Hyundai Santa Fe: nová generace přeznačí na ix45 (spy photos)

Silnice již poctivě hobluje nová generace středního SUV Hyundai, jež si na některých trzích zachová jméno Santa Fe, ale v Evropě by se měla dočkat označení zapadajícího do současného systému (hovoří se o formulaci ix45, když byl Tucson přejmenován na Hyundai ix35 a vrchol nabídky SUV Hyundai představuje typ ix55). Zatím je příliš brzy na nějaké podrobnosti, neboť se novinka veřejnosti představí zřejmě až na přelomu let 2012 a 2013. Nepřekvapí tedy, že je níže vyobrazený zkušební prototyp zatím obtěžkán masivním maskováním.

Podle svědectví autora těchto snímků byl tento prototyp zachycen na silnicích amerického státu Michigan. Opatřen je prý zážehovým čtyřválcem s manuálně řazenou převodovkou (jde tedy zřejmě o evropskou verzi) a interiér se vyznačuje přístrojovým štítem s dvojicí mohutných tubusů se stříbřitými okraji.

Stávající Hyundai Santa Fe prošel poslední modernizací pro modelový rok 2010.      

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků