Hyundai Santa Fe dostane posílený naftový motor

Automobilka Hyundai přinesla malý dárek budoucím zájemcům o model Santa Fe. Je jím nasazení mírně inovovaného naftového motoru o objemu 2,2 l. Ten se doposud pyšnil výkonem 110 kW (150 k) a točivým momentem 335 Nm, nová verze bude mít výkon 114 kW (155 k) a točivý moment 343 Nm.

Díky pár koníkům navíc se zlepšila také dynamika Santa Fe. Na stovku to nyní zvládne za 12,2 s a vystačí si se 7 litry nafty na 100 km v případě verze s jednou poháněnou nápravou a s 8,1 litry v případě čtyřkolky. Verze s automatickou převodovkou navíc automaticky dostane filtr pevných částic.

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků