Hyundai Santa Fe: první jízdní dojmy

24 komentářů

Aleš
10. ledna • 10:37

Kterej vůl může pořídit desítky fotek a nevyfotit kufr??? :-O

Jozef
26. září • 14:34

Vsetci krútia nosom, ale keby to malo na nose znak Toyoty, tak brucite blahom.

Roman
26. září • 16:10

To ne, to by do ní všichni šili taky;-) Ten správný znak by musel být VW:-D

connect
25. září • 22:55

proboha uz udelejte neco s tema fotkama... pseudo HDR hnus...

Jarda
25. září • 10:01

Při srovnatelné motorizaci a výbavě stojí tahle krabice stejně jako X5 od BMW = fail.

Honza
25. září • 11:03

Tak tyhle dvě auta jsou neporovnatelný, každopádně - poraď mi, kde bych sehnal novou X5 za 850.000,-B-]

Jarda
25. září • 14:09

Je pravda, že já ji kupoval přes známého v inveltu za 950k, najeto 5k km, ceníková cena 1400k. Ale i tak nevidím důvod kupovat hnůjdaj.

Skyline
26. září • 11:56

Takze 1.4M je to stejne, co 850k? :-D:-D:-D Jeden se az divi, kde vlastne takovej hlupec ty penize sehnal. Teda pokud to samozrejme neni internetovy sockakovboj, co ma v Inveltu kamose a ten mu tajne poseptal, ze ta vydechla plecka je ted za super cenu a ze tu bouracku tam poznat nejde a ze na to sice nema, ale na netu je potreba takove informace hned zuzitkovat:-D

Asterix
25. září • 15:10

No to je teda srovnání, panečku. Kupovat jeté auto a ještě k tomu přes známého a srovnávat ho s ceníkovou cenou novinky na trhu:-D
Každopádně nevidím důvod ke koupi ani jedné této krabice. Užitná hodnota, jizdní vlastnosti a provozní náklady jsou ve srovnání s auty střední/vyšší střední třídy mzerné. Ale to je na jinou diskuzi.

LOL
25. září • 16:29

1. někdo třeba nechce jezdit s koleny pod bradou, nebo vleže, jak je typické pro auta střední/vyšší třídy
2. užitnou hodnotu si troufám tvrdit mají tyto "krabice" řádově vyšší, zvláště tehdy, mají-li variabilní interiér s možností přestavby na 7 míst nebo naopak na "dodávku"
3. jízdní vlastnosti odpovídají stavbě, ale přiznejme si, kolik lidí opravdu dokáže jezdit v běžném provozu opravdu sportovně?
4. Spotřeba spíše než dle velikosti se odvíjí od způsobu jízdy - a ten rozdíl v průměru 1-1,5 litru není nic zásadníhoJá jsem spokojený majitel středního MPV a zpátky do běžné "nízké" třídy bych už rozhodně dobrovolně nešel. Za to nepohodlí mi to nestojí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
26. září • 20:51

1. Je vidět, že jsi nejezdil se žádným slušným autem střední třídy a výše. To bys tady nepsal o jízdě s koleny pod bradou, nebo vleže a podobné pitomosti.
2. Rozhodně je jízní pohodlí lepší v autě stření třídy, než v posedu autobusového řidiče ve vysoké krabici. V prostorném kombi střední třídy toho odvezeš také dost, pokud ti jde o to dělat ze sebe stěhováka, tak prosím. 7 míst na sezení raději nevzpomínej, ještě jsem nezažil ty dvě místa navíc, která by nebyla spíše nouzovky pro malé děti.
3. Jízdní vlastnosti jsou u takto vysokých krabic horší, co si budeme vykládat. Hlavně v zatáčkách se krakrabice moc dobře necítí.
4. No a spotřeba také je horší, jak píšeš. Jenže při vyšších rychlostech to není jen 1-1,5 litrů, ale "trochu" více.
Pokud si chceš hrát na zbohatlíka, který musí ukazovat, že nepatří k té chudině se sedanama a kombíkama a proto musíš jezdit vysokou krabicí, tak to je tvůj mindráček a ty s ním musíš žít.

Jarda
25. září • 17:15

Já v X5 odvozil 3 tuny cementu, dvě tuny ztracenýho bednění a nábytek do celého rodinného domku a přestěhoval jsem celej byt na 2 otočky, takže užitná hodnota je hodně, hodně, hodně vysoká. B-]

Skyline
26. září • 11:54

Chapu, ze kdyz si ten zgarb koupil, uz ti nezbylo na nic jineho, jinak si tezko vysvetlit, jak vypadaji skrine, pracka, postele, lednicka a dalsi veci v kufru:-D O tom, ze vozis v BMW cement ani nemluvim, socka, co si hraje na prachace. Ale takovych v tom vidam vic, teplakovka nebo monterky, vlasy slezly neustalou hruzou z uctu za palivo a servis, proste "frajer":-D

Roman
26. září • 9:16

Ale ty kecko - celej byt na 2 otočky:-D A byl to opravdu celej byt jako např. pračka, lednička, postele, skříně, stůl, židle?

predseda
25. září • 8:42

Fandim Korejcum kvuli konkurencnimu boji ktery je ve finale vyhodny pro zakazniky. Ale aby to neprehnali ve snaze dohnat nebo dokonce preskocit nemecke automobilky. Pri premire snahy totiz ztrati tu hlavni konkurencni vyhodu. A tou je cena. Cim vic se zlepsuji v kvalite tim drazsi budou.

nick
25. září • 9:00

No proto to přece dělají...
Já jim nefandím, protože s levnou pracovní silou odrovnají zavedené výrobce a až tu budou jen auta z Koree, Číny a Indie, tak se vrátí ke své "kvalitě".
Jinak jejich kolotočářský dizajn s mraky prohlubní, výstupků a liniií taky nemusím.
Na první pohled je to pecka a za půl roku je to okoukaný. Prostě je to jako jejich jídlo. spousta koření, milion chutí a nevíš jestli žereš psa nebo kuře.

BlackRider
25. září • 13:41

Nas si zapomnel na Japonce, kteri uz auta i na vyssi urovni nez evropani delaji par desitek let a kupodivu evropsky automobilky porad jeste nezkrachovali ;).

Roman
25. září • 9:49

Opravdu si myslíš, že je v Koreji (Jižní samozřejmě:-)) ) levná pracovní síla? To opravdu není. Životní úroveň Korejců je třeba ve srovnání s naší vyšší.

hstehkaiw
25. září • 7:37

Jenom dalsi mrdka od asijskych zlodeju

Pavel
25. září • 7:54

Mrdka si jedině ty.

homer
25. září • 0:31

kolotočářský vkus a jihoasijská technika - netrvá jim ta cesta k akceptovatelným produktům už nějak dlouho?

Hansi
25. září • 9:24

.. říká majitel 15 let starého cigošského mercedesu či bmw..

homer
25. září • 22:56

i dvacet let starej medvěd nebo bavorák je hezčí pohled a lepší svezení než tvuj nikdy nedosažitelnej sen

LOL
26. září • 16:03

ty budeš asi opravdu ze Springfieldu :-P

Doporučujeme

Články odjinud