Hyundai Santa Fe dostane v nové generaci hned dva hybridní pohony

Anti-automat  |  09. 07. 2018 18:49

...a najviac sa preda, ako vzdy, uplna klasika, rozumej klasicky diesel a HDM. Stredna a zapadna Europa si vo svojej malosti zmyslela ze je stredom vesmiru.
Staci sa pozriet na globus.

Odpovědět  |   | 
WP  |  10. 07. 2018 07:48

Připadá ti, že Evropa je zanedbatelná z hlediska prodejů? Hyundai vyjma obstarožního 2,4 žádnou benzínovou alternativu nenabízí.

Chyba není v evropanech, ale ve výrobci.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  11. 07. 2018 19:00

videli sme v zivote nieco take ako globus?

Odpovědět  |   | 
PetrStary  |  09. 07. 2018 19:26

Hjunday nebrat, stejne to funguje jen ve vlhkych snech Horsta Fuche. I takova Dacia Duster v nafte udela lepsi sluzby

Odpovědět  |   | 
Mates53  |  09. 07. 2018 19:28

hehe Hjovnaji raději opravdu Dustera

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  09. 07. 2018 19:33

je lacnejsi, ze.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  10. 07. 2018 09:29

Máš recht, za takovou jednu Santa Fe má člověk min. dva Dustery. A to se vyplatí

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  11. 07. 2018 19:42

Prosím jakkoliv nespojovat značky Hyundai a Dacia v jedné větě. Je to drzost největšího ražení. Dacia je absolutní automobilové dno, které ještě okupují značky Fiat a Tata.

Odpovědět  |   | 
Miko  |  12. 07. 2018 20:53

neber to v zlom, sak tak isto moze spojit aj znacku VW / AUDI s trabantom a kvalita je rovnaka, akurat ze Trabant menej hrdzavel pri nasadeni v terene

Odpovědět  |   | 
Milan Reamsl  |  10. 07. 2018 18:54

Mě se naopak líbí, že Hyundai nezanevřel na naftové motory jako jiné automobilky. Jde vidět, že se toho nebojí! Za mě pekná práce s kterou rozhodně nic neztratí!

Odpovědět  |   | 
tarbiczek  |  10. 07. 2018 19:36

santa fe bylo moje milovane prvni auto a super vzpominky na neho mam, toto vypada opravdu hodne majestatne, wau!

Odpovědět  |   | 
Rychtář  |  10. 07. 2018 19:47

dva hybridní pohony je fakt luxus, tohle tady zatím žádná automobilka nemá hybrida s vznětovým motorem a co jsem koukal, tak 840 tis Kč není moc, čekal jsem víc

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  11. 07. 2018 09:49

Těch 840 tis. je ale cena za hybridní Tucson a ne Santa Fe. A za tu cenu je hybrid od Toyoty RAV4.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 07. 2018 14:13

Tak tak, jen doplnim: 2,5 Hybrid (197 k), aut. převodovka e‑CVT, pohon AWD, benzin.

Odpovědět  |   | 
Marťas  |  11. 07. 2018 09:02

vznětový motor v hybridovi vidím prvně, každopádně jedině dobře, aspoň že to není zase zážehák a máme na trhu něco nového

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  11. 07. 2018 14:15

H uz ma naftovy mild-hybrid, coz je spise ulitba urednikum nez pokrok.

Odpovědět  |   | 
Tomáš Z.  |  12. 07. 2018 10:01

jako, SantaFe se mi líbí hodně, kort hybridní varianta, bohužel pro mě cenově nedostupné, tak můžu o takovém autu jen snít a vystačit si rodinnou i30.

Odpovědět  |   | 
Lukášš  |  13. 07. 2018 08:52

když jsem viděl, že do Tucsona dali hybrida s vznětovým motorem, tak jsem doufal, že to dají i do SantaFe, jelikož mám v plánu už delší dobu si ho pořídit a tímhle mi to jen zpříjemnili

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 07. 2018 09:34

Myslis mild-hybrida?

Odpovědět  |   | 
linux  |  14. 07. 2018 00:39

trol nemyslí, má pořád stejnou IP adresu a jen datluje jak ho to zaujalo, jak o tom uvažuje, jak je cena nečekaně super a jiné hovadiny hovnaj nebrat chlapci

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI DSG: Lepší než originál

VW Golf Sportsvan (minitest)

Ač se označení „sportující van“ může zdát hodně přitažené za vlasy, minimálně ve srovnání se stejně velkými crossovery a ve spojení s motorem o výkonu 150 koní to zase není takový nesmysl.

včera | Miro Mihálik | 34 příspěvků
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

19.  7.  2018 | Milan Lažanský | 52 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků

Nejčtenější články

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká? Posuďte tuto lehkou nehodu

Opravdu jsou SUV tak bezpečná, jak se říká?…

Na internetu se objevilo video nehody z Kanady. Bouraly do sebe dva vozy BMW, jeden z nich se téměř převrátil.

25.  6.  2018 | | 125 N/A
5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: Držte se při zemi!

5 ojetých kombi na prázdniny do 150 tisíc: …

Kompakt s karoserií kombi nemusí být jen Škoda Octavia. Podívali jsme se na pětici aut, která za 150 tisíc pohodlně přepraví rodinu na dovolenou.

7.  7.  2018 | | 36 N/A
Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být rivalem pro VW Golf

Už žádný lowcost! Nová Škoda Rapid má být r…

Škoda Rapid v příští generaci změní jméno i zaměření. Chce konkurovat běžným hatchbackům nižší střední třídy, zřejmě však opět dostane menší základ, tentokrát v podobě platformy MQB A0.

12.  7.  2018 | | 95 N/A
Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je naftový šestiválec

Nové BMW X5 má české ceny. Nejlevnější je n…

Kompletní ceník nové generace BMW X5 by měl být k dispozici zhruba v polovině července. Díky českým dealerům už ale máme k dispozici základní ceny v Evropě nabízených agregátů.

2.  7.  2018 | | 35 N/A
Nové BMW řady 8 míří na český trh. Známe cenu nejslabší verze

Nové BMW řady 8 míří na český trh. Známe ce…

Své nové vlajkové kupé začíná BMW pomalu nabízet také u nás. Pro nedočkavce je v oficiálním konfigurátoru k dispozici zatím jen slabší varianta s naftovým šestiválcem. Díky ní však víme, na kolik nová generace „osmičky“ vyjde v základu.

3.  7.  2018 | | 32 N/A