TEST Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI PHEV: Dvoutunová princezna koloběžka mnoha pro i proti

Názory k článku

David  |  14. 01. 2022 14:36

Pěkný test, díky za něj.

Treba srovnání hybrid a plug-in Tucsonu mělo podobný závěr. Že to funguje dobre i jako hybrid a má to něco navíc pro specifické použití (když někdo má tu možnost nabíjet pomalu přes noc a pak tím jezdí ve městě). Takže pokud to nahradí dieselové mamabusy ve městech, tak asi dobrý.

 |   |  Odpovědět
To snad ne  |  14. 01. 2022 15:07

1.6 za 1.5mega? No, když to zákazníci chtějí.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
P  |  14. 01. 2022 18:07

Také vám přijde, jako by interiér byl poskládaný z několika aut? Jako kdyby ty tlačítka, tvary palubky, kůže atd. nepatřily k sobě? Občas mě napadne, že bych přesedlal z koncernu na něco jiného s lepším poměrem cena/výkon, ale vždy po shlédnutí interiérů konkurence sklopím ocas a jdu zase pokorně koupit auto z koncernu. Škoda, tak snad příště.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Gilgit  |  15. 01. 2022 02:00

Osobně když vidím Jůndaj, tak utíkám rychle pryč.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Roman Syky  |  15. 01. 2022 17:38

Po přečtení článku jsem nabyl dojmu, že autor snad v autě ani neseděl, natož jel.
Mám toto auto od řijna a jsem neskutečně spokojený. Před tím jsem měl minulou generaci Santy s 2,2 CRDI.
Není pravda, že auto neujede na elekriku deklarovanych 58 kilometrů. Já mám v zimních podmínkách ujeto 57 kilometrů mnohokrát. Je pravdou že auto používám hlavně po městě a mám možnost ve firmě nabíjet kdy chci a nemusím se spoléhat na nějaké noční dobíjení. Z 0% do 100% nabijím vždy za 3hodiny a 40 minut....takže v článku další nepravda. Co se dynamiky týká, tak auto i v ECO režimu jede slušně a svižně , když přepnu na sportovní režim, tak auto nikdy na nic nečeká a vyrazí hned. Sice má menší kroutící moment, ale na testovací okresní silnici má stejnou dynamiku jako naftová verze se 440 Nm.
Samozřejmě že auto není dokonalé ve všech směrech, co mě točí je, že při jízdě v elektrickém režimu auto netopí, na to musí být auto zahřátý od spalováku a pak můžu jet teprve na elektriku, ale do práce to mám 18 kilometrů a ty 3 kilometry na zahřátí obětuji. A cena....samozťejmě cenik je jedna věc, ale já auto se slevou dealera a slevou od importéra platil 1,36 milionu.....takže teď máte hodnocení od člověka který s autem najel už 5000 kilometrů. Uznávám ale, ze je auto hlavně pro člověka, který chce velký auto a jezdí hlavně po městě

 |   |  Odpovědi (11)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor