jak se to vezme. Ve které zemi je nejprodávanější Mercedes, nebo Rolls Royce? To jako všechny země tímto vykazují nedobrou ekonomickou situaci? A proč například Němci kupují tyto značky, kvůli kterým nás hodnotíš ekonomicky špatně, když je vše pro ně výrazně levnější, Dacia pro ně původně nebyla ani určena. Nebude to tím, že nikdo mnohdy nechce zbytečně utrácet peníze?

J. Vosátka
8. ledna • 0:20

I v tom Německu jsou totiž chudí lidé, kteří si zkrátka nic lepšího dovolit nemohou. Kdo peníze má vážně nemá zapotřebí aby mu u baráku stála korejská šunka.

Mirek
8. ledna • 17:34

Dobrý pokus, ale jinak pěkná blbost. I ten "chudý Němec" je na tom finančně o dost lépe, než našinci s platem, který ho u nás řadí do průměru. A pochybuji, že tam lidé hledí skrz prsty na druhé, když si koupí třeba i tu Dacii, jako u nás. Hraní si na lepší lidi prostřednictvím auta je pěkná blbost.

Peter(Charouz)
8. ledna • 11:35

Opravdu? Osobní zkušenost? Ať už v Německu nebo Rakousku jsem u nejednoho rodinného domu viděl stát pohromadě s vozy jako MB, AUDI, BMW i vozy ,, podřadných" značek. Tito lidé to totiž neřeší.

šofér
8. ledna • 11:23

Snad nechcete tvrdit, že německá či francouzská "šunka" myslím mainstream, nikoliv prémie, je lepší??

Stanislav
7. ledna • 11:11

Sympatická to značka, i20n je fakt pohledný vůz, maska Tusconu ve zpětném zrcátku je impozantní. Sice nic z toho mě nepřimělo opustit Toyotu, ale proč nemít radost, když někdo prodává hezká, dostupná a dobrá suta! Konkurence je motorem inovace, takže go Hyundai!

David
7. ledna • 20:56

Není to nic jiného než Korejskej Hnůj

Stanislav
8. ledna • 8:04

Podle mě jsi do toho dal málo vzteku. Zkus to ještě jednou a pořádně, ukaž, že jsi Čech!

šofér
7. ledna • 9:58

Takže pokud je tržní podíl 44,26% soukromým osobám s počtem 8941 prodaných aut, tak mi vychází, že soukromá klientela loni koupila 20 201 nových automobilů všech značek. To při celkové registraci 206 876 aut je dost mizerný podíl ani ne 10%. Píšu to proto, až tady zase "modří" budou šermovat názory, že auto auto/elektroauto za milion je vlastně v pohodě a má na něj běžná domácnost. i30 totiž začíná na 350 tis.Kč.

LOL
7. ledna • 12:29

Hyundai evidentně vsadil na to, co Koncern VW dávno opustil: kvalitu za dobrou cenu. Ta auta nejsou nijak převratná, ale jsou nadprůměrně spolehlivá a nestojí nesmysl. Ukazuje se, že asijský model 3-4 pevně daných výbav s minimem doplňků slaví úspěch jak z pohledu ceny, tak zájmu.

DAVID
9. ledna • 5:02

🤮🤮🤮

David
7. ledna • 21:00

Hnujdaj ma nějakou kvalitu?🤣🤣🤣

Tak jest
7. ledna • 23:20

Má, ale jen první roky a km. :-)) Alespoň tak to vidí statistiky.

Marek71
7. ledna • 13:57

To už teď má např. i Škoda u Enyaqu. Jsou tam dvě velikosti baterie a jedna linie Sportline. A výbava navíc se děje pomocí několika paketů, je to mnohem jednodušší než kdysi. A dobré je, že si lze interiér vybrat asi z 4 nebo 5 variant.

LOL
7. ledna • 15:07

Ok, tak ještě adjustovat cenu ;-)

Stanislav
7. ledna • 11:08

subjektivní... když mám barák s fotovoltaikou a měsíčně nakroutím 1500 Km, tak pokud EV spadnou cenami o 20-30%, nebo je fosilní vozy, nebo přímo samotná dinosauří šťáva dožene, bude pro mě ev jasná volba. Jasně, vám z paneláku budee jedno, že já jezdím do práce "zadarmo." Ale zas mě je vaše sídliště taky putna...

Pikus
7. ledna • 19:41

My z mest jsme celý odvareny z lidí ze satelitu co pořád někam dojíždějí, jelikož tam u nich si nekoupi ani svačinu.

Stanislav
8. ledna • 8:03

Krásně "české" odpovědi, co na tu záplavu vzteku odpovědět? Hlavně klid a nohy v teple. Kolik je asi potřeba elektriky na celkovou porci 50km denního dojíždění? Musí kvůli tomu být auto v zásuvce celý den, každý den? Kolik jezdím v létě a kolik v zimě? Jsou dva měsíce v roce ze sítě dealbreaker? Proč bych měl bydlet v satelitu?!!! Chápu, že jste naštvaní, zklamaní a nešťastní. Ale vymýšlet si kvůli tomu nesmysly... Hele za mě, klidně jezděte 1.9. tdi. Pořád s ní tahám káru, ale vylejvat si kvůli tomu svůj vztek takhle veřejně... proč?

šofér
7. ledna • 12:27

Ale nekecej, a kolik ti ta FVE nyní vyrábí? Při dobrých podmínkách ti to v tomto období neutáhne ani vysavač, brebto!

Bart
7. ledna • 15:20

Nevyrábí skoro nic, mozna tak 500kw za prosinec, navíc když je přes den v práci, tak doma EV nenabiji a to co vyrobí a uloží fve do baterie bude v zime stačit tak na provoz domu.

Doporučujeme

Články odjinud