Hyundai Santa Fe 2010: jemný facelift pro velké SUV

Úspěšné korejské SUV se po letech svého působení na světových trzích dočká jemného omlazení, a to jak po stránce vzhledové, tak po stránce technické. A projeví se to zejména v nabídce pohonných jednotek. Pojďme ale hezky po pořádku.

Vzhled modelu Santa Fe svým způsobem nikdy nepatřil mezi příliš „okoukaný“ a nudný, na druhé straně, léta přibývají a s nimi přichází i několik stylingových změn, jež mají dát tomuto SUV druhý dech. Výrobce však bohužel omlazené Santa Fe neodhalil zcela, k dispozici jsou pouze dva snímky zachycující příď a bočnou linii vozu. Z těchto fotografii můžeme usoudit, že změny se dotkly zejména přední masky, která je nyní v barvě, karoserie nárazníku, který nabral modernější a výraznější tvary a zpětných zrcátek s integrovanými směrovkami. Podle předběžných informací se viditelných změn dočkala i záď vozu a interiér, na jejichž odhalení si však budeme muset ještě chvíli počkat. A vypadá to tak, že beze změn nezůstane ani nabídka litých kol a čalounění.
Jak jsme již v úvodu zmínili, stranou nezůstane ani nabídka pohonných jednotek, do níž by měly přibýt dva nové dieselové agregáty z řady R a to 2,0 a 2,2 l. Oba agregáty přitom budou standardně nabízeny s inovovaným šestistupňovým automatem. Změn je tedy rozhodně více, než se na první pohled mohlo zdát a to je ještě neznáme všechny.  
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Omlazený Hyundai Santa Fe
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 25 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 10 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků