Dobrý den, chystáte v brzké době velký test tohoto SUV? Rád bych se o tomto autě dověděl víc objektivních a neskreslených informací. Děkuji
Cchcem sa opytat majitelov 2006 santa fe. Aj Vm plava zadok auta pri 130 a viac v zakrutach? Prave som sa vratil s predvadzacky..auto je vynikajuce..len yuz dlho mi nebolo zle na zadnom sedadle..az dnes. Zadok auta dost plava..
Vypadá docela dobře a co se týká pdobnosti s touaregem tak tu opravdu nezapře.Několikrát jsem touaregem jel a moc si ho chtěl koupit ale zdá se dost poruchový.Kámoška ho má asi rok a je pořád v servisuRaději volím XC90
Je to pekny, ale pohled zezadu mne silne pripomina auto z uplne jineho segmentu - Mazdu2. Vam ne?
Jezdil jsem s ním u prodejce v Třebíči a vypadá i jezdí podstatně lépe než stará generace.
Ja to videl v realu a naprosto dokonaly...uvazuju o nem.....chtel jsem sorento ale kdyz jsem videl tohle tak me to hned vzalo jeste cekam na predvadeci jizdu....jo jinak slintam nad touaregem ale tolik penez proste za auto nedam....
Jdi do SF. Mam ho 2 dny a jsem do nej uplne zamilovanej. 6,8/100km a skoro 800litru v zavazadelniku, moderni interier, stabilizace, 6ASR. I love it.
Včera jsem se na něj byl juknout do Pruhonic u Prahy (Pyramida) - je tam jedno vystavene na salonu. Docela mne ohromilo jak velikansky skok tohle Santa Fe udelalo oproti predchozi generaci. Je to teda MACEK ! Srovnani s Touaregem je tedy sakra na miste (kdo ho videl na vlstni oci pochopi. Interier ve verzi Elegance neni vubec spatny - take vybava je na pomerne slusne urovni. 18 " kola mu vylozene slusi. Mel bych jen asi dvě připomínky. 1) Interiér působí na první sednutí docela luxusně, ale po chvíli se dojem luxusu maličko vytratí (třeba stříbrné plasty vypadají trochu lacině) 2) Motorizace nejsou špatné, ale parametry nejsou tolik ohromujici (Benzin V6 0-100 za 10,3 maximalka 190, Nafta 0-100 11,3 maximalka 180 - oboje v manualu). Je jasne ze je to dan za velkou vahu vozu .. ale škoda že není v nabídce něco okolo 8 vteřin (pořád musím myslet na Forestera, který je sice o hodně menší, ale přece jen ten Boxer 2,5 umí 0-100 za 6 s). Na druhou stranu - první dojem byl velice dobrý, auto působí velice luxusně a btelně - myslím že se za něj nikdo rozhodně nebude muset "stydět" P.S. Chtělo by to dozadu couvací senzor (příplatek 7 K i v eleganci) - maličko špatně sem viděl dozadu při couvání (ztmavena skla) - boční zrcátka jsou ovšem velká a přehledná
P.S. Kufr velký a výborně přístupný (vzhledem k výšce vozu je nákladová hrana hodně vysoko - tzn. i dobrý přístup) - jen mne mrzela rezerva "na šroub" pod vozem (kdysi jsem musel v zimě za děsné sněhové vánice a na rozsolené silnici povolat zarezlý šroub a dolovat rezervu zpod vozu - už si ani nepamatuju u jakho vozu to bylo ... no bylo to "žrádlo" Vo vypadal jsem jako ... prase a na jednání můj oblek nepůsobil zrovna přesvědčivě ) - na místě kdy bych čekal rezervu je dodatečný prostor (schránky) pro odklad věcí (byla to 5 sedadlová verze)
Vsechny auta si projed, at neudelas krok vedle. Touareg je jina trida, samozrejme jak cenou, tak i pocitem z jizdy, pohonem 4x4, podvozkem, atd.
Problem je prave rozdil cen....a dph za me nikdo nezaplati...
Zalezi kolik chces za auto dat. Touareg je jina trida jak cenove tak pocitem z jizdy, pohonem 4x4 atd. Touareg R5 TDI v zakladu nyni sezenes za 990 tis.Kc bez DPH.
liziny, ne lyziny ( ten slovnik si psal ty ne? Nevim totiz v jakym jinym by napsali takovou kravinu... ) lyze vs. lizina ma uplne jinej puvod (lyze pochazi z rustiny...
pekne opajcnutej Tuareg:)
Touareg, Cayenne nebo novy dvojcata z PSA, vsechno se to podoba. I ten Lexus,a Infinity. Za rok se podivej na vysledky neworsky burzy na akcie Hyundai Motor a na koncern VW, a pochopis co se prodava lip.
Podélné střešní nosiče, neboli ližiny. To "y" které se může zdát, že tam chybí tam skutečně nepatří. Obě "i" mají být měkké, krátké...
jste si skutečně jist? já jen, že narozdíl od lyžin jsem "ližiny" ve slovníku českého pravopisu nenašel...
ližina ž. (podklad pod břemeno, trámec)zdroj: www.pravidla.cz
díky... už jsem nejspíše slepý... měl jsem za to, že to slůvko existuje, ale přehlédnutí mě znovu uvrhlo do nejistoty :)
tohle autíčko se mi moc nelíbí P.S. http://www.onlinegamesky.cz/
Mě to trochu připomíná pokus o Forestra
Forester je určitě menší (zejména rozvor bude znát) - na druhou stranu myslím že Forester bude mít lepší 4x4 (ale je to jen odhad s novym Sante Fe sem nejezdil) a zejména benzínová varianta 2,5 benzínu je nesrovnatelně výkonější (Forester 2,5 Benzin 0-100 za 6.0 s maximálka 221) - i základní benzínová motorizace 2,0 (0-100 za 9,7 s maximálka 189) není zlá (jen tedy v případě motoru 2,5 děsivá spotřeba, když se využívá potenciál motoru). Forester je asi srovnatelným konkurentem i z hlediska ceny, na druhou stranu si myslím, že přes podobnost vozů má každé auto jiný segment zákazníků
Líbí se mi, ale rozmýšlel bych se a srovnával parametry, výbavu a ceny s novou Vitarou od Suzuki. Tohle bude možná o něco větší, ale Suzuki bude těžká konkurence kvůli ceně a výbavě.
Grand vitara s delkou 4005mm neni konkurence pomalu ani pro Tucson, natoz pak pro 4,675 m dlouhy SantaFe.
Mel jsem velky dilema jestli jit do novy Grand Vitary, nebo do Santy, a tak jsem obe auta srovnal, prohlidnul, nekolikrat projel, a koupil bez sebemensich pochybnosti. SF. Co se tyce kufru, vnitrniho prostoru, motoru, provedeni, tak SF novou Suzuki porazi na cele care. Suzuki vede oproti SF cenou a pouzitim v terenu. Jelikoz maximalni teren kterym jezdim je polni cesta na letiste, tak prednosti integrovaneho ramu az zas tak nevyuziju.Jinak uz mam najeto 300km. Spotreba fantasticka 6,8km, pri normalni jizde v ramci zajizdeni motoru.Kufr skoro 800litru, sedacky uzasny, audio vyborny, digitalni dvouzonova klima taky. Jsem nadsenej.
Beru zpet. to je delka 3dverove verze.
Dalsi hnuj z vychodu. Vzhledem k cene a obecnemu nevkusu bude takovych osklivosti jezdit kolem cim dal vic. .
Takychto dementnych frajirkov mam fuckt najradsej!!!
Aaa pan je odbornik na zemedelstvi. To by me zajimalo cim jezdite vy? Ze by Zetor?
Jezdim BMW X3 a Mini. Zemedelec nejsem.
Ale za to jsi odbornik na IT technoligie. Tvuj prispevek v sestinasobnem vydani to dokazuje.
Chyba neni na mem prijimaci.Microsoft VBScript runtime error '800a0007'Out of memory: 'Cache.Items'/_Includes/Cache_INC.asp, line 266
a to si tu prvy krat?
Nejsem, ale tohle na me vyskocilo poprvy...
Chyba na servru. Odboniku.
Tak tomuto hovorim PARADA!!!
Já si nemůžu pomoct ,ale mě připadá hodně podobný na Tuarega.Jinak se jeví jako super auto,tak se necháme překvapit jaké bude v reále.
jj vw
Mne ten zadek pripada peknej. Akorat ta klika je divna.
Přesne tak.. Tu kliku oproti munulé verzi nezměnili. Na Infiniti by se takhle objevit nemohla. Jinak předek je celkem fajn..
imho stara vypada lip
No tak s tím bych nesouhlasil - i když tyhle barvy, které jsou na těchto fotkách nejsou moc pěkný (v černé vypadá skvěle) - mimochodem když vedle sebe stojí nové a staré SF -> nové vypadá mnohem lépe...
Zepredu mi to dost pripomina Infiniti FX. Mit to uzsi svetla, vic lamel na mrizce a nizsi svetlou vysku, tak je to ono. Ale zezadu uz to je jiny/mnohem horsi.
plně souhlasím infinity je jedno z nejkrásnějších aut v kategorii suv/ offroad asi když uvidím nové santafe v zrcátku sešlápnu plyn abych v zrcátku viděl jen pěknej čumák, než se pak koukal na hnusnej zadek
Design se mi zdá fakt dóst dobrej. http://santafe.hyundai-motor.com/Novej Akcent taky nevypadá špatně. http://cars.about.com/od/hyundai/fr/pp_06hyunaccent.htm
ten zadok nejak pokazili... inac fajn
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.