Hyundai se fyzických tlačítek jenom tak nevzdá. Vidí v nich neoddiskutovatelný přínos

11 komentářů

moje jmeno
22. března • 17:14

Za tento přístup hlasitě tleskám!

olgojchrotoj
22. března • 13:24

Hyu to delaji dobre. Vubec, celkove jsou dobre naslapnuti.

Ev Lo
21. března • 23:56

Display mě nevadí, ale nelíbí se mě ta moda tabletů co trčí z palubní desky, teď nově i za volantem, nemá to žádné stínění, pro budíky to nemá ani konfiguraci nějak moc, takže to zobrazuje jen to stejný co to zobrazovalo dřív, jen protože zapoměli jak se dělají antireflexní úpravy nejde vlastně co to zobrazuje ani vidět.Existují výjmky GR86 má displaye dva, jak místo budíků, tak navigaci - nic netrčí z palubní desky, displaye mají antireflexní úpravu a ten co nahrazuje budíky má dokonce stinění, navíc opravdu ho využívají, to co zobrazuje mění. Na všechno potřebné tlačítka mají opravdová tlačítka, je až neuvěřitelné, že dneska dokáží vyrobit takové auto.

Ev Lo
21. března • 23:47

a videli nekdy v hyundai inter, alespon tech drazsich, aut, co v eu prodavaj? To ma vsechny tlacitka fake, snad mozna krome varovnych blikacuUrčitě to nepomáhá provozu, možná proto, i když dneska je všude automat, tak ty lidi stejně nedokáží odjet z křižovatky a furt se někde čeká, asi na to až člověk dohrabe touchscreen a zjistí, že byla zelená.

petr
21. března • 21:50

Jak píše kolega,není nad to poslepu něco nahmatat a zapnout.
Jezdím teda hodně,fakt hledat na obrazovce kde snížím klimu,sedačky,hlasitost radia během jízdy fakt nehodlám.
Názor,že si mám zastavit,nastavit to,zase argumentuju tím,že po 15minutách to budu chtít případně změnit nějak jinak.

Q
22. března • 9:26

Názor, že máte zastavit a nastavit si to, je nesmysl. V mnoha případech by se tím porušil Zákon o provozu na pozemních komunikacích, například nelze zastavit na dálnici, na silnici první třídy mimo obec, na mostě či v tunelu.

Ev Lo
21. března • 23:48

Jo no nebo čekat 10 minut než najdeš vhodné místo a situaci k zatavení

i20
21. března • 20:17

ja bych rekl ze spravna cesta je kompromis. To co je za jizdy pouzivano ma byt taky hmatem po pameti dosazitelny. Treba topeni/klima, radio, vyhrivani sedadel popripade alespon prednastaveny a individualne konfigurovatelny jizdni rezimy (neco jako hotkeys kde si uzivatel muze ulozit 'svoje' nastaveni vcetne sedadel, zrcatek atd). Na tohle skutecne neni treba aby volant a palubni deska vyhlizely jako stobasovej akordeon. Zbytek at jde klidne do dotykace, nejlepe takovyho kterej ma podle moznosti neprilnavej povrch.

WRC Fabia R2 Twincharger
21. března • 17:52

Nevím jak ty hyundaisto ale zvyknout si jde na obojí.. vadí to jen při častém přesedání z modelu jedné značky do druhé. Já to mám osobně v kvůli častému autosportu přímo.. násobné fyzično. Jen navigace Amundsen tu je dotykovka, tam mi modernost nevadí B-]

i40
21. března • 18:04

Kundo škodovácká.

Miroslav
22. března • 11:47

Kdysi jsem slyšel dobrou hlášku, kterou jste mi svou nadávkou připomněl: KDO MÁ DOMA Hyundaie = NAPOŘÁD UŽ K...A JE :-D

Doporučujeme

Články odjinud