Hyundai Santa Fe: první jízdní dojmy

homer  |  25. 09. 2012 00:31

kolotočářský vkus a jihoasijská technika - netrvá jim ta cesta k akceptovatelným produktům už nějak dlouho?

Odpovědět  |   | 
Hansi  |  25. 09. 2012 09:24

.. říká majitel 15 let starého cigošského mercedesu či bmw..

Odpovědět  |   | 
homer  |  25. 09. 2012 22:56

i dvacet let starej medvěd nebo bavorák je hezčí pohled a lepší svezení než tvuj nikdy nedosažitelnej sen

Odpovědět  |   | 
LOL  |  26. 09. 2012 16:03

ty budeš asi opravdu ze Springfieldu

Odpovědět  |   | 
hstehkaiw  |  25. 09. 2012 07:37

Jenom dalsi mrdka od asijskych zlodeju

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  25. 09. 2012 07:54

Mrdka si jedině ty.

Odpovědět  |   | 
predseda  |  25. 09. 2012 08:42

Fandim Korejcum kvuli konkurencnimu boji ktery je ve finale vyhodny pro zakazniky. Ale aby to neprehnali ve snaze dohnat nebo dokonce preskocit nemecke automobilky. Pri premire snahy totiz ztrati tu hlavni konkurencni vyhodu. A tou je cena. Cim vic se zlepsuji v kvalite tim drazsi budou.

Odpovědět  |   | 
nick  |  25. 09. 2012 09:00

No proto to přece dělají...
Já jim nefandím, protože s levnou pracovní silou odrovnají zavedené výrobce a až tu budou jen auta z Koree, Číny a Indie, tak se vrátí ke své "kvalitě".
Jinak jejich kolotočářský dizajn s mraky prohlubní, výstupků a liniií taky nemusím.
Na první pohled je to pecka a za půl roku je to okoukaný. Prostě je to jako jejich jídlo. spousta koření, milion chutí a nevíš jestli žereš psa nebo kuře.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  25. 09. 2012 09:49

Opravdu si myslíš, že je v Koreji (Jižní samozřejmě ) levná pracovní síla? To opravdu není. Životní úroveň Korejců je třeba ve srovnání s naší vyšší.

Odpovědět  |   | 
BlackRider  |  25. 09. 2012 13:41

Nas si zapomnel na Japonce, kteri uz auta i na vyssi urovni nez evropani delaji par desitek let a kupodivu evropsky automobilky porad jeste nezkrachovali ;).

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  25. 09. 2012 10:01

Při srovnatelné motorizaci a výbavě stojí tahle krabice stejně jako X5 od BMW = fail.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  25. 09. 2012 11:03

Tak tyhle dvě auta jsou neporovnatelný, každopádně - poraď mi, kde bych sehnal novou X5 za 850.000,-

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  25. 09. 2012 14:09

Je pravda, že já ji kupoval přes známého v inveltu za 950k, najeto 5k km, ceníková cena 1400k. Ale i tak nevidím důvod kupovat hnůjdaj.

Odpovědět  |   | 
Asterix  |  25. 09. 2012 15:10

No to je teda srovnání, panečku. Kupovat jeté auto a ještě k tomu přes známého a srovnávat ho s ceníkovou cenou novinky na trhu
Každopádně nevidím důvod ke koupi ani jedné této krabice. Užitná hodnota, jizdní vlastnosti a provozní náklady jsou ve srovnání s auty střední/vyšší střední třídy mzerné. Ale to je na jinou diskuzi.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  25. 09. 2012 16:29

1. někdo třeba nechce jezdit s koleny pod bradou, nebo vleže, jak je typické pro auta střední/vyšší třídy
2. užitnou hodnotu si troufám tvrdit mají tyto "krabice" řádově vyšší, zvláště tehdy, mají-li variabilní interiér s možností přestavby na 7 míst nebo naopak na "dodávku"
3. jízdní vlastnosti odpovídají stavbě, ale přiznejme si, kolik lidí opravdu dokáže jezdit v běžném provozu opravdu sportovně?
4. Spotřeba spíše než dle velikosti se odvíjí od způsobu jízdy - a ten rozdíl v průměru 1-1,5 litru není nic zásadního

Já jsem spokojený majitel středního MPV a zpátky do běžné "nízké" třídy bych už rozhodně dobrovolně nešel. Za to nepohodlí mi to nestojí.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  25. 09. 2012 17:15

Já v X5 odvozil 3 tuny cementu, dvě tuny ztracenýho bednění a nábytek do celého rodinného domku a přestěhoval jsem celej byt na 2 otočky, takže užitná hodnota je hodně, hodně, hodně vysoká.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  26. 09. 2012 09:16

Ale ty kecko - celej byt na 2 otočky A byl to opravdu celej byt jako např. pračka, lednička, postele, skříně, stůl, židle?

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  26. 09. 2012 11:54

Chapu, ze kdyz si ten zgarb koupil, uz ti nezbylo na nic jineho, jinak si tezko vysvetlit, jak vypadaji skrine, pracka, postele, lednicka a dalsi veci v kufru O tom, ze vozis v BMW cement ani nemluvim, socka, co si hraje na prachace. Ale takovych v tom vidam vic, teplakovka nebo monterky, vlasy slezly neustalou hruzou z uctu za palivo a servis, proste "frajer"

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  26. 09. 2012 20:51

1. Je vidět, že jsi nejezdil se žádným slušným autem střední třídy a výše. To bys tady nepsal o jízdě s koleny pod bradou, nebo vleže a podobné pitomosti.
2. Rozhodně je jízní pohodlí lepší v autě stření třídy, než v posedu autobusového řidiče ve vysoké krabici. V prostorném kombi střední třídy toho odvezeš také dost, pokud ti jde o to dělat ze sebe stěhováka, tak prosím. 7 míst na sezení raději nevzpomínej, ještě jsem nezažil ty dvě místa navíc, která by nebyla spíše nouzovky pro malé děti.
3. Jízdní vlastnosti jsou u takto vysokých krabic horší, co si budeme vykládat. Hlavně v zatáčkách se krakrabice moc dobře necítí.
4. No a spotřeba také je horší, jak píšeš. Jenže při vyšších rychlostech to není jen 1-1,5 litrů, ale "trochu" více.
Pokud si chceš hrát na zbohatlíka, který musí ukazovat, že nepatří k té chudině se sedanama a kombíkama a proto musíš jezdit vysokou krabicí, tak to je tvůj mindráček a ty s ním musíš žít.

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  26. 09. 2012 11:56

Takze 1.4M je to stejne, co 850k? Jeden se az divi, kde vlastne takovej hlupec ty penize sehnal. Teda pokud to samozrejme neni internetovy sockakovboj, co ma v Inveltu kamose a ten mu tajne poseptal, ze ta vydechla plecka je ted za super cenu a ze tu bouracku tam poznat nejde a ze na to sice nema, ale na netu je potreba takove informace hned zuzitkovat

Odpovědět  |   | 
connect  |  25. 09. 2012 22:55

proboha uz udelejte neco s tema fotkama... pseudo HDR hnus...

Odpovědět  |   | 
Jozef  |  26. 09. 2012 14:34

Vsetci krútia nosom, ale keby to malo na nose znak Toyoty, tak brucite blahom.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  26. 09. 2012 16:10

To ne, to by do ní všichni šili taky Ten správný znak by musel být VW

Odpovědět  |   | 
Aleš  |  10. 01. 2013 10:37

Kterej vůl může pořídit desítky fotek a nevyfotit kufr???

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

včera | Jan Mička | 70 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Američané dávají sbohem škrabkám na led. S lepším řešením přichází luxusní Lincoln

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S …

K vyhřívaným sedadlům, volantu či zadnímu oknu se nyní připojují i stěrače předního okna.

23.  12.  2019 | | 109 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A