Hyundai Santa Fe dostal motor, který by řada Čechů chtěla. Nikdo by si ho ale nekoupil

Australské zastoupení automobilky Hyundai rozšiřuje motorovou nabídku SUV Santa Fe o zážehový šestiválec.

Zákazníci australského Hyundaie nyní můžou žádat pod kapotu Santa Fe šestiválec s výkonem 206 kW (280 koní) a s točivým momentem 336 N.m. Motor je spárovaný s 8stupňovou automatickou převodovkou a není možné jej objednat s pohonem všech kol.

Hyundai Santa Fe bude sledovat mrtvý úhel pomocí kamer. Výbava se objeví už v létě

Hyundai Santa Fe bude sledovat mrtvý úhel pomocí kamer. Výbava se objeví už v létě

Tento agregát v nabídce nahrazuje dosavadní čtyřválec 2,4 litru, který se s pohonem všech čtyř kol nabízel. Na druhou stranu se ale za silnější agregát nic nepřiplácí, cena zůstává stejná. Zájemci o pohon všech kol se můžou pořád spolehnout na turbodiesel 2,2 litru o výkonu 200 koní.

Český Hyundai prozradil budoucí plány. Nad pýchou konečně vyhrál rozum

Český Hyundai prozradil budoucí plány. Nad pýchou konečně vyhrál rozum

To na našem trhu si Santa Fe bez čtyřkolky ani nekoupíte. Dostanete ji k oběma naftovým motorizacím (2,0 CRDi a 2,2 CRDi), ale i k benzínovému čtyřválci 2,4 litru. Jak je vidět, ani s šestiválcem nemá Santa Fe problém, ale tady by se podle všeho neuchytil.

Takový motor se totiž kupuje jen v internetových diskuzích a v hospodách. Hyundai moc dobře ví, proč zde tento motor nenabízí. Benzinového čtyřválce se za poslední dva roky prodalo pouze sedm kusů, což je oproti naftové motorizaci opravdu nepatrný drobek. Status šestiválce by toho nejspíš moc nezměnil.

TEST Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG: Můj brácha má prima bráchu

Seat Leon 1.5 eTSI (110 kW) DSG

S kompakty na platformě MQB Evo se v posledních měsících roztrhl pytel. Dnes si řekneme více o novém Seatu Leon, který dorazil do testu v podobné konfiguraci jako nedávno Volkswagen Golf. Mohou se oba sourozenci v zásadních věcech vůbec lišit?

12.  7.  2020 | Jan Mička | 33 příspěvků
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

10.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 87 příspěvků
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků