Hyundai Qarmaq: čistý vzduch

Korejská automobilka Hyundai představila v Ženevě také studii, která se pyšní velmi nízkou spotřebou (živé foto).

Nový koncept Hyundai vznikl v režii evropského designérského studia automobilky, které se specializuje na návrh vozů, jenž mají najít své hlavní odbytiště právě na starém kontinentu.

Qarmaq, který je 4 480 mm dlouhý, 1 980 mm široký a 1 620 mm vysoký je navíc postaven tak, aby spotřeboval co nejméně paliva. To se podařilo díky použití velmi lehkých, ovšem pevných plastů, místo klasických plechů. Díky tomu se výrazně snížila hmotnost vozu a tím i spotřeba.

Tu navíc redukuje i použitý naftový turbo motor, který se díky procesu spalování a použití filtrů pevných částic, může pyšnit emisemi, které plní budoucí normu Euro 5.

Konkrétní data o spotřebě a emisích konceptu ale automobilka nezveřejnila.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Hyundai Qarmaq na ženevském autosalonu
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Hyundai Qarmaq
TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 63 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků