Hyundai Santa Fe dostane v nové generaci hned dva hybridní pohony

Anti-automat  |  09. 07. 2018 18:49

...a najviac sa preda, ako vzdy, uplna klasika, rozumej klasicky diesel a HDM. Stredna a zapadna Europa si vo svojej malosti zmyslela ze je stredom vesmiru.
Staci sa pozriet na globus.

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 07. 2018 07:48

Připadá ti, že Evropa je zanedbatelná z hlediska prodejů? Hyundai vyjma obstarožního 2,4 žádnou benzínovou alternativu nenabízí.

Chyba není v evropanech, ale ve výrobci.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  11. 07. 2018 19:00

videli sme v zivote nieco take ako globus?

Odpovědět  |   | 
PetrStary  |  09. 07. 2018 19:26

Hjunday nebrat, stejne to funguje jen ve vlhkych snech Horsta Fuche. I takova Dacia Duster v nafte udela lepsi sluzby

Odpovědět  |   | 
Mates53  |  09. 07. 2018 19:28

hehe Hjovnaji raději opravdu Dustera

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  09. 07. 2018 19:33

je lacnejsi, ze.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  10. 07. 2018 09:29

Máš recht, za takovou jednu Santa Fe má člověk min. dva Dustery. A to se vyplatí

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  11. 07. 2018 19:42

Prosím jakkoliv nespojovat značky Hyundai a Dacia v jedné větě. Je to drzost největšího ražení. Dacia je absolutní automobilové dno, které ještě okupují značky Fiat a Tata.

Odpovědět  |   | 
Miko  |  12. 07. 2018 20:53

neber to v zlom, sak tak isto moze spojit aj znacku VW / AUDI s trabantom a kvalita je rovnaka, akurat ze Trabant menej hrdzavel pri nasadeni v terene

Odpovědět  |   | 
Milan Reamsl  |  10. 07. 2018 18:54

Mě se naopak líbí, že Hyundai nezanevřel na naftové motory jako jiné automobilky. Jde vidět, že se toho nebojí! Za mě pekná práce s kterou rozhodně nic neztratí!

Odpovědět  |   | 
tarbiczek  |  10. 07. 2018 19:36

santa fe bylo moje milovane prvni auto a super vzpominky na neho mam, toto vypada opravdu hodne majestatne, wau!

Odpovědět  |   | 
Rychtář  |  10. 07. 2018 19:47

dva hybridní pohony je fakt luxus, tohle tady zatím žádná automobilka nemá hybrida s vznětovým motorem a co jsem koukal, tak 840 tis Kč není moc, čekal jsem víc

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  11. 07. 2018 09:49

Těch 840 tis. je ale cena za hybridní Tucson a ne Santa Fe. A za tu cenu je hybrid od Toyoty RAV4.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 07. 2018 14:13

Tak tak, jen doplnim: 2,5 Hybrid (197 k), aut. převodovka e‑CVT, pohon AWD, benzin.

Odpovědět  |   | 
Marťas  |  11. 07. 2018 09:02

vznětový motor v hybridovi vidím prvně, každopádně jedině dobře, aspoň že to není zase zážehák a máme na trhu něco nového

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 07. 2018 14:15

H uz ma naftovy mild-hybrid, coz je spise ulitba urednikum nez pokrok.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Z.  |  12. 07. 2018 10:01

jako, SantaFe se mi líbí hodně, kort hybridní varianta, bohužel pro mě cenově nedostupné, tak můžu o takovém autu jen snít a vystačit si rodinnou i30.

Odpovědět  |   | 
Lukášš  |  13. 07. 2018 08:52

když jsem viděl, že do Tucsona dali hybrida s vznětovým motorem, tak jsem doufal, že to dají i do SantaFe, jelikož mám v plánu už delší dobu si ho pořídit a tímhle mi to jen zpříjemnili

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 07. 2018 09:34

Myslis mild-hybrida?

Odpovědět  |   | 
linux  |  14. 07. 2018 00:39

trol nemyslí, má pořád stejnou IP adresu a jen datluje jak ho to zaujalo, jak o tom uvažuje, jak je cena nečekaně super a jiné hovadiny hovnaj nebrat chlapci

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků

Nejčtenější články

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. A známe i další detaily

Víme, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. …

Oficiální premiéra nové Octavie proběhne až v příštím roce, nástupce mladoboleslavského bestselleru je však už hotový a my jsme měli možnost mluvit s lidmi, kteří ho viděli na vlastní oči.

20.  9.  2018 | | 64 N/A
Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717 T odpravily tyto kritické chyby

Škoda 1000 MBX měla nástupce. Projekt Š 717…

Mohlo by se zdát, že Škoda 110 R Coupé přímo navázala na dvoudveřový model 1000 MBX, mezi těmito vozy však není prázdné místo. Vyplňuje ho nerealizovaný a zapomenutý tudor Š 717 T.

19.  9.  2018 | | 19 N/A
Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šokující záď a nepřevrátí se

Seat Tarraco oficiálně: Má čtyři motory, šo…

Seat dnes večer oficiálně představil své největší SUV Tarraco. Vůz na platformě MQB je po Tiguanu a Kodiaqu třetím do party až sedmimístných mainstreamovým SUV koncernu Volkswagen.

18.  9.  2018 | | 53 N/A
Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvacítku pro papaláše. Nevyšel...

Škoda 742 Oficiál: Pokus o luxusní stodvací…

Měla to být náhrada užrané Volhy 24, ve skutečnosti však byla Škoda Oficiál spíše zoufalá snaha továrny BAZ vyrábět v podmínkách reálného socialismu alespoň nějaký vlastní osobní automobil.

27.  8.  2018 | | 88 N/A
Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vypadá to na revoluci

Nástupce Škody Rapid na prvních fotkách! Vy…

Již nyní je téměř jisté, že se nástupce Škody Rapid nebude jmenovat Rapid. Ukázat by se měl ještě před koncem letošního roku.

28.  8.  2018 | | 79 N/A