Hyundai Santa Fe na prvních snímcích! Nikoliv Kodiaq, ale zvětšená Kona

54 komentářů

Franz
7. února • 11:44

To auto vypadá jak dement. Ale to vypadá každý Hnojdé. :-)))

Mirek
7. února • 17:11

A zkoušel ses kouknout do zrcadla, ... a to nejsi auto. :-D
Asi tě docela štve, že tvá oblíbená stáj stále dělá nevzhledné šedé krabice. Jo kdyby tam byl na kapotě znak BMW, Mercedes ..., tak bys tady chrochtal blahem, ale tobě stačí kouknout na znak a máš najednou jasno a jdeš si plivnout. :-D

Ferry
7. února • 20:44

Nenandávej si hnůjdajníčku... to, že jezdíš šrotem co ještě před lety vyráběla mikrovlnky je jen detail. Na škodovku nemáš, kup Korejce socko. :-)

´´´
9. února • 19:06

Ty máš dost. Když chceš porovnávat škodovku s Hyundaiem co se cen týká, tak věz, že ta tvoje laciná škodověka ani tak drahá auta jako Hyundai nevyrábí (Hyundai Genesis 1,7 milionu Kč). A o kvalitě a luxusu ani nemluvě. Takže co z toho plyne? Když jsi majitelem jakékoli i té nejdražší škodovky, tak na rozdíl od majitele auta od Hyundai jsi socka ty. Komiku.

Mirek
7. února • 21:19

Jseš bl.. jak daleko vidíš, žádný Hyundai nevlastním, ani jiného korejce, ale nejsem omezenec jako ty, abych na něco plival jen kvůli znaku na kapotě. A ten závěr, tos pěkně pos... :-D:-D socko.
Vsadím se, že používáš korejské věci, ani o tom nevíš, tak jsi hloupý. A víš, že do škodovky dodávají díly korejské firmy a mnohdy nářadí pro koncern vyrábí korejské firmy, stejné firmy, kterými trapně opovrhuješ u korejských automobilek? :-D

David
8. února • 9:26

To je pravda, ale korejský kabel nedělá auto. ŠkodaAuto je oproti Tfujdé výrazně lepším vozem. Ale to je tak nějak všeobecně známá věc. Pouze pan Vošický skrze odpornou a neskutečně lživou reklamu říká opak, ale to dělal i Goebels. :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
´´´
8. února • 20:14

Jak může být někdo tak naivní, že je přesvědčený o lživé reklamě a škodovce jako lepším vozu. Dnes je všeobecně známo, že Hyundai v současnosti vyrábí výrazně kvalitnější, spolehlivější a celkově lepší auta než nějaká škodovka i s VW. Reklama je sice provokativnější, což je v pořádku, ale vcelku je pravdivá. Jen závistivý omezenec ji bere doslova a vážně.

Mirek
8. února • 11:13

Kde schází argumenty, nastupuje Goebels a tvrzení o všeobecně známé věci. Kde to rozhodli, že to tak je, na sněmu škodafans?

Hanka
7. února • 9:38

Tfujdé už jen pro to kdo ho v ČR vede a jakým způsobem se vymezuje proti
Škodě, kterou mám upřímně ráda je volbou pro lidi, kterým nerozumím a ani nechci
rozumět.

Peter
7. února • 20:33

Proč si měníš Nick (109.80.206.xxx - Andreas)???

mpolan
7. února • 11:58

Když vidím takovéhle příspěvky (nebo níže), říkám si, co vede lidi k tomu, aby veřejně deklarovali svou absolutní tupost, byť anonymně.

Shimi
7. února • 12:31

mpolan: Přesně tohle si tu u některých přispěvatelů říkám už 20 let.

audax
7. února • 7:42

a ešte nedávno sa o tom písalo že aj hyundai má svoj šqodiaq a teraz je to kona ? už nie šqaroq ani šqodiaq ?

Andreas
6. února • 22:02

Hnůjdé pokračuje v krasojízdě hnusu, ovšem nějakého zamindrákovaného vola co autům rozumí jak koza petrželi, ale vlastní i rychlovarnou konvici Hyundai to uvrhne do extáze. :-))))

Petr
4. března • 13:25

Pro pana Andrease. Jsi ubozak co tady placas.Asi zakomplexovany clovek,který o automobilech nic neví že může kázat.

Peter
7. února • 20:29

Běž si masturbovat někam jinam!!! Už máš za sebou aspoň 9 třídu? Tipl bych,že možná i 2x.

´´´
8. února • 17:44

Jak je z jeho příspěvků vidět, on se do té deváté třídy pravděpodobně nikdy nedostal.

Mirek
6. února • 22:57

Jak ty tvé příspěvky tady čtu..., cos to psal o tom zamindrákovaným volovi? :-D

WTF
6. února • 21:31

No tak uz je ten Mickov prechod/vypomoc z auto.cz jasny.
Ukol znel jasne - nadrbat (nie v ceskom vyzname slova) skodovku vsade aj na autorevue.cz tak, ako sa to deje na auto.cz . Za kazdu cenu. Bolestne je evidentne zaujimave.
Kto by to cakal, ze sa bude novy model H podobat viac na mensiu verziu H a nie MBcku ?
Fakt nechapem tu averziu voci Hyundai kvoli par vtipnym reklamam. Tato platena praca a neplatena nadpraca, co sa deje v mediach v prospech MBciek je nieco 100x nechutnejsie.

GR8
6. února • 14:16

Odchazejici generace designu Hyundai se mi uplne nezamlouvala. Moc kudrlinek a zmatek.Buerkle a mozna i Donckerwolke vtiskavaji konecne novym modelum evropstejsi design. Technicky to bude na spicce. O kvalite nebude pochyb. Vyborna prace.

Antiautomat
6. února • 13:40

Aj dnesny Santa 2.2 v 2k a manuali je prijemna a poriadna kara, toto vyzera zaujimavo. Som zvedavy aky bude velky Santa. Inak, zaujimavy test, velky Santa vs X5 25d.
https://www.youtube.com/watch... Posledna veta prelozena pre nie-nemcinarov: 'BMW dnes vitazom nie je'.
Dnes je skratka taka doba, ked o cene pre zakaznika rozhoduje vacsinou nalepka na dekli. Ten zvysok je tak ci tak postaveny zo vsetkeho mozneho odvsadial a dodavatelia su ti isti. Takze by som s predsudkami urcite pockal. Dnes uz nie su auta BMW, alebo auta Skoda, alebo auta Hyundai, dnes su auta 'made in vsade' a podla nalepky sa stanovi cena. Bohuzial, horeuvedeny test to potvrdil.

Gašpo
6. února • 11:59

Svet sa proste rozdeľuje a Miloš Zeman za to nemože.;-)
Na jednej strane máme záchrancov planéty, ktorí presadzujú baterkové elektromobily bez ohľadu na objektívny fakt, že ich masívne dobíjanie je nereálne a skutočná ekologičnosť ľahko spochybniteľná.
A na druhej strane máme megalomanov, ktorí si kupujú takéto obludy, ktoré navzdory vačším rozmerom a vyššej spotrebe neponúkajú viac úžitného priestoru. Proste čím máš menšieho pindíka, tým túžiš po vačších kolesách.:-D
No a potom je tu tretia skupina, ktorá "nechodí voliť" a kupuje si stále normálne autá.B-]

homer
6. února • 15:15

Hele a jakyho mam ja kdyz moje manzelka jezdi vzdycky vetsim a silnejsim autem nez ja? Potrebuju totiz aby dojela a vratila se cela.

R
6. února • 17:21

Aha to je teorie 😀tak ji kupte Tatru nebo Scanii a bude to 😏

Antiautomat
6. února • 14:00

Je to uplne jedno. Ekologicke je to, co prinasa zisk. Na zisku je postavena cela dnesna spolocenskoekonomicka formacia no a princip je jednoduchy: bud trhnem ja (a to rychlo a je uplne jedno ako, pretoze to je otazka zisku), alebo trhne niekto iny. Pozrite si trebars toto: https://www.youtube.com/watch... A nic sa na tom nezmenilo, nerobte si iluzie. Nedavno chcela nejaka udajne super skvela a prestizna firma tazit zlato u nas v prirode. Efektivne. Spickovou technologiou (teda v ich predstavach). Rozumie sa tym kyanidovy roztok a to priamo napumpovany do podzemia. Samozrejme taketo postupy sa aplikuju na krajiny ako je nasa. Porovnajte si to so skladkou jadroveho odpadu vo Finsku. Berie ma doslova des, ak by sa take nieco malo postavit u nas. Priklad hore snad staci, ze.Ak to ide s potravinami a platmi, preco to nemoze ist aj s odpadom a autami.

Petr
6. února • 11:35

Autore článku Mička, ty by jsi už potřeboval nasadit odbornou lékařskou pomoc pro závislost stálého vnucování paskvilů od Škodovky. Zamysli se už nad sebou !!!

4WD
6. února • 11:08

Dotaz pro pisálky z redakce!!!!
Od kdy je český Kodiaq etalon pro třídu SUV??? Kodiaq je paskvil kdyby neměl znak Škody tak by neměl prodejní úspěch ale ano na většině trzích mimo ČR je Kodiaq etalon levných větších SUV jen v ČR si hraje na luxusní hračku pro podnikatele :-/:-/

Andreas
6. února • 22:05

Vošický, ty pablbe a ostudo, už tu přestaň trollit ty své bláboly... a prezentovat ten svůj korejský šrot vydávající se za český vůz.

mpolan
6. února • 11:32

Všechno se znakem Škody je etalon. To jsi ještě za ty roky nepochopil?

Stan
6. února • 10:28

Nelíbí se mi ta kaskádovitá palubní deska. Tablet a umístění tabeltu je také slabší, nemluvě o těch hrozných ovládacích prvcích tabletu nebo jak to nazvat. Velké plus za kulatý volant, to se už skoro nevidí. Jestli se u Škody řešily dělená světla, je to nic oproti těm obrovským mlhovkám, které bijou do očí a ruší celý koncept vcelku povedené karosérie.

´´´
6. února • 19:17

To nejsou mlhovky, ale hlavní světlomety. Ta horní úzká světla jsou denní. A vypadá to naprosto luxusně a stylově. Nová auta prakticky všech značek budou mít stejně členěné světlomety. Design Kona i tohoto Santa Fe je perfektní, nemá chybu. Je zkrátka moderní stejně jako Hyundai (korejské slovo hyundai = česky moderní).

Stan
7. února • 9:02

Je úplně fuck jestli je to denní svíceni nebo není, vypadá to hnusně...

´´´
8. února • 17:37

Stane, tebe omlouvá to, že ne každý rozumí designu, světovým trendům a má vkus... Jen odborník ocení design těchto vozů.

Andreas
6. února • 22:07

PR oddělení Hyundai ČR prosím píše tyhle s...y i po večerech... to, že Hnůjdé na Škodovku nemá v žádném ohledu jaksi nejsou schopni ti vandráci ze znásilněným logem Hondy ve znaku pochopit... ale ta snaha, ta urputnost, arogance... to je až zarážející... :-)))))

Petr
4. března • 13:40

Pan Andreas je naprostý hňup. Píše tady vyloženě hanbu na Korejské automobily. A sám má určitě tuctovku. Žádné ani premiove auto není dokonalé. A že Korejská auta se dnes si myslim nemaji za co stydět. Stydět by se měl slavný pán Andreas. Zakompleksovany clovek který tady vypousti z huby úplné bláboly. Nech se vyšetřit!!!!

Petr
4. března • 13:32

Pan Andreas je naprostý hňup. Píše tady vyloženě hanbu na Korejské automobily. A sám má určitě tuctovku. Žádné ani premiove auto není dokonalé. A že Korejská auta se dnes si myslim nemaji za co stydět. Stydět by se měl slavný pán Andreas. Zakompleksovany clovek který tady vypousti z huby úplné bláboly. Nech se vyšetřit!!!!

Petr
4. března • 13:23

Sr...a jsi ty .Píšeš tady hovadiny amatere !!!

´´´
8. února • 17:41

Není mi známo, že bych měl cokoliv společného se společností Hyundai.
Doporučuji omezit užívání hašiše ;-).

Shimi
6. února • 10:00

Jan Mička: Honzo, můžete mi uvést nějaký konkrétní příklad, který by podpořil vaši tezi, že je interiér současné generace luxusní? Předem díky, rád se nechám pobavit.PS: Vytvářet pouze dojem luxusu a být opravdu luxusní je rozdíl ;-)

Saman
6. února • 9:30

jeden nazev lepsi nez druhej, jako je me jasny ze jste soucasti vydavatelstvi s Bleskem, ale to fakt vypada ze vam z tamni redakce davaj skoleni jak psat nadpisy, navic ukol dostat do nazvu Skodovku byl splnen :-D

Joe Doe
6. února • 9:20

K titulku len jedna poznamka:Kto nema na to, aby citatelov prilakal kvalitnym obsahom, zostupuje do bahna primitivneho trollingu a product placementu.Vyzva komentujucim: zdrzte sa dalsich komentarov k titulku, nekrmte trolla prezlecenho za novinara a nelegitimizujte jeho output.

Mirek
6. února • 11:52

Tak tady jde evidentně o to, že potřebují abychom tady vlezli, klikli..., aby dostali zaplaceno za čumění na přiblblé reklamy a ten nadpis to zaručuje. No, myslím, že v novinařině již moc hlouběji klesnout nejde, obsah je vedlejší, hlavně ať je co nejdebilnější nadpis a s něčím od Škody.

Petr
6. února • 9:15

Ten interier - bida. Ten tablet s obrovskejma cudlama nevypada dobre. Cekal jsem super auto, ale vzhledove zklamani. Snad to bude alespon jizdne ok.

Andreas
6. února • 22:10

Hnujdé = vždy zklamání, ale pro naprosto nenáročného řidiče je to docela dobré přibližovadlo, to, že jezdit Hnujdé je ostuda jim ani nevadí... hlavně, že ušetří haléře. Ty prodeje mluví za vše... nikdo ty s...y z Koreje nechce, proto prodávají pod cenou... Škodovka prodává 3x více... všude.

Petr
4. března • 13:18

Je vidět že pan co píše Hnujde je pěkný amatér.Asi neví že spolehlivosti co se týká testu ojetin 2- 5 ti let jdou Korejci na slušném místě. Ostuda jezdit. Co jsi dokázal ty vtipalku?

Pavlas
4. března • 12:59

Tady je vidět jak někdo rozumí automobilům. Nejdřív se v tom svez a pak něco komentuj.Za 20 let udělali kus práce a dnes to jsou slušně vozy,které konkurují premiovkam. V žebříčku spolehlivosti jsou na slušném místě. Santa Fe se jim povedlo co se týká spolehlivosti. Motory CRDI 2,2 L 147 KW .Bohužel neznalek hani tyto vozy.Nejsou dokonale ale to žádné auto a ostuda jezdit v Korejském Hyundai určitě neni. Dnes určitě ne. Premiovky které se serou jedna báseň. Opravuji slavné Mercedesy a práce zakázek nespočet na termíny dlouhodobě dopředu. Dnes už značka není co bývalo. Auta jsou spotřební vec a je jedno co máš dnes za model,zda Korejce nebo slavnou premiovku.Mam BMW i Santa Fe poslední model. Mohu jen říct že své praxe,znalostí mechanika že Santa Fe jak říkáš Hnujde,tak bez závad krom běžných opotřebení. Za to slavný BAWORAK nespočet závad,řídících jednotek a elektroinstalace ani nemluvě. Takže závěrem by člověk který o automobilech nic téměř neví,neměl předem hanit. Spojovat automobily před 15 ti lety a teď je opravdu ubohé a hloupé. Pokrok a technika šla do předu. Korejci udělali kus práce co se týká kvality a konfortu automobilu. Reaguji na pána co hani vyloženě Hyundai. Ostuda je co tu komentujete.

Pavlas
4. března • 13:09

Dodat pouze chci že Korejci mají co doladovat a stale vylepšovat k premiovkam ale nemají daleko.Dotahuji slušným tempem.Naopak premiovky co se týká kvality ,trochu pokulhávají. Pověst spolehlivých automobilů je pryč.Dnes jsou automobily spolehlivostí 3-5 let a pryč.Dnes je taková doba.

Pavlas
4. března • 13:13

Je pravda interiér nového Santa Fe nic moc. Snad předchozí Santa Fe rv.213- 2017 včetně Grand Santa Fe je pohlednější než tato novinka.

Peter
7. února • 20:24

A už jsi byl i někde jinde( všude), že máš takový přehled, nebo to říkal doma taťka?( Franta v hospodě, chlapi v práci atd.)

bzzz
7. února • 9:18

V 2016 podle bezne dostupnych udaju Hyundai vyrobil 4x tolik co Skoda - holt asi vyrabi na sklad, kdyz ma Skoda ty vetsi prodeje ;-)

majkom
7. února • 6:50

Hlavne v americe:)))

Dom
6. února • 23:34

tohle smrdí neprofesionálním profesionálním diskutérem...:-/

Aladin
6. února • 10:54

Mně se interiér zase líbí moc. Vypadá příjemně. Propracovaná kaplička i s "budíky", ale asi to je display. Žádný laciný obdelníkový tablet. Středová obrazovka ve stylu bmw zanořená níže, aby nekazila výhled na silnici. Kolem obrazovky a vespod kolem ovládání vzduchotechniky klasická tlačítka. Čudly jsou velké, aby se za jízdy dobře ovládaly. Velké plochy před spolujezdcem a výplňe dveří opticky rozděleny. Z fotek to vypadá, že se nad tím přemýšlelo a nešetřilo až na kost.

Doporučujeme

Články odjinud