Hyundai Santa Fe dostane v nové generaci hned dva hybridní pohony

20 komentářů

Lukášš
13. července • 8:52

když jsem viděl, že do Tucsona dali hybrida s vznětovým motorem, tak jsem doufal, že to dají i do SantaFe, jelikož mám v plánu už delší dobu si ho pořídit a tímhle mi to jen zpříjemnili

bzzz
13. července • 9:34

Myslis mild-hybrida?

linux
14. července • 0:39

trol nemyslí, má pořád stejnou IP adresu a jen datluje jak ho to zaujalo, jak o tom uvažuje, jak je cena nečekaně super a jiné hovadiny :-D hovnaj nebrat chlapci

Tomáš Z.
12. července • 10:01

jako, SantaFe se mi líbí hodně, kort hybridní varianta, bohužel pro mě cenově nedostupné, tak můžu o takovém autu jen snít a vystačit si rodinnou i30.

Marťas
11. července • 9:02

vznětový motor v hybridovi vidím prvně, každopádně jedině dobře, aspoň že to není zase zážehák a máme na trhu něco nového

bzzz
11. července • 14:15

H uz ma naftovy mild-hybrid, coz je spise ulitba urednikum nez pokrok.

Rychtář
10. července • 19:47

dva hybridní pohony je fakt luxus, tohle tady zatím žádná automobilka nemá hybrida s vznětovým motorem a co jsem koukal, tak 840 tis Kč není moc, čekal jsem víc

Marek71
11. července • 9:49

Těch 840 tis. je ale cena za hybridní Tucson a ne Santa Fe. A za tu cenu je hybrid od Toyoty RAV4.

bzzz
11. července • 14:13

Tak tak, jen doplnim: 2,5 Hybrid (197 k), aut. převodovka e‑CVT, pohon AWD, benzin.

tarbiczek
10. července • 19:36

santa fe bylo moje milovane prvni auto a super vzpominky na neho mam, toto vypada opravdu hodne majestatne, wau!

Milan Reamsl
10. července • 18:54

Mě se naopak líbí, že Hyundai nezanevřel na naftové motory jako jiné automobilky. Jde vidět, že se toho nebojí! Za mě pekná práce s kterou rozhodně nic neztratí!

PetrStary
9. července • 19:26

Hjunday nebrat, stejne to funguje jen ve vlhkych snech Horsta Fuche. I takova Dacia Duster v nafte udela lepsi sluzby :-P

Ondra
11. července • 19:42

Prosím jakkoliv nespojovat značky Hyundai a Dacia v jedné větě. Je to drzost největšího ražení. Dacia je absolutní automobilové dno, které ještě okupují značky Fiat a Tata.

Miko
12. července • 20:53

neber to v zlom, sak tak isto moze spojit aj znacku VW / AUDI s trabantom a kvalita je rovnaka, akurat ze Trabant menej hrdzavel pri nasadeni v terene B-]

Mates53
9. července • 19:28

hehe Hjovnaji :-D :-D :-D raději opravdu Dustera :-P

Marek71
10. července • 9:29

Máš recht, za takovou jednu Santa Fe má člověk min. dva Dustery. A to se vyplatí :-D

Anti-automat
9. července • 19:33

je lacnejsi, ze. B-]

Anti-automat
9. července • 18:49

...a najviac sa preda, ako vzdy, uplna klasika, rozumej klasicky diesel a HDM. Stredna a zapadna Europa si vo svojej malosti zmyslela ze je stredom vesmiru.
Staci sa pozriet na globus.

WP
10. července • 7:48

Připadá ti, že Evropa je zanedbatelná z hlediska prodejů? Hyundai vyjma obstarožního 2,4 žádnou benzínovou alternativu nenabízí.Chyba není v evropanech, ale ve výrobci.

Anti-automat
11. července • 19:00

videli sme v zivote nieco take ako globus?

Doporučujeme

Články odjinud