Hyundai Santa Fe dostane posílený naftový motor

Automobilka Hyundai přinesla malý dárek budoucím zájemcům o model Santa Fe. Je jím nasazení mírně inovovaného naftového motoru o objemu 2,2 l. Ten se doposud pyšnil výkonem 110 kW (150 k) a točivým momentem 335 Nm, nová verze bude mít výkon 114 kW (155 k) a točivý moment 343 Nm.

Díky pár koníkům navíc se zlepšila také dynamika Santa Fe. Na stovku to nyní zvládne za 12,2 s a vystačí si se 7 litry nafty na 100 km v případě verze s jednou poháněnou nápravou a s 8,1 litry v případě čtyřkolky. Verze s automatickou převodovkou navíc automaticky dostane filtr pevných částic.

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

19.  4.  2018 | Jan Mička | 44 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků