Hyundai řeší slabší zájem o nová auta. Nošovické zaměstnance nechá doma

73 komentářů

Škoda simply never
9. listopadu • 14:21

Tak přát neúspěch továrně, která zaměstnává přes 3000 zaměstnanců a další stovky pracovních míst v automotive je na její existenci přímo závislá, může jen mozkový impotent. Pokles zájmu o nová auta neřeší jenom Hyundai u české továrny, ale VW, Ford a vlastně zbytek evropské mainstreamové produkce. Že se to zatím nějak netýká Škodovky, je skoro zázrak.

Kuk Vykuk
7. listopadu • 0:39

Zavedená značka Nissan v říjnu prodala jen 38 aut. To je jen 1/5 toho co vloni. To je dobrej průser. Zato outsajdr Tesla prodala v říjnu 25 aut. :-DB-]http://portal.sda-cia.cz/stat.php...

Benzín
6. listopadu • 16:53

Že by první náznaky krize automobilového průmyslu v Evropě? 3-[

Mirek
6. listopadu • 11:17

A zapomněl jsem dodat, že sami škodováci povídají, že se má příští rok propouštět ve Škodě 10% zaměstnanců. Copak asi čekají ve výrobě, že to sami povídají?

Ještě upozornění pro místní hlupáky, nemám z toho radost, že se v automobilovém průmyslu omezuje výroba a propouští se. Pozoruji to již několik měsíců, že konstrukční firmy, navázané na autoprůmysl, začaly své zaměstnance propouštět.

Bat
6. listopadu • 14:14

Ano, kdo to trochu sleduje, ten jiz davno vi

Tom78
6. listopadu • 6:57

Ono taky "Kdo si koupí Hjůndaje, na dosmrti ku.n.da je! Děkuju " :-D

Schade
19. listopadu • 20:48

A kdo koupí Škodáče na dosmrti píča je.:-P:-D

Mirek
5. listopadu • 21:42

Já jsem pro, aby zavřeli automobilku Hyundai a ostatní továrny na ně navázané, a to za podmínek, že se pro to udělá závazné referendum pro lidi a těm, kteří odhlasují zavření těchto továren, budou zvýšeny daně tak, aby propuštěným zaměstnancům těchto továren byl z těchto daní vytvořen stejný příjem v nezaměstnanosti, jako by dále v těchto továrnách pracovali. :-D:-P

Mirek
6. listopadu • 22:51

Ale copak trapáci, rozhodovat o druhých ano, ale že byste za svou blbost zaplatili to ne? :-D

JaSo
5. listopadu • 19:22

Ksindlojedi křiváckého "H" můžou jít do píp. Zavřít to můžou rovnou celé. Dělat si z lidí blázny to jo. Myslím si, že ta zdejší průpovídka kdo si koupí hovnaje, je kun.da bude mít pravdivý minimálně základ. :-/

Schade
19. listopadu • 20:49

A kdo koupí Škodáče na dosmrti píča je.

petr r. (petrumr)
5. listopadu • 15:04

Možná někdo nečetl článek podrobně, ale ten rozdíl mezi hyundai a VW moc není až mně to překvapilo, ale nic počkáme na ty tři měsíce, po novým roce to poklesne u všech více.

šofér
5. listopadu • 14:58

Źe by "zasmrděla" další krize? A Brexit k tomu? No, uvidíme v dlaším období. Němci také oprtimismem zrovna nehýří, co čtu. A auto je první "zbytná" investice která se v rodinách nabízí. Hyundai prodával právě tam.

Petr Vaněk
5. listopadu • 15:37

Tolik nových modelů, tolik peněz do reklamy, tolik pokusů a zase nic? :-O Hnujdaj nebrat! :-(

Nojono
5. listopadu • 14:59

A že soused z Boleslavi, Kvasin a Vrchlabí řeší s kapacitou výroby pravý opak vám do tématu krize zapadá jak?

Peter
6. listopadu • 8:47

Kdyby nevyráběli i SEATy, tak by jim kapacita stačila

xdc
6. listopadu • 8:12

Minule som videl štatistiku výroby Škodovky a ostal som prekvapený, že sa nedá nijako zistiť koľko z toho je značky Škoda a koľko napr. Seat , lebo oni to všetko spočítavajú dokopy.
Ale všeobecne, VW si u niektorých zákazníkov pokazil povesť aférou Dieselgate a preto niektorí zákazníci radšej kupujú Škodu aj keď to nemá logiku lebo je to ten istý koncern. A to chce VW využiť.

petr r. (petrumr)
5. listopadu • 18:26

prdlajs, to píšou odbory, vždyt tam jsou kapacity a neví co stím, stejné je v bratislavě.

Znalec
5. listopadu • 18:09

Vw v Bratislave uz odstavuje výrobu kazdy piatok do konca roka...Rovnako ine zavody vw znížili objednávky.

petr r. (petrumr)
5. listopadu • 15:09

článek je o registracích v čr, jestli vyrábí pro jiné státy, tak tento článek o tym není, ale škoda dělá hodně registračních exportů a tam nějaká čísla našim silnicím tedy unikne.

K+H
5. listopadu • 14:43

Dryáčnická reklama Hyundai vyčerpala své možnosti, pár jednodušších jedinců si koupilo "nejlepší" české auto a tím to zhaslo. Zbytku ty reklamy lezou krkem a naopak od Hyundai odrazují. Výsledek na sebe nedal moc dlouho čekat.

komik
5. listopadu • 23:29

Hyundai v Nošovicích je fabrika převážně pro Evropu. HDP ČR tvoří 1% z tohoto trhu. Takže o tom, jaký u nás pouští reklamy to úplně není...

Nojono
5. listopadu • 14:58

Duchaprostá reklama s tím nijak nesouvisí. Kupní potenciál Hyundai je vyčerpán, státní instituce se již probraly z poblouznění a háčka nekupují, Policie po fiasku jménem iX35 rovněž, soukromníci se postupně probírají také. Výsledkem je neprodejná produkce a omezování výroby.

Znalec
5. listopadu • 18:08

Nuz ja mam doma jednu o3 a dva hyundaie a hádaj co bude ďalšie?Ano, bude to i30 :-)Servis neporovnateľne lepší, lacnejší, záruka rovnako lepsia.

kolkyno
6. listopadu • 9:21

ja nehanim hyu, sam som mal Kiu do tohto leta, ale rodina sa rozrastla a menil som za kombika rozpocet/vybava/spracovanie = passat variant b8 (2016). Octavie aj 2015 cenovo vychadzali rovnako ako ten Passat a dokonca aj viac, pricom servis rovnaky na oba modely. Diely na Passata su tu na tri prdele, este som zvazoval Superb, ale kvoli uchylke na Virtual Cocpit som isiel do Passata. Superb sa mi pacil, no tak solidny kus aky som nasiel Passat som nenasiel. A na nove auto som nemal, urcite by som v mojom pripade nekupil novy i30 kombik s 1,4. Na nove auto treba mat peniaze (ked nechces holobyt), a nervy, ked parkujes na sidlisku...

Gerhard
5. listopadu • 18:41

Kdo jednou koupí Hyundaie, jinou značku auta už nechce. Mám úplně stejnou zkušenost i s tou O3, kterou má manželka, která ji chtěla, dnes je vyléčená. Moje i její další auto bude zase i30 a v plné palbě.

Nesouhlasím
5. listopadu • 18:52

Můj táta koupil v 98. Sonatu. To ho vyléčilo a pak už jen několik Passatů v řadě. Nechápu, proč se tvůj výběr omezuje jen na duel I30 - Octavia.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Gerhard
5. listopadu • 19:06

Octavii, potažmo jakoukoli škodovku, bych si nikdy nekoupil, tu chtěla manželka. i30 se mi líbila a líbí dodnes.

Nesouhlasím
5. listopadu • 19:15

Z hlediska designu je přínos verze fastback. Ta se hodně povedla.

Gerhard
5. listopadu • 20:16

To je pravda. Když jsem kupoval i30N, tak se Fastback N ještě nevyráběl. Fastback N se mi líbí ještě víc, proto ho mám v plánu koupit.

kolkyno
5. listopadu • 15:09

tak vseobecne je zname ze ceska policia presla z ix35 na nove 7er. Nasi s fabiami mozu ticho zavidiet, si zijete lepsie ako v Monacu B-]

kolkyno
5. listopadu • 14:57

tazko povedat, kazdemu sa paci nieco ine, osobne by som si skor vybral napr SantaFe nez Kodiaq

petr r. (petrumr)
5. listopadu • 16:19

já když kupuji auto, tak v okruhu 15km nesmí být více jak dva kousky.

Gerhard
5. listopadu • 18:29

Proto nikdy nekoupím jakoukoli Škodu, ani kdyby byla zadarmo. Milionkrát raději Hyundai. Proto jsem koupil i30N Performance, i když v okruhu 15km jich mám pět. Ale nevadí, za to to auto stojí.

Vóša
5. listopadu • 21:14

to už není ani vtipný ani blbý, to už je jen něco mezi trapností a ubohostí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
kolkyno
6. listopadu • 9:16

a co mal si kupit Golfa GTI ktory nema taky zvuk a ani taky pocit z jazdy?! i30N aktualne skvely HH, cisla to len dokazuju. Inak ked uz tie Hyu predaje tak klesaju tak Nko im rastie.

OTTO
6. listopadu • 10:32

Tak když je to taková bomba, proč se jejich řidiči na silnicích chovají, jako by měli nějaký mindrák? Podobné chování pak lze vidět i u Dacií a korejských SUV.

.
5. listopadu • 15:29

Obávám se, že i když si hned teď koupíš Santu, tak Hyundai nezachráníš, protože v Evropě se Kodiaq prodává asi tak 10x lépe než Santa. Leda by sis jich koupil každý měsíc cca 5000, to bys Hyundai skutečně pomohl.

kolkyno
6. listopadu • 9:14

to netvrdim ze Kodiaq sa nepredava a Santa ano, ale pozri sa na to auto, teraz tu nehonim pero takze nie Kodiaq RS.. Santa ma stale vybavy ktore Kodiaq bude mat mozno v druhej generacii s nazvom Clever vybava :-D Proste Hyundaiu zachranovat prdel nebudem ale Santa sa mi paci viac ako auto, a nekupim si predsa nieco co sa mi nepaci resp nekupim si nieco co sa mi nepaci aj ked mam len na to peniaze.

.
6. listopadu • 15:10

A co jako má Santa a Kodiaq nemá? Kodiaq není sice žádná hvězda, ale v tom podstatném má jasně navrch, má alespoň dva trochu solidní motory důstojné takové velké krabice, 2.0 BiTDI a 2.0 TSI nebo nastavitelný podvozek, což jsou věci o kterých Santa může jenom snít.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Driver
7. listopadu • 21:55

Kecáš. Něco si o Hyundai zjisti, než o něm začneš psát blbosti. Hyundai má Grand Santa Fe 4,9 m dlouhé s motorem 3.3 V6 GDi 286k nebo 5 m dlouhé Palisade 3.8 V6 295k. O takových autech může škodovka jen snít.
https://www.hyundai.com/worldwide/en/suv/palisade... ...
https://www.hyundai.com/worldwide/en/suv/grand-sa... ...

Koumes
5. listopadu • 14:27

Hyundai se současnou modelovou řadou podražil. Tuscon, Santa Fe, některé modely I30, to nejsou levné vozy. A zákazníci Hyundai v této cenové relaci věří o něco méně, než se očekávalo. Toť celé.

kolkyno
5. listopadu • 14:53

ale ved nebolo to prave tu niekolko mesiacov dozadu ze i30 je najlacnejsie auto v Cesku, teda voci Skodovkam?! Ci Hyondee islo hore viac ako Skoda?

Koumes
5. listopadu • 15:51

Proto říkám, některé modely. Pokud jsi bral výběhovou atmo 1.4 v základu, cena byla levná. Pokud si vezmeš 1.4T s výbavou, jsi kolem 500tis. A v téhle cenové relaci nechtějí někteří platit za hyundaie. Bez ohledu na to, jestli to je nebo není dobrá cenová nabídka. Na opačné straně stojí bmw. 118i/d. Motor, jak ze starého traktoru, holobyt, cena 900tis. A prodeje bezvadné. Hyundai PR čeká roky usilovná práce, aby přesvědčil veřejnost, že hyundai není korejská Dacia. Pokud chce větší prodeje a on je chce. Podíl v Evropě má Hyundai přes 3%. To je zhruba tolik co Citroen, více něž 2x tolik co Mazda a 8x tolik co Honda.

kolkyno
6. listopadu • 9:11

to viem ten motor, taky zaklad myslim tu 1,4 bez turba, to som mal v 10 rocnom Riu. Ja som cez leto riesil auto a ked som si mal vybrat ze ci to bude nove, tak mi vychadzala fakt len i30 kombi a to len 1,4 s vybavou alebo 1,4T bez vybavy nazvem to. Radsej som ozelelel a isiel do 3 rocneho Passatu Variant vo vybave ;-) Ale ano je to antigreta motor B-]

kolkyno
5. listopadu • 14:25

to bude tou Teslou, preto vsetkym klesaju predaje :-D:-D:-D cakam...

Karel
5. listopadu • 13:45

Jak může být automobilka nad hranicí výrobních kapacit, když bude mít dva dny v měsíci zavřeno. Už by měl někdo tady ty lháře kopat doprdele.
Jinak nevidím nic špatného na tom, když fabrika jede část roku na přesčasy a malou část roku trošku zvolní. Vůči zaměstnancům mi naopak přijde tento stav ideální. Ale nevím proč platit prolhané mluvčí.

krtka larva
5. listopadu • 17:18

To je ten soucasny progresivismus kombinovany s politikou korektnosti.Mluvci maji za ukol, aby negativni zpravu podali pozitivne. Neco jako kdyz uchazece o zamestnani nabadaji, aby na otazku na negativni vlastnosti odpovedel tak, ze to vyzni vlastne pozitivne, napriklad je 'prilis pravdomluvny, prilis slusny, prilis submisivni ... 'Je to takova spolecenska schizofrenni ticha posta: Uplne vsichni vedi, ze takoveto reci jsou do nebe volajici nesmysly popirajici zakladni logiku, lec se u toho mame tvarit vazne. Pritom neco obdobneho napsat do slohove prace zak zakladni skoly, ma snizene hodnoceni.

Peter
6. listopadu • 8:41

Něco jako reklamní slogan : Mínusy našich vozů umíme měnit na plusy? ( Škoda Auto)

Karel
5. listopadu • 19:42

Já ti rozumím. Ale radši preferuji lidskou hrdost a statečnost. Pokud nebude od lidí poptávka a požadavek na osobnosti, tak si tady zpátky zvykneme na podlézání a lezení do zadku.

Karle....
5. listopadu • 14:31

Problém je, že nechápeš souvislosti jak se vyrábí auta, ty procesy v módu výrobní linka a s tím spojené souvislosti. Douč se to a pak se vyjadřuj, pokud to tedy zvládneš.

Karel
5. listopadu • 16:10

Ty kloučku, až budeš někdy mít pod sebou nějaké zaměstnance, tak přijď poučovat.

Karlíku
5. listopadu • 20:36

Jo zednickej mistr můžeš být dobrej.:-D

Libor
5. listopadu • 13:44

"Slabsi zajem" :-D :-D :-D U nas doma mate takove motto: "KDO SI KOUPI HIUNDAYE, NA DOSMRTI K.U.N.D.A JE. DEKUJI" :-P

Schade
19. listopadu • 20:50

A kdo koupí Škodáče na dosmrti píča je.:-DB-]

Wolfalack
5. listopadu • 15:06

Vy budete určitě rodinka s hodně vysokým IQ co? :-D

Marek
5. listopadu • 15:50

A kolikrát vy jste kde napsal "škodofka" nebo "ochcavka" či podobné nesmysli? Určitě budete inteligence sama:D

.
5. listopadu • 18:56

nesmysli.....tak to jo

Marek
6. listopadu • 8:30

AA. Pan gramatik... Až nebudete myšlením v době kamenné, a budete používat mobilní telefon... Případně na něm psát nějaký text... Tak pochopíte, proč se takové věci občas stávají a proč již nemá smysl je řešit.
Pokud nechápete proč, jste už tak trochu dinosaurus :))

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
šofér
6. listopadu • 22:30

tak měkké a tvrdé y, i, vedle sebe na klávesnici mobilu nejsou, tak se přizněj, že jsi dyslektik, dysgrafik, a vůbec, že jsi prostě na palici!

Assasin
5. listopadu • 14:52

A ty k tomu titulu nepotřebuješ ani tu káru.

karelhrabe
5. listopadu • 13:40

Kdo by kupoval jednolitrové motory snad jen vůl nebo až je kupuje stát pro své ministerstva !!!Normalní člověk si raději koupí několik let starý benzín o obsahu alespoň 1,6 litru bez turba !!!!!! A elektro auta až si kupuje stát pro státní zaměstnance a uředníky !!!!!!!!!!!!!!!!

.
5. listopadu • 18:52

Hmm, a kde ti normální budou brát až ty několik let starý benzíny nebudou?

Nikdo
5. listopadu • 19:26

No co budou dělat? Budou kupovat ty litry.... :-)

ddd
5. listopadu • 16:28

Ten liter zašlape tu 1.6ku v spotrebe, dynamike a na dialnici nebude hučat ako nasraty vysavač :D Bez turba jedine velky objem a nie taketo utrapene zdochliny

Čurin & Dement
5. listopadu • 13:11

Vóša Škodobijec byl odejit výsledek se dostavil.

MM
5. listopadu • 13:33

Tím to těžko bude Čurine.

양동환
5. listopadu • 14:03

Slabší zájem -> Hovnaj to odpíská -> Fabrika duchů -> Rekultivace -> Zase krásná obec Nošovice. …nebo to alespoň koupí Škodovka, upraví dle ISO a automotive standardů a lidé budou mít konečně výplaty jako lidé :-) Ne jen montážní zvěř k zbídačení.

Leixner a Vlastík
5. listopadu • 19:41

Ono vůbec v Nošovicích vždycky bývali dost zvláštní poměry. Takže pokud trapárnu třeba zavřou, tak to bude jen dobře a lidé si odpočinou. Trhu také prospěje když se hráč, který kazí automotive jméno a důvěru veřejnosti poněkud omezí. :-|

Nojono
5. listopadu • 14:55

Ale fuj, takhle nehezky se vyjadřovat o Hmodle českých paneláků a bytovek u kravína.

Pompo
5. listopadu • 17:37

Hovnaj nebrat, su to jen nalestene jebky a delaji si z nas kozy :-O 3-[ :-( Doufam ze jim to tam zavrou cele :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vóša
5. listopadu • 17:52

Bohužel ani 7-mi letá převýchova z Čechů lidi neudělala, tak holt kupují jen auta pro dobytek !
To říkám já Vóša, řezník z Nošovic, z boží vůle pokračovatel odkazu řezníka z Prahy.

Čurin & Dement
5. listopadu • 14:00

Ale ano, po devadesátkovém hyjundaji dneska pes neštěkne, zato po Hyondééé toužil každý, byvše zašlápl souseda odkudkoliv.

Doporučujeme

Články odjinud