Hyundai s „českým” vozem již v Ženevě

20 komentářů

prochi
9. února • 0:20

nemůžu popřít že tu vidím jistou inspiraci z BMW 1 ale je to pěkné autíčko,pokud by bylo za solidní peníz tak bych možná uvažoval

Deli
8. února • 8:32

je bezva :-))

VVTi
8. února • 12:13

Bude to skoro uplne identicke ako Ceed. Toto je len koncept. predpokladam, ze aj motory a interier budu uplne rovnake.

ryba
8. února • 21:44

Bude se vyrabet v Ziline a pak v Nosovicich (az ten zavod postavi)

_Teddy_
8. února • 8:28

Ze sa Hyunday u tohto vozu inspiroval inymi autami od konkurencie je jasne. Ale napriek tomu sa mi celkom paci. Uvidime ake budu vybavy/motory/ceny...Mimochodom, pripada mi ze tento Arnejs/FD (ci co to bude) smeruje priblizne do rovnakeho segmentu, ako Cee'd. Neviem, ci si nahodou nebudu v ramci koncernu konkurovat. Ale kazdopadne to vyzera tak, ze Hyunday/Kia to mysli s utokom na stredoeuropsky trh naozaj vazne...

Polovnik
8. února • 15:07

Bude to Ceed, exteriér bude co nejvíc to půjde jiný, interiér skoro stejný a technika úplně.
Já osobně nechápu, že se jim nevyplatí to dělat na jedné lince nebo i na stejném místě.
Na Slovensku mohli vyrábet tyhle 2 standartní Golfauta Kia a Hyundai v počtu do 400 tisíc. U nás mohli dělat 2x SUV a 2 něco ještě míň standartního v celkovém počtu tak 150 tisíc. Se zaměstnanci v obou továrnách by to bylo asi tak stejných 3000 na jednu.
Ušetřili by sice jen okolo 100 lidí, ale hodně na dopravě.

patrik
8. února • 19:07

Jen btw: Hyundai musí hlavně odpovědět na otázku, kde bude tohle auto vyrábět zhruba do roku 2009, než spustí Nošovice, což může být dobře dva roky, možná i něco navíc. Tvoje úvaha o Žilině je z tohohle pohledu možná: dát Arnejs na tu dobu do Žiliny by se celkem nabízelo. Linka tam má softwarovou kapacitu myslím asi na 6 modelů souběžně a výkonově taky zatím využitá nebude. Třeba tohle v Ženevě taky vysvětlí.

_Teddy_
8. února • 16:30

Hyunday-Kia je jeden koncern, niet divu ze ich auta zdielaju komponenty. Podobne je to aj u VW-Skoda, a aj ked ma Oktavka s Golfom spolocny podvozok, tiez sa nerobia na jednom mieste, a nie su to rovnake auta...Neviem, ako Hyunday u vas, ale Kia v Ziline dava robosom za pasmi tak 15-18tisic sk brutto, to je teda zalostne malo. Mam ten pocit, ze tam asi budu musiet navozit ukrajincov, inak na tu tretiu smenu nezozenu nikoho...

Brouk
8. února • 20:59

davaji jim tolik, kolik je cena jejich prace. kolik by jim meli davat? 50 000?

Polovnik
9. února • 8:39

Ses přesně trefil. Tolik dává Hyundai dělníkům na lince v Koreji.
Ovšem tam jsou již přez 15 let funkční a silné odbory, co skoro každý rok stávkují.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Brouk
9. února • 11:02

Jenomze korejska ekonomika je taky nekde jinde nez ta nase postkomunisticka. kdyby chteli davat delnikum 50 000 mesicne, nemuseli stavet tovarnu tady.

patrik
8. února • 8:16

Je pravda, že takhle Hyundai svůj koncept vystavuje a nechává běžet na svém micrositu. Je ale taky pravda, že spy-lovci dodali hodně zaplachtované fotky údajného Arnejsu, na kterých je ale přesto vidět bezrámová boční okna nahrazená normální konstrukcí, stejnou, jakou má cee'd. Takže doufejme, že tentokrát už Hyundai doveze něco hodně blízkého produkční verzi. Pokud jde o podobnosti a inspirace, jinde jsem se zase dočetl, že přejímá of Fordu "new edge", takže jsem zvědavý, čemu k všemu ještě bude přirovnávaný ;-)

Markoff
8. února • 9:15

tiez by som to tak videl, uz teraz z profilu ten predok naznacuje ze to bude kopia Cee'd takze na tu prednu masku si mozu v produkcnej verzii nechat vsetci zajst chut, videl bych to na identicky predok so Cee'dzadok z profily i z pohladu odzadu je naozaj krasny, ale pochybujem tiez ze to takto pojde do produkcie, je to prilis pekne na to aby sme sa toho mohli dockat, neprekvapilo by ma ak by dali liniu okna na zadnych dverach nizsie, takto je naozaj extremne male co je pre dizajn fajn, ale pochybujem ze to tak pojde do produkcie, zadne okienko je btw. uplne zbytocne, obzvlast ak sa este zmensi normalnou konstrukciou dveri

patrik
8. února • 18:57

To ano, jsou tam některé dost podařené prvky. Máš pravdu, že na některých spy fotkách je zepředu patrné, že tam došlo k proměně masky (snad mírně ve stylu Mazdy3 ?), je to hodně zakryté, ale žádného "mořského ďasa" tam nevidím. K poznání je to, že přední lampy zůstávají hodně protažené po hraně blatníku, ale zřejmě už tam není žádný frajerský výběžek do špičky směrem ke kapotě, jen plynulý oblouk. Možná (možná!) jsou pod 2projektory udělaná na spodním okraji 2 mírná obloučkovitá vybrání v nárazníku. Vzadu je vidět, že tvar zadního víka plusminus zůstává a zůstanou i vertikální zadní lampy, protažené nad spodní hranu okýnka až do sloupků - dokonce to vypadá, že se hodně podobají těm "banánům" z konceptu. Máš taky pravdu, že poměr pontonu a prosklení na boku se změnil ve prospěch okýnek - ale ten překný hřebínek, který obíhá šikmo vzhůru po délce boku pod hranou oken, tam evidentně zůstává a dobře a výrazně navazuje na "odtrhovou hranu" pod zadním oknem. Celkově se zdá, že Arnejs bude mít přecejen trochu ostřejší výraz než cee'd, který má kulaté vyklenutí boků a hlavně poměrně macatou záď. No, zakrátko snad uvidíme. Žádnou skandální revoluci nečekám, ale mohlo by to být vzhledově osvěžující.

Cosmicboy
8. února • 6:54

Nemuzu si pomoct, ale vidim v tom BMW 1. Ale i tak se mi to libi. Jeste uvidime jake budou ceny a vybavy...

a
8. února • 11:07

je to nevkusny fordo-mitsubishi-bmw okukanec

wolff
8. února • 7:43

No je zbytečné se vzrušovat...Bude to bez tak Ceed:-D

tommykk
9. února • 10:54

Jasne BMW 1!!! Uz sem pomalu zacinal tohoto vyrobce respektovat, ovsem toto..... At si najme nejake schopnejsi navrhare, kopirovat je ostuda....fuj.
PS: Kdyby to nebyla kopie, tak je to docela pekne...

petansoudce
8. února • 15:38

pane,mám taky takové tušení

Brouk
8. února • 20:56

Proc by taky ne? tohle je trend. VW eos, golf, jetta, caddy, Audi A3, Seat leon, altea, Skoda octavia.To je taky jedno a to same auto. Jen pokryvaci trochu pozmenili okapy.

Doporučujeme

Články odjinud