Hyundai Santa Fe dostane v nové generaci hned dva hybridní pohony

Anti-automat  |  09. 07. 2018 18:49

...a najviac sa preda, ako vzdy, uplna klasika, rozumej klasicky diesel a HDM. Stredna a zapadna Europa si vo svojej malosti zmyslela ze je stredom vesmiru.
Staci sa pozriet na globus.

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 07. 2018 07:48

Připadá ti, že Evropa je zanedbatelná z hlediska prodejů? Hyundai vyjma obstarožního 2,4 žádnou benzínovou alternativu nenabízí.

Chyba není v evropanech, ale ve výrobci.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  11. 07. 2018 19:00

videli sme v zivote nieco take ako globus?

Odpovědět  |   | 
PetrStary  |  09. 07. 2018 19:26

Hjunday nebrat, stejne to funguje jen ve vlhkych snech Horsta Fuche. I takova Dacia Duster v nafte udela lepsi sluzby

Odpovědět  |   | 
Mates53  |  09. 07. 2018 19:28

hehe Hjovnaji raději opravdu Dustera

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  09. 07. 2018 19:33

je lacnejsi, ze.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  10. 07. 2018 09:29

Máš recht, za takovou jednu Santa Fe má člověk min. dva Dustery. A to se vyplatí

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  11. 07. 2018 19:42

Prosím jakkoliv nespojovat značky Hyundai a Dacia v jedné větě. Je to drzost největšího ražení. Dacia je absolutní automobilové dno, které ještě okupují značky Fiat a Tata.

Odpovědět  |   | 
Miko  |  12. 07. 2018 20:53

neber to v zlom, sak tak isto moze spojit aj znacku VW / AUDI s trabantom a kvalita je rovnaka, akurat ze Trabant menej hrdzavel pri nasadeni v terene

Odpovědět  |   | 
Milan Reamsl  |  10. 07. 2018 18:54

Mě se naopak líbí, že Hyundai nezanevřel na naftové motory jako jiné automobilky. Jde vidět, že se toho nebojí! Za mě pekná práce s kterou rozhodně nic neztratí!

Odpovědět  |   | 
tarbiczek  |  10. 07. 2018 19:36

santa fe bylo moje milovane prvni auto a super vzpominky na neho mam, toto vypada opravdu hodne majestatne, wau!

Odpovědět  |   | 
Rychtář  |  10. 07. 2018 19:47

dva hybridní pohony je fakt luxus, tohle tady zatím žádná automobilka nemá hybrida s vznětovým motorem a co jsem koukal, tak 840 tis Kč není moc, čekal jsem víc

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  11. 07. 2018 09:49

Těch 840 tis. je ale cena za hybridní Tucson a ne Santa Fe. A za tu cenu je hybrid od Toyoty RAV4.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 07. 2018 14:13

Tak tak, jen doplnim: 2,5 Hybrid (197 k), aut. převodovka e‑CVT, pohon AWD, benzin.

Odpovědět  |   | 
Marťas  |  11. 07. 2018 09:02

vznětový motor v hybridovi vidím prvně, každopádně jedině dobře, aspoň že to není zase zážehák a máme na trhu něco nového

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 07. 2018 14:15

H uz ma naftovy mild-hybrid, coz je spise ulitba urednikum nez pokrok.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Z.  |  12. 07. 2018 10:01

jako, SantaFe se mi líbí hodně, kort hybridní varianta, bohužel pro mě cenově nedostupné, tak můžu o takovém autu jen snít a vystačit si rodinnou i30.

Odpovědět  |   | 
Lukášš  |  13. 07. 2018 08:52

když jsem viděl, že do Tucsona dali hybrida s vznětovým motorem, tak jsem doufal, že to dají i do SantaFe, jelikož mám v plánu už delší dobu si ho pořídit a tímhle mi to jen zpříjemnili

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 07. 2018 09:34

Myslis mild-hybrida?

Odpovědět  |   | 
linux  |  14. 07. 2018 00:39

trol nemyslí, má pořád stejnou IP adresu a jen datluje jak ho to zaujalo, jak o tom uvažuje, jak je cena nečekaně super a jiné hovadiny hovnaj nebrat chlapci

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4: Jediné svého druhu?

Suzuki Vitara 1.0 BoosterJet 4x4 (minitest)

Na kombinaci litrového tříválce a pohonu všech kol jenom tak nenarazíte. Suzuki Vitara se takto nabízí výhradně ve výbavě Premium za 490.900 Kč a jde o vůz, který byste rozhodně neměli přehlížet.

19.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 45 příspěvků
TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

17.  2.  2019 | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 94 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 142 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 29 N/A
Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konci. Její odchod spustí revoluci

Dny Škody Citigo na benzin se chýlí ke konc…

Škodě Citigo bylo na podzim loňského roku sedm let. Už nyní víme, že verze se spalovacím motorem se osmého roku života nedočkají, model jako takový však úplně neskončí.

18.  2.  2019 | | 65 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A
BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik volající po modernizaci Škody

BAZ Locusta byl marný bratislavský výkřik v…

Kvůli koncepci vše vzadu se o Škodě Garde, Rapid a dalších mladoboleslavských kupé mluví v nadsázce jako o Porsche východu. Kdyby ale došlo na plánovaný slovenský facelift, mohlo být od 80. let vše jinak.

28.  1.  2019 | | 36 N/A